Škoda Vision X bude třetí crossover české značky. Studie se představí v Ženevě

S novou hybridní studií vozu ŠKODA VISION X nabízí česká automobilka výhled do dalšího rozvoje její modelové palety. Koncept městského crossoveru přenáší charakteristické prvky úspěšných SUV modelů značky ŠKODA do dalšího segmentu. ŠKODA VISION X bude mít světovou premiéru na ženevském autosalonu 2018.
  • Nová studie vozu značky ŠKODA s hybridním pohonem je dalším vývojem designového jazyka SUV modelů
  • Exteriér prototypu se vyznačuje velkorysými proporcemi a trojrozměrnými plochami
  • V interiéru upoutá pozornost velký barevný displej, působivé světelné efekty umocňují design interiéru
  • Městský crossover bude jako třetí sériový SUV model dobývat nový segment
  • Rozšíření modelové nabídky v rychle rostoucím segmentu SUV je důležitým pilířem Strategie ŠKODA 2025

​S kompaktními proporcemi se ŠKODA VISION X představuje jako ideální společník pro aktivní městský životní styl. Exteriér se vyznačuje precizními liniemi a jasnými konturami povrchu, které podtrhují dynamický charakter studie vozu s hybridním pohonem, lakované v odstínu barvy FlexGreen. Sportovní akcent vozu dodává střecha v kontrastním antracitovém odstínu. Mohutný vzhled vozu dodávají výrazné nárazníky, robustní prahy, velká panoramatická prosklená střecha a dvacetipalcová hliníková kola. Inspirací pro ostřejší design bylo tradiční řemeslné umění českých sklářů.

Zcela nový designový jazyk je patrný v interiéru vozu ŠKODA VISION X. Opticky dominuje široká, ergonomicky konturovaná přístrojová deska s volně stojícím barevným displejem, jehož prostřednictvím lze rychle a intuitivně ovládat služby infotainmentu a konektivity. Osvětlené prvky z broušeného křišťálu v souhře s barevným displejem vytváří zajímavé světelné efekty.

S vozem ŠKODA VISION X představuje česká automobilka svou vizi moderního městského crossoveru. Díky rozšíření úspěšné rodiny kategorie SUV o třetí model chce značka ŠKODA oslovit a zaujmout novou cílovou skupinu. Rozšíření nabídky se zaměřením na silně rostoucí segment SUV je významným pilířem Strategie ŠKODA 2025. Do roku 2025 bude ŠKODA AUTO vedle vozů s čistě elektrickým pohonem mít v nabídce i plug-in-hybridy. Každý čtvrtý automobil značky ŠKODA, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil.

1.2.2018 11:00 | zdroj: Škoda

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist