Nová Škoda Superb (2015): první jízdní dojmy
85 fotografiíŠkoda Superb
Nejnovější mladoboleslavská chlouba a aktuálně také ozdoba hokejového mistrovství se v prodeji objeví až příští měsíc, na první svezení jsme však tak dlouho čekat nemuseli.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
85 fotografiíŠkoda Superb
Nejnovější mladoboleslavská chlouba a aktuálně také ozdoba hokejového mistrovství se v prodeji objeví až příští měsíc, na první svezení jsme však tak dlouho čekat nemuseli.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Super diky za clanek nevite prosim kdy budete mit nejake auta ke klasickemu testu?
Přesný termín prozatím nemáme, první auta by ale měla být k dispozici během června.
Zdravím,
všichni v recenzích omílají stále čísla a hodnoty a chválí vágně pohodlí přesahující Sklasse. Měli jste to nejlepší, tak jste to jistě řádně prubli – co třeba 4×4? Vím, že na suchých italských cestách loď za milion radši „neutrhnete“, ale s tím silným motorem to přímo velí najít nějaké pískoviště/štěrkoviště a zkusit, jestli se bude z místa hrabat i bokem (nasimulovat např. nutný prudký výjezd na kolmou hlavní na sněhu). Nebo L&K – jsou znaky vyšívané nebo vyražené? Jaké jsou kožené sedačky v začínajícím horkém létě, jak je na tom to jejich perforování a chlazení? Jak vypadá ta krémová kůže např.. Co třeba ty krásné koncovky výfuků? Těch jsem si všiml až na vašich fotkách – jsou spojeny s L&K nebo s benzínem, nebo s nejsilněším benzínem? Ostatní focené vozy je nemají. Jsou třeba funkční oba výfuky, nebo je to jen designové vábíto? Je systém vychvalovaných adaptivních tlumičů v podstatě jen přepínač nastavující aktuální (při jízdě průběžně neměnnou) tuhost, nebo je skutečně adaptivní, čte nějakým způsobem vozovku a průběžně na ni reagují změnami tak, aby nerovnosti aktivně vyrovnávaly? Co třeba otestovat skutečně ty jejich „pomocníky“ – např. systém inteligentních světel (slibované zasťiňování protijedoucího vozidla bez vypnutí dálkových). S DSG a aktivním radarovým tempomatem zkusit, jestli si skutečně poradí s automatickým popojížděním na D1 nebo 5. května (zpomalování, zrychlování i zastavování dle aut okolo).
Jestli to hlučí a jede si dokážu při předváděcí jízdě zjistit hned, ale např. jak si poradí Columbus s hlášenou nehodou na D1 (tedy zda to aktivně bude schopný z dat zpracovat, upozornit a ihned navrhnout smysluplnou objízdnou trasu, jak slibuje v marketingových materiálech Škodovka), nebo jak funguje wifi point s LTE se samostatnou SIM v českém prostředí, to vyzkouším sám asi těžko, že…
Tak jestli Vám to ještě někdo půjčí, tak zkuste takovéhle špeky prubnout a napište o tom.
Další hrůza od Ná..ů Škoda už není Česká a cena už vůbec ne.
hmm, vyzera zaujimavo http://www.innovari.it
Hezky jsi to napsal, takhle bych si testovací jízdu představoval.