Škoda Superb Combi 2.0 TDI na steroidech
17 fotografiíŠkoda Superb
Je vám standardní výkon dvoulitrového tédéíčka málo? Tuningový úpravce zaměřující se na čiptuning si trochu pohrál s řídící jednotkou největší škodovky.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
17 fotografiíŠkoda Superb
Je vám standardní výkon dvoulitrového tédéíčka málo? Tuningový úpravce zaměřující se na čiptuning si trochu pohrál s řídící jednotkou největší škodovky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To je sice pěkné, ale co se poté týče životnosti motoru a zvlášť DSG převodovky,která zjevně nebude na takovýto točivý moment stavěna, o tom se raději nikdo nezmiňuje.
Přesně tak, taky mně to napadlo. Zaráží mně, že Autoweb dělá reklamu nějakým bláznům s nb. Má ten motor snad jinou hlavu, kované písty, ojnice, jinou klikovku, olejové a palivové čerpadlo? Podle všeho nemá. Kdyby Škoda měla továrního úpravce jako má třeba BMW divizi M nebo Alpinu, kdy vám i po úpravách platí standardní záruka od výrobce, dejme tomu, podle všeho to ale tak není.
Jóóóóó, načipováný šáde kombál f tédéíčku f metle na hlínách, z toho jsem si ustříkl do slipů, ještě to chce skočit do lídla pro potahy, kovový pedály a řadičku sparko a poladit vnitřní světýlka, šude nacpat ledky a uv zářivky, ňákej subáček do kufru a k tomu rádio senkor s úesbé z elektroworldu fakci a vrním blahem…