Škoda Superb Combi 2.0 TDI vs Ford Mondeo kombi vs Opel Insignia Sports Tourer

31 fotografiíSrovnávací test

Postavili jsme novou velkou škodovku proti nejtěžším soupeřům. Obstála?

Diskuze

67 komentářů

    Setcom

    Super test,myslim ze tim pomuzete hromade lidi,kteri se rozhoduji prave mezi temito znackami. Jeste tam mozna mohla byt mazda 6,ale to by pak mohla jeste Honda Accord a …ne,bylo to super;)

    Osobne me teda hlavne prekvapil kufr v Superbu a plne souhlasim ze nejvetsi neni skutecne nejvetsi! Proto nemam rad SUV,kde ve skutecnosti nic poradnyho nenalozite,ale hlavne ze mate auto jak krava.

    Laudy

    upřímně jsem od autowebu čekal že vyhraje mondeo:)

    Ale neberte to jako rýpaní, možná že je mondeo z těchto 3 opravdu nej- možnost srovnání těchto aut nemám.

    BoBik

    1. Myslim, ze mate drobnou chybku v cenach: Mondeo Enterprise 2,2 TDCI kombi je za 730 tis. Kc. Vybava vychazi z Titanium, ale je bohatsi o xenony a nektere dalsi prvky. Takze tady si Mondeo stoji jeste lepe, nez pisete.

    2. U Mondea obecne vidim jednu nevyhodu a to moznost konfigurace: pohon 4×4? Neexistuje. Automat k nejsilnejsimu dieselu nebo nejsilnejsimu benzinu? Zapomente. Nejaky rozumny benzinovy motor obecne? Neni. Jiste, 2,5T je dobry motor, ale drahy a hodne papa. 2,3 jenom s automatem a tociva 2,0 s petikvaltem! je OK do Focusu, ale v Mondeu to bude ine a uchlastane. O 1,6 skoda mluvit. . .

    3. Design: celkove OK, ale nektere exterierove prvky mi prijdou vylsovene poutove (napr. jakysi stribrny bazmek na prednim blatniku). O interieru skoda mluvit. Tvarove OK, ale materialy a provedeni je katastrofa. A vrcholem ja vydech ventilace pred celnim sklem – IMHO to vypada jako viko od kanalu a jeste je to videt z mista ridice.

    Celkove asi Mondeou neni spatne auto a pokud facelift vychyta detaily a prinese nove benzinove motory, tak to muze byt dokonce vyborne ato (v ramci cenove kategorie), ale ted je tech detailu, ktere kazi dojem az moc . . .

    BoBik

    vanos

    Přijdou nové motory (1.6T, 2.0T), ale zoufalej vnitřek mu zůstane.

    Josef K.

    To je přesně vystižená neobjektivnost testu a typická vykorumpovaná novinářská pozice. Vybere se jako porovnávací jediná, zdůrazňuji jediná použitelná konfigurace mondea a možnosti ostatních konkurentů se pominou. DSG, 4×4 motory 3,6 benzín….

    To je trvalé a letité novinářské promo značky ford. Například na nabídku insignie nemá mondeo ani náhodou.

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Vytipovali jsme si konfiguraci Superbu a k němu jsme hledali vhodné rivaly, nikoliv obráceně. Rozebral bych Vaši námitku hlouběji, ale nemám teď čas – musím běžet na poštu nechat si proplatit šek od Fordu:)

    NorgE

    Jo, mira korupce v CR je fakt otresna, coz myslim zcela vazne, bydlim v posledni dobe na zapad od CR a o to vic to vnimam. Ale pany z autowebu jsem zatim nemel moc duvod podezirat. Ostatne, od toho jsou ty diskuze pod clankem, aby se o autech napsalo i to, co si myslime my ostatni "testovaci jezdci". Je fajn, ze se redaktori do diskuze obcas zapoji, osobne bych byl rad, kdyby to bylo mnohem casteji, je to o to zajimavejsi. Diky za to.

    DD

    Ten šek byste tam měl mít, neb jsem si před měsícem koupil, mimo jiné na základě článků v autowebu, Mondeo combi 2.5T. A nelituji 🙂 Jezdí skvěle – motor i podvozek úžasný. Prostoru spousta. Co bych možná vytknul je obyčená anténa na střeše, v interiéru nemožnost více ztlumit podvětlení displayů (v noci to svítí více než by mi bylo milé i při nastavení na minimum), nemožnost sklopit zadní sedadla zezadu (jako např u Mazdy 6). Do teď bojuji s paměťma na nastavování sedaček a zrcátek – ale jednou na to přijdu. Samozřejmě spoustu lidí by od motoru 2.5T odradila spotřeba (zatím jezdím kolem 11-12 litrů) ale na druhou stranu když si kupuji opici musím mít na banány a za ten zátah, zvuk a kultivovanost pětiválce to stojí.

    DD

    Jo a ještě bych zapoměl na úděsnou 5" navigaci u které nelze listovat v mapě a nejdou tam nahrát vlatní POI (např databáze radarů) Té doporučuji se vyhnout a buď si připlatit šílené peníze za tu lepší (tuším 60 tis) nebo lépe se na navigaci vykašlat a pořídit Tomtoma za 5 tis který odvede podstatně lepší práci.

    PetrM

    Mám Mondeo 2,0TDCI v TITANIUM X výbavě + … Podsvětlení měnit lze, stejně tak se současně mění podsvětlení i velkého dotykového displeje uprostřed palubní desky. Paměť na zrcátka, sedaček se ukládá na boční straně sedadel (tuším jsou tam 4 paměťové pozice), stačí dané číslo řidiče podržet a vše se uloží. ZAtím nejlepší auto, co jsem měl možnost řídit. Vystřídal jsem Fabie, Octavie, Superby, Mazdu 626, Citron Xara, Ren.Espace, Picasso.

    DD

    Stáhnout to podsvětlení lze, nicméně ne tolik, kolik bych za tmy uvítal. Budu se muset zeptat v servisu, jestli to nemůžou nějak přeprogramovat. Na sedačky jsem už přišel, do paměti se dá poloha uložit pouze při zapnutém zapalování ale vypnutém motoru, jindy ne – nechápu! Spotřebu jsem po najetí 1500 km dostal v průměru na 9,8.

    Charger

    Je lepší udělat méně verzí pořádně, než více verzí polovičatě…

    vanos

    Co se ti nezdá na nabídce motorů pro Suberb? Když pominu jiné značky koncernu, tak superbu se může rovnat snad jen ta Insignie. Až na PD jsou to všechno nadprůměrně dobré motory a zrovna takový Ford může v tomto ohledu VW tiše závidět. Jinak on Ford nabízí nějakou pořádnou verzi s 4×4 a s nedejbože ucházejícím automatem?

    Charger

    nenabízí, ale celkově je lepším autem v těch opravdu důležitých věcech…. na co mi je 20 tisíc verzí auta, když základ je průměrný…

    traktorista

    bozi clanek a beru ho za naprosto objektivni. Presne tak, pri presedani se objevi spousta nuanci

    MinO

    Super test, aj mne sa pacil. Avsak len taka mala prosba, mozete prosim v tej tabulke na konci textu uviest aj poradie jednotlivych aut (ich mena), podla toho ako koresponduju s jednotlivymi hodnotami? napr. Superb|Mondeo|Insignia, tak ako su vymenovane dalsie cisla. Vsimol som si to aj pri inych takychto zrovnavacich testoch, takze je potom tazke rychlo priradit, ake hodnoty k comu idu.

    Vdaka.

    dan

    nadpis je Superb/Mondeo/Insignia, fotky jsou taky Superb Mondeo Insignia… Tak logicky bych tak chápal i tabulku

    vanos

    Ta narážka na údajnou nekvalitu Citroenu mne opravdu pobavila, zvlášt když Mondeo se může "pochlubit" nejhorším interiérem v evropské střední třídě. Právě taková C5 působí vedle Mondea jako auto minimálně o kategorii výše.

    gkaga

    TAk tak.Neviem kde novinari beru vety typu mondeou je v interieri kvalitne spracovane a z dobrych materialov. Preboha vsak to je hrozne jak to vypada a na dotyk este horsie.A Citroen C5 mnoho krajsi v interieiri.A Neni az tak zaujmavejsi ako hoicjake auto z koncernu Vw

    peter

    ano, davam za pravdu, tie niektore poznamky by si mohli odpustit. C5 je naozaj niekde inde spracovanim aj ked nie som fanusik francuzov a nikdy by som si ju nekupil.

    autor

    A dobře děláš mi měli C5 z 2004 a pohodlí super ale spolehlivost katastrofa 🙁

    Peto

    myslel som ale novy C5

    peter

    Ja by som bral insigniu. ALe to je cisto kvoli vzhladu a prave koli ovladacom. Paci sa mi to viac a prijde ni to ogickejsie ako v superbe tukat do dotykovej obrazovky. Ae to je cisto subjetivny pohlad.

    Ono vsetky tri auta su naozaj pekne a dobre, superb combi je krajsi ako sedan. A zalezi uz len na zakaznikovi ci pojde po konzervativnom superbe, jazdnych vlastnostiach mondea alebo naozaj krasnej insignii. Vsetky tri su perfektne spracovane a clovek ma naozaj z coho vyberat.

    A este si povedzme ze kde sa tu moze trepat napr. A4 alebo BMW 3… SIce premiove znacky ale ten cenovy rozdiel je naozaj dost velky…

    Morák

    SuperB sa mi z týchto áut páči najviac, interiér je neporovnateľný !

    traktorista

    jo? Tak si zobraz interier superB V6 ze samostatneho testu a porovnej s fordem a opelem. Cekam na komentar

    Peto

    no jo.. v bile kuzi je vse pekny…

    asasas

    Je fakt, že interiér je ze všech 3 u superbu daleko vpředu a navíc interiér je to nejduležitější – tam trávím 100% času. Někdo možná jezdí v kufru – já ne!

    Ještě tomu dát podvozek z mondea a design oplu a bylo by to bez chyby.

    PS: tu narážku na C5 jsem nepochopil. Co je na fordu s papundeklovým stropem a středem palubky jak vysavač eta pěkného?

    Subaru4ever

    Subaru Legacy. Po Superbu 2. nejprostornější interiér ve třídě. Veliký a 100% využitelný kufr (i s plnohodnotnou rezervou). Sklápění sedadel páčkami z kufru bez nutnosti manipulace se sedáky. Nějakých 1600-1700 reálných stěhovacích litrů = lednice, 4 kajaky, skříň, 2 až 3 nerozložená kola. Nezpochybnitelně sportovně nadaný podvozek, nabízející zároveň nevídanou míru pohodlí. Profesionální permanentní 4×4 v základu. Pomineme-li BMW, tak nejvydařenější 2litrový naftový motor ve třídě. Absurdně bohatá základní výbava, nejnižší cena mezi testovanou konkurencí. 5letá záruka. Vstupenka do skupiny lidí, kteří svá auta milují a mají pro to pravdivé a dobré důvody. … O elegantnější a ještě praktičtější verzi Outback nemluvě 🙂

    Tomino

    krásně vystižené…palec nahoru!!

    vanos

    Současné Legacy a sportovní auto, dovolte abych se zasmál:D

    NorgE

    Vite, asi to chce se s tim autem svezt a zkusit vyuzit vlastnosti staleho pohonu vsech kol v zatackach. Ze je podvozek pohodlny, nevytrasa z ridice dusi a dobre filtruje nerovnosti je na ceskych silnicich velike plus. Ale to jeste neznamena, ze dobre nedrzi stopu. Pokud ovsem do zatacek nepojedete "pod plynem", tak aby kola zabirala, muzete mit pocit, ze to auto je nedotacive a vali se po tecne ven. Chcete-li jet sportovne, zkuste si podradit, slapnout na plyn a zatacku projet znovu, rozdil jiste poznate. Za zhorsenych adheznich podminek to bude citit jeste vic. Osobne me trochu mrzi, ze Subaru pouzilo v interieru horsi plasty nez u min. generace, vyvoj by asi mel jit spis opacnym smerem. Na druhou stranu je ale fakt, ze dokud je clovek neosahava, tak to nepozna, protoze vypadaji dobre. V Tribece mekke plasty take nemam a ani po ctyrech letech jezdeni tam nic nechrasti na rozdil od mych drivejsich aut z koncernu VW s mekcenymi plasty. A jeste jedna podstatna vec: dnes uz je mi celkem jedno, jestli dam za auto 1,5 nebo 2 miliony, cili evropskou premii bych si klidne mohl koupit, ale moje pristi auto bude nejspis znovu japonec. Za ty posledni ctyri roky, co jezdim Subaru, se mi totiz nestalo, ze bych byl v servisu jindy, nez kdyz jsem na rocnich prohlidkach menil kapaliny (a kdyz se rovnaly plechy po drobnych kolizich). Nevyskytla se jedina technicka zavada a to je alespon pro me vlastnost skutecne k nezaplaceni. Je az legracni, kdyz si u koncernu koupite nove auto, ktere stoji pres milion, pak v zaruce nechate opravovat nefungujici Climatronic a dalsi "drobnosti" a dealer vas nuti odjet v nahradnim aute velikosti Fabie bez klimatizace s tim, ze "budte rad, protoze jsme mysleli, ze vam ani zadne nahradni auto nesezeneme". Oprava klimy se vlece pres mesic, nedosel nahradni dil atd. atd. atd. Skoda mluvit. Autorizovany servis Subaru v Olomouci je ve srovnani s tim temer dokonaly. Pokud nejezdite k Frantovi do garaze, tak je dobre si uvedomit i to, ze s autem clovek kupuje i jeho servis.

    asasas

    subaru ti za 3 zimy začne hnít

    a počkej, až se ti v motoru pos. nějaká ptákovina – hned ti budou tahat celej slavnej boxer ven.

    A jak to spadne v bazaru – ani za 100 to neprodáš…

    Johny.Rico

    Jako promotion staff bys práci neztratil 😉

    Subaru4ever

    Co z toho ale není pravda? No!? … samozřejmě jsou u Legacy i negativa, ale je jich minimum. Nepatrně víc tvrdých plastů než je ve třídě zvykem nikoho nezabije, hlavně ty, co se přístrojovky dotýkají jen jednou za měsíc, když z ní utírají prach. Nezvyk s el. parkovací brzdou je negativum tak na týden používání, pak se naplno projeví pozitiva. A vůbec nejhorší věcí na autě je ovládání palubního počítače kolíčkem na přístrojovém štítu, ale je to prakticky jediné negativum. Nic jiného jsem neobjevil a nezaznamenal.

    Bennie

    1 118 000 Kč (výbava komfort) vám přijde jako nejlevnější v segmentu?

    Subaru4ever

    Tak za tolik dostanete skoro 2 Legacy. V článku zmíněné vybavení s přehledem splňují nižší a podstatně levnější výbavy. Pokud narážíte na GPS, správný GPS gurmán stejně raději sáhne po mobilním specializovaném zařízení (které je podstatně lepší a levnější).

    Bennie

    že by mi něco uteklo? kromě nejchudší výbavy je 2.0D se 150k motorem přes milion..

    http://www.subaru.cz/download/ceniky/CENIK_SUBARU_LEGACY_KOMBI2010.pdf

    Subaru4ever

    Nejspíš bude potřeba zadefinovat pojem "nejchudší výbava Subaru Legacy" … takže tato NEJCHUDŠÍ výbava má xenonové světlomety, elekticky nastavitelné křeslo řidiče, dvouzónovou klimu, tempomat, geniální hillholder, MP3 s 6ti měničem CD, nespočet airbagů a el. pomocníků, pohon všech kol, ostřikovače světlometů, senzor stíračů a rozsvěcení světel atd. … takže tato vskutku sociální výbava opravdu s 2.0 D stojí 855 000, a u solidního prodejce Subaru půjde pořídit za něco blízko 800000 Kč včetně DPH. Hau

    Subaru4ever

    A samozřejmě to je cena za kombi. … ještě jsem zapomněl ovládání všeho na volantu, kožený volant a řadičku, el. parkovací brzdu, sklápění sedaček páčkami, naklápěcí zadní opěradla a mnoho dalšího. Takže to jen k "nejchudší" výbavě 😉

    Bennie

    pak bychom ovšem museli vzít v úvahu, že za mojí insignii v ceníkové ceně 975 mi od opla přišla faktura na 790… takže ceníková cena má k realitě alespoň u opla docela daleko směrem dolů 🙂

    vanos

    Proto se na západních trzích prodá tolik aut s navigací. Mysli. Zrovna v této třídě se to blíží 2/3.

    Bennie

    Mimochodem od toho je ovladač a la "iDrive od BMW" hned vedle zápěstí u elektronické parkovací brzdy 🙂 to že je ovládání zdvojené i na středové konzoli je jenom bombonek 🙂

    Že by pan redaktor na tohle nepřišel? Takže pan redaktor ani nikdy neseděl v BMW? :))))

    dan

    já na fotkách interiéru insignie žádný ovladač vedle mechanické (!) ruční brzdy nevidim.

    gkaga

    Priklanam sa k nazoru ze by som bral predoslu generaciu legacy ta najnovsia sa mi vobec nepaci ale predosla je vazne podla mna najlepsie auto v triede.pan hore to podla mna az ak velmi nprehnal.A ano ta cena je najlacnejsia vzhladom na vybavu. a ten podvozok legacy je vazne schopny riadenie tiez kdo nejazdil nevie.dajte si jazdu s legacy H6 a potom zvazte mondeo 😉

    Bennie

    Mea culpa, tohle jsou fotky insignie v social edition…

    U mne to vypadá takhle nějak

    http://www.autorevue.cz/files/627655765.jpg

    Honza

    V našich tištěných mediích je to naopak. Svět Motorů je tím profláknutý a ostatní časopisy jsou jen o málo lepší.

    Josef K.

    Pokud si vzpomenu na dobu před pěti lety, kdy v těchto testech stále vítězilo mondeo. A po jeho osobním vyzkoušení a zhruba týdenním používání, jsem usoudil, že je lepší vzít v potaz vlastní zkušenost než poslouchat výsledky těchto novinářských testů, které se s realitou evidentně rozcházely. Tentokrát se tím ani nebudu zabývat, tato auta jsou mimo můj zájem, ale bral bych to mondeo s velkou rezervou. Pokud insignia s aktivním podvozkem je podle redaktora horší než mondeo, tak tady něco páchne. To by musela být insignia s osazením klasickými tlumiči v podstatě nepoužitelná.

    Honza

    Proč by měla s adaptivními tlumiči být lepší?

    Měl jsem po sobě dvě Volva V70, jedno s normálními tlumiči a posilovačem a druhé s adaptivnímu (four-C) a progresivním posilovačem. To byla ta (skoro) nejhorší investice, co jsem u auta kdy udělal. Zatímco to první ještě jakž-takž sedělo, to druhé jsem 98% času provozoval ve sportovním režimu, protože v komfortním režimu mi byla každá silnice úzká, a i v tom sportovním sedělo hůře, než to předchozí s normálními tlumiči. A ten progresivní poosilovač ještě zhoršil necitlivost řízení okolo "nulové polohy" a nulovou zpětnou vazbu.

    Taky to beru s rezervou, ale protože se z výletů nerad vracím bez auta pěšky (jak se mi to tuhle stalo s Octavií, a málem i s Mercedesem, kterého jsem měl na testování), tak mne právě Ford a Opel docela zajímají.

    Bennie

    tak to vám můžu s klidným srdcem poradit, že adaptivní podvozek u Opla je velmi dobrá investice.

    V konfort režimu je to C5 a ve sport režimu je to mazda6/mondeo.

    A na automatiku mi to připomíná A4.

    Akorát že to máte za jedny prachy :))))

    vanos

    +1

    Jirka

    Karosérie:1 Superb 2 Opel 3 Ford.Interiér:1 Superb 2 Opel 3 Ford(vzhledově v přímém srovnání bída)Motor:1Ford 2:opel 3: superb.Podvozek:1 Ford 2 Opel 3 Superb. Mám dva postřehy:vzpěra kapoty motoru forda?(to je snad z Favorita nebo co?)a mohutné vzpěry kufru u opla.jinak dobrý testík

    peter

    opel ma preto mohutne vzpery lebo jeho dvere vazia najviac..

    PetrM

    🙂 V novém superbu (automat) jezdím služebně, Mondeo mám soukromě (nejvyšší výbava). Dovolil bych si nesouhlasit. 🙂 Interiér je o tom, co si zaplatíte. Já dávám svému Mondeu za Interiér 1 místo, 2 superb, 3 Opel. Karosérie (pokud hodnotíme vzhled) subjektivně se mi Superb nelíbí. 1 Opel 2 Mondeo 3 Superb. Podvozek a motor souhlasím.

    turbo

    …ale spise s 2,5 turbo-benzinem …po nem Insignie a pak mozna Superb

    Honza

    Jasně, pro opravdu dobré svezení určitě, pokud vás nebolí provozní náklady. Pak by ale u Superbu bylo spravedlivé uvažovat V6 3,6 AWD (či jak tomu Škodovka říká). Nevím, jak by to zatáčelo, ale rovně by to určitě rychle jelo a to i na sněhu.

    vanos

    Za této podmínky by ovšem volba v této třídě byla relativně jednoduchá, a to OPC či R36.

    turbo

    myslim, ze ta 3,6 je uz na nase silnice a nas provoz az prilis …tech 2,5 litru je vykonove, hmotnostne a relativne i provozne tak akorat …ale to mluvim ciste jen za sebe

    Kotouč

    OPC a R36 je sice hodně blízká konkurence mondea 2.5T, ale každopádně souhlasím, že nejsou ve stejné lize.

    Stačí si uvědomit, že mondeo je lehčí (předohrabka) s menším motorem kdežto insignia s passatem těžké čtyřkolkoidní tanky s velkýma šestiválcema s výkonem 300+. Mondeo 2.5.T má 225. Insignia OPC kombi váží téměř dvě tuny a to není málo.

    mattt

    Nechci aby to zase vypadalo , že subaru je nej a majitelé už nechcou nic jiného a ostatní je shit ( asi to tak fakt je 😀 ) ,ale já bych si vzal opět subaru outback . A proč ?

    1) Nemusím se bát ,že někde vyletím a to jak v zimě tak v létě za deště . Protože auto se na sněhu chová tak jak chcete vy ( chce trochu cviku uznávám ) a na mokru rozdíl nepoznáte .

    2) Projedu tam kde všechny SUV ,ale zároveň jsem stejně rychlý a dokážu projíždět zatáčky jako všechny sportovní sedany a kombi stejné třídy .

    3) Nemusím se bát ,že mi auto někdo vykrade nebo ukradne .

    4) většinu autorizovaných servisů provozují lidé se vstahem k značce a láskou k vozům subaru a jelikož jich není mnoho tak se dá mluvit i o nějakém kamarádství s těmito lidmi.

    5) komunita okolo subaru

    6) Můžu se spolehnout na téměř stoprocentí spolehlivost ( dvojhmotnostní setrvák / 3 roky tvrdého provozu )

    Ano i subaru má spoustu nevýhod jako málo uložného prostoru , ne uplně pohodlné sedačky ( tím neříkám že jsou uplně hrozné ) opěrku na blbém místě ( mě však toto nevadí měřím 190 cm takže v pohodě došáhnu ) ,ale toto vyrovnám skvělou navigací , prvotřídními materiály a například skvěle řešeným střešním oknem .

    Nikomu subaru necpu ,jen říkám ,že ačkoliv jsem skeptik tak mě subaru uspokojuje na 100%

    Tomáš

    Když jsem se domlouval na testovací jízdě Subaru Legacy tak mi řekli že až ho budou mít že mi zavolají, neozvaly se.

    Naštvalo mě to tak že sem odešel k jiné značce…

    mattt

    Ale zato může spíše lidský faktor než subaru víme …

    BTW : ono někdy pomůže se připomenout , protože všude pracují jen lidi …

    Petr

    Špatný prodejce. Všude pracijí lidi, co nemají o práci zájem. Měl jste však vydržet. Vím o čem mluvím Subaru mám a auta v testu mají mě velmi blízcí lidé. Znám je. N.

    traktorista

    jedno rceni rika: Jedni si kupuji auta a druzi bmw. Ale kdyz mluvim s jakymkoli subarakem, tak mi vzdy vytane na mysli veta Honzy Koubka: Ten chlap vi neco co ja nevim. A nakonec rozhovoru suse doda, ze uz by nemenil

    Kotouč

    OPC a R36 proti monedo 2.5T? Ehm ehm.

    Radek

    Ani jeden na citroen nemá

    češtinář

    Podle toho tvrdého y usuzuji, že všichni zaměstnanci u Subaru jsou ženy. To je velmi neobvyklé, ale příkladné. Gratuluji!

    Ford Mondeo Kombi Vs Skoda Octavia Combi – Neue Auto-Image-Ideen

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist