Škoda Superb II (2008 – 2015): Test ojetiny

11 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

S příchodem nové Škody Superb je pohled na ojetinu druhé generace více než aktuální. Co od ní očekávat?

Diskuze

19 komentářů

    Koci

    Tohle auto se mi hodne libi,ale uz se jim podarilo stlacit zivotnost auta respektive motoru pod prijatelnou zivotnost…150 tis Dsg…vstrikovace Siemens co nejdou repasovat…leda koupit jako nove,ale ojete ne.

    Pavel F.

    Nebral bych to tak černě. Tyhle souhrnná počtení jsou jako návody k lékům. Nežádoucí možné účinky jsou vypsány tak, že má člověk po přečtení skoro jistotu, že to schytá taky. A přesto ty pilule polykáme a skoro nic špatného se neděje. Taktéž bych to bral i s auty. Výčet možných problémů bych nebral jako jistotu, takovéhle počtení sestavíte s každým autem na trhu.

    Honza

    Nemám zkušenosti se Superbem, tam to může být slabší, ale 1,6 TDI 77kW a 1,9 TDI 77 kW jsem si vyzkoušel v OII (před a po faceliftu) a z těch motorů mi 1,6 TDI připadal lepší.
    Jen je potřeba ho pro maximální výkon víc točit na neposlouchat poradce řazení.
    Je mi jasné s čím mají tradiční koncernisti problém – starý motor prudce zabral někde kolem 1700 a zvadnul kolem 3000 (jednou při předjíždění mi díky tomu bylo přádně horko).
    Nový motor začne opravdu táhnout tak kolem 2500 a dá se bez propadu výkonu/krouťáku vytočit až do maxima. Mnohem předvídatelnější chování a oproti tomu starému se s ním dá i předjíždět! A to přitom bude mít nejmíň o litr nižší spotřebu.
    Spolehlivost si nicméně netroufám hodnotit.

    Honza

    Nemám zkušenosti se Superbem, tam to může být slabší, ale 1,6 TDI 77kW a 1,9 TDI 77 kW jsem si vyzkoušel v OII (před a po faceliftu) a z těch motorů mi 1,6 TDI připadal lepší.
    Jen je potřeba ho pro maximální výkon víc točit na neposlouchat poradce řazení.
    Je mi jasné s čím mají tradiční koncernisti problém – starý motor prudce zabral někde kolem 1700 a zvadnul kolem 3000 (jednou při předjíždění mi díky tomu bylo přádně horko).
    Nový motor začne opravdu táhnout tak kolem 2500 a dá se bez propadu výkonu/krouťáku vytočit až do maxima. Mnohem předvídatelnější chování a oproti tomu starému se s ním dá i předjíždět! A to přitom bude mít nejmíň o litr nižší spotřebu.
    Spolehlivost si nicméně netroufám hodnotit.

    Dane

    cize ty tvrdis ze s 1,6tdi ktoru treba tocit 2500hore sa uz da obehovat co sa pri 1,9tke neda lebo taha iba od 1700 do 3000 ale bude mat o liter mensiu spotrebu? asi zijem na inej planete s inymi fyzikalnymi pravidlami lebo mne este ziaden agregat nezral o liter menej ked som mu nakladal vysoke otacky…

    Vladan

    Nesouhlasím. Koupil jsem v bazaru Skodovky.cz Superba s DSG, najeto 170tis, dovezeny z Nemecka. Prvni cesta vedla do servisu, aby mi udelali kompletni diagnostiku. DSG bylo naprosto v poradku a pry uz servisuji i Touaregy, ktere maji najeto 250tis a DSG je porad bez zavad. Urcite zalezi jak s tim kdo jezdi, ale myslim, ze se neni ceho bat. Nesmis ale koupit nejaky vrak v bazaru kde mezi autama pobíhaji ctyri dogy 🙂

    ll

    taras,

    1,6tdi som jazdil. Ano, ide lepsie tocit, je tichsi – aleurcite nema mensiu spotrebu. Je na tom cca rovnako ako stara 1,9 77kw.

    ALE ako ojazdene – hlavne riziko – DPF

    Petr

    Pokud vim SII nepouziva(l)vstriky Siemens u dieselu,tedy 2,0TDI.Bud tam zezacatku byly 103kW PD Bosch,nebo 125kW CR taky Bosch.Od r.10 cca uz jen CR 103 i 125 kW samozrejme prubezne modifikovane.V ojetinach nejcasteji 2,0TDI 103 kW PD prave Bosch je to motor z predchoziho Passatu kod BMP.Z tech starsich 2,0PD urcite nejmin problemovy..takze proc ne.Filtr se tam da bez problemu odstranit a i tak ma myslim slusnou vydrz.

    Taxik

    Dobrý den vlastním skoda superb1.9 77kw auto v malých otáčkách jede normálně ale při zátěži hlavně v kopci se cele roztrese a jakoby jelo na 3 válce.Na volnobeh lze bez problému vytočit na max otacky.diky za odpověď

    Kilmore

    Rád bych uvedl Vaše slova na pravou míru, mám 1.9 TDI z roku 2006 ve voze podobné hmotnosti. Táhne nejdříve od 2200 otáček ochotně až do 4000, poté smrt. Nad 3000 nemá smysl dlouhodobě držet otáčky spíše kvůli hluku. Slabinou těchto motorizací nakonec je především ta pětistupňová převodovka, která je mimořádně neochotná řadit, jinak se to říci nedá. Jízda ve městě a na okreskách je tak spíše otravná a podvědomě se snažíte jezdit co nejplynuleji a nemuset tak měnit rychlostní stupně. Zda dokážete z průměrné spotřeby kolem 5.5 litru stáhnout ještě celý litr, tomu se mi v této hmotnostní kategorii vozů docela věřit nechce.

    K recenzi: Superb je vzhledem, výbavou i jízdním projevem nuda a šeď. Člověk to buď dostane do rukou, anebo musí být duchem penzista, aby si to sám koupil.

    erire

    Twin door už ten novej nemá, nevím jestli se tahle věc co má bmw neuchytila, každopádně je to povedené auto a vyšší cena ojetin v autobazarech ukazuje že je to v ojetině dobrá volba. Co jsem hledal a stále hledám tak mne zaujal jeden krásnej kousek v aaa. Prej tam koupě probíhí rychle bez čekání a jelikož tam ten výběr mají nejlepší asi jasná volba. ..

    Havranek

    To že to dovoz z Německa je nějaká výhra je haluz. Němec když cejtí že auto bude potřebovat servis ho radši prodá. Když to není opravená bouračka, je hodně vzácné dovézt auto bez problémů. Přijde mi jako menší riziko kouupit auto s původem v ČR v osvědčeném velkém autobazaru.

    Hejhula

    To s Vami souhlasim, nejni nic horsiho nez poridit dovezenou stocenou bouracku ze zahranici pres inzerat… takovejch lidi se uz nachytalo a neudelaji s tim nic…

    AAAnikdy.ani.za.zlaty.prase

    Že by reklamka pro áčka? Jsou to zloději a podvodníci, to říkám já. Vlastní zkušenost.
    Jinak ke článku- SII je slušný auto za slušný peníze, dle mne nemá ve své třídě konkurenci, vždycky má něco navíc. Ideální mi přijde kombi 2.0 CR 125Kw DSG, můj názor.

    ZD

    Tak by mě zajímalo, jestli byste radši brali mazdu 6 2.2mzr-cd 120kw nebo toho superba 125kw…mazda je o dost levnější

    René

    Už se z tohoto auta stalo dostupné auto téměř pro každého, já jsem ho pořídil za 196 tisíc korun z autobazaru AAA auto, s nájezdem 142 tisíc km, slušné auto za velice slušné peníze, a velice komfortní.

    Michal

    Já jsem opravdu spokojený s autem z AAA auto, kde jsem si vybral superba II, nádherné auto, které bylo ve výborném stavu jen za 200 tisíc.

    Adamhorejs

    Superb II bylo moje vysněné auto, když jsem si ho vybíral, tak jsem narazil na inzerát na stránkách AAA auto, zavolala jsem jim, a nechal si auto zdarma převézt na nejbližší pobočku, kde jsem si na prohlídku přizval i svého kamaráda automechanika, který mi tam auto celé mohl zkontrolovat, nikomu to tam nevadilo, a já jsem si auto spokojeně a s jistotou odvezl.

    Erik

    Nádherné auto, které jsem měl vybrané už dva roky, jen jsem na něj šetřil, a konečně jsem se dočkal, koupil jsem superba v super stavu z áček za 220 tisíc korun, krásné rodinné auto.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist