Škoda Superb Combi oficiálně
8 fotografiíAutosalon Frankfurt
Novinka z Mladé Boleslavi přináší gigantický kufr a prehistorický motor TDI PD.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
8 fotografiíAutosalon Frankfurt
Novinka z Mladé Boleslavi přináší gigantický kufr a prehistorický motor TDI PD.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Prijde mi ze nabidka motorizaci je opravdu mizerna. PD neberu vubec, 2.0 CR je skvely, u benzinu mi take 1.4 neprijde jako dobra volba, ale nastesti tu je 1.8. Jenomze potom tu proste chybi neco mezi dvoulitrem a triapullitrem. Zkratka bud naftovy (benzinovy by se nejspise ani nevyplatil montovat protoze by se ho nejspise moc neprodalo) 2,5 nebo 3,0, ktery by byl pro tento kombik naprosto adekvatni.
tak motor 1.4 tsi je v superbu jen proto, aby mohla automobilka napsat do prospektu "Cena od…"
Pravda, dieselový šestiválec by mu slušel. 🙂
Samozřejmě že by slušel dieslový 6ti- vál, ale to by se tam musel pod tu kapotu taky vejít… Myslíte že kdyby se třeba vešel do passata, tak že by ho tam VW už nešouplo?
Kdyby vešel, šel by tam… jenže nevejde… a proto ani do Supa!
Pride mi divny, ze by se tam nevesel, kdyz se tam vejde 3,6 benzin.. Ten musi bejt stejne velkej jak treba 2,7 nafta i vcetne vsecch serepeticek, jako je turbo a roury ke cooleru..
3,6 benzín je velmi kompaktní motor. jsou to vlastně jen dva tříválce 1,8 l vedle sebe s malým rozevřením válců
Na Superbu se mi nejvíc nelíbila záď, teď je o něco lepší. Sice to vypadá tak nějak dlouze, ale právě o tom kombíky jsou.
Zařazení PD prostě znamená, že Škoda zná svoje zákazníky. Takže na silnicích uvidíme buď "chrochty chrocht", nebo "CHROCHTY CHROCHT TŘESY TŘES!"
V passatu je 125kw PD naprosto skvěle utlumen a v podstatě není slyšet. Není to o PD, ale o množství tlumící hmoty kolem motoru.
taky ta tlumící hmota v pasáááátu váží asi pět tun 🙂
objem kufru je 633 litru… hmmm, v mym SAABu 9000, kterej neni combi, je to liftback, mam 625 litru, takze mi nijak gigantickej nepripada :o)
Ale marketingové oddělení na autě prostě musí najít nějakou rozhodující fíčuru. A kdyby žádná nebyla, musí jí vykouzlit.
"V základní konfiguraci nabízí velmi slušných 633 litrů, ale když sklopíte zadní sedačky, máte k dispozici až 1865 litrů úložného prostoru."
Tam přeci nikde není napsáno že gigantický je kufr v základním postavení 🙂
"Až se nám zdá, že byl nový Superb navržen nejprve jako Combi a až pak jako další karosářská varianta."
Mám úplně stejný pocit. Tohle se mi sice pořád moc nezamlouvá (což bude spíš tím, že nemusím kombíky obecně), ale už to pro mě aspoň není ošklivé auto a nabylo kus nějaké té elegance. Takže krok správným směrem 🙂
Zadok na Superbe kombi je asi najkrajsi zo sucasnych skodoviek. Ale ten predok… to nezachrani nič. O súčasnom designe škodoviek sa dá povedať optimistické konštatovanie: Horšie to už byť nemôže. Už to môže byť len lepšie.
Motor 1.4 sa my zda na takto veľké auto dosť slabý. Nie že by my nestačilo 125 koní, ale myslím že sa o väčšinu výkonu stará turbodúchadlo a krútiaci moment už asi nebude taký gigantický ako kufor.
kazdemu kto pochybuje o tomto motore vrelo odporucam aspon skusobnu jazdu 😉
Podle mě superb není škaredé auto,jen bych ho rozšířil a snížil a rozhodně by mu slušely větší kola :)..Pak by mu to slušelo více..:)
že by tuner každeym coulem? =D tohle by totiž asi nikdo jinej nevyplodil… rozšířit, snížit, větší kola… hm hm hm =D pak ještě mračítka, tmavý skla, pořádný křídlo, aspon 8 koncovek vejfuku, lízátko, prahy až na zem a jelo by to hnedka mnohem líp vid =P
Ale ty seš vůl sim tě…TO jsme neřekl,jen mylsím že vy výrobě ho mohla škodovka udělat širší a nižší s vtšíma kolama..Prostě z něj udělat něco jako je bmw m6..Taky samo sebou by to hctělo lepší motor…
A laskavě si nech narážky na tunery,tuner nejsem a takovej tuning jakej si tu dementně popsaů nemám rád,jen mě přijde že ta příď by se hodila spíš ke sportovnímu vozu..
První pěkná škodovka za řadu let podle mě. Vyvážený design a konečně fajn motory 2.0 CR a 1.8 benzín…jen kolik za to…
nemůžu si pomoct ale světlomety vzadu i vepředu vypadají prostě otřesně…
Suhlasim, a navyse viac zvisla linia u okien dveri pri pohlade zpredu (oproti Superb I) a tiez zda sa byt uzka a pripomina mi modernizovanu Volgu. Inac interier to ma k svetu. Tym agregatom TDI PD tomu navyse vrazili zlaty klinec (ci hrebik). Urcite konkurencii vypalili rybnik? Rana pod pas, to asi nikto necakal. :-)) Cim nas este Skoda prekvapi? Pomaly som si myslel, ze cesta dolu v dizajne a technologiach vdaka neustale zivej konurencii nie je mozna. Skoda ma tymto opacnym trendom uplne zaskocila. Len aby jej priklad nenasledovali dalsi koncernovi bratia. Asi to bude dobry marketingovy tah, rozhodnutie na zaklade prieskumu trhu, po com ludia prahnu. Ako sa da ponukany PD motor vysvetlit? :-))
Jo hlavně ty světla na zádi jsou hrozný a taky se divím, že když jsou všechny díly co jsou použity, používala audi a passat že tam nedali led diody, ale v kokurebci bych volil radši audiny a bmw daj se kopit za stejný prachy akorát ta cena u nich padá pomaleji než u této nafouklé oktávky/ fabie 🙂
🙂 Audi ani BMW nekopis ani v zakladu za 24.000 Euro. U skody po sleve mas za tu cenu skoro plnou vybavu s 1.8TSi DSG, az budes nekdy kupovat nove auto, tak to zjistis.
jenom 2.0 litr nafta??? to si strčte někam…u superba bych čekal 2.5 možná i 3.0
No nic moc. Mně osobně se nelíbí žádná škodovka, tedy ani tento Suberb. Proti šmrcovním Francouzům nebo osobitým Japoncům nemá nárok a to motoricky, jízdně i kvalitativně. S tímhle kufrem to bude dobrý auto pro soukromé zemědělce, aby v tom vozili seno, telata, mlíko atd.
Ano, vozy z koncernu VW neoplývají výstředním designem jako vozy francouzské produkce, jenže kvalitou materiálu a zpracování jsou minimálně o třídu výš. Stačí se podívat na podvozky, zde tolik kritizované Škody Fabia a Renaultu Clio, podvozek Fabie je v porovnání s Cliem daleko robustnější. Prostě francouzská auta jsou většinou pytel ho*en obalenej hezkejma plechama. Vyjímkou jsou snad jen vozy z Dieppe.