Škoda ve Frankfurtu: kompletní přehled a konec Fabie RS

150 fotografiíAutosalon Frankfurt

Pokud se náhodou chystáte do Frankfurtu, mohlo by vás zajímat, jestli se vyplatí skočit na stánek Škody. A nezapomeňte se zastavit u Fabie RS. Nebudou…

Diskuze

3 komentáře

    ryccardo

    Milý autore článku. Naprosto s vámi souhlasím stran automatické převodovky ve Fabii RS. Kdyby koncern použil manuální místo zbytečně drahé automatické převodovky, což by auto o 40-50 tisíc zlevnilo eventuleně použil chudší 1,4 TSI motor a ne zrovna 132 kW variantu, což by auto dále zlevnilo, pak se mohla Fabia RS prodávat mnohem lépe a i ten odskok oproti Oktávii RS by byl výrazně větší. No udělali jak udělali, takže F RS moc nefrčí. Není divu za tu cenu. Podle mě je to nevyužitý potenciál, který F RS prodejně nabízela.

    Kekell

    Škoda té Fabie RS, přitom myslím že lepších řešení by bylo vícero (např to co jste uvedli). Nebo třeba zvednout cenu Octavie RS (a dát výkonnější výkonnější motor) a tím je opět více odlišit.

    Kdybych si chtěl rýpnout tak by mě ale zajímalo na čem bude Volkswagen stavět příští Polo WRC když zruší Fabii RS (na které byla stavěna Fabia WRC2 z níž je teď ono Polo) :D:D:D

    Pavol

    Fakt škoda tej Fabie RS. Chvíľami sa pohrávam s myšlienku jej kúpy, ale práve tá DSG má odrádza. Nie že by bola zlá. To určite nie. Ale proste by mi chýbalo to manuálne radenie. Minule som dostal na hodinu BMW Z4 3.0i so 170 kW. Ale s automatom. A nebolo to ono.Fabia RS radí lepšie. Sám som v nej najazdil skúšobných 30 km. Ale manuál proste k takému autu patrí. DSG mal byť za príplatok.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist