Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 150 k (2016)

24 fotografiíškoda superb combi

Velké kombi tuzemské značky, s oslnivým vzhledem, velkým kufrem a naftovým motorem. Kromě příznivé spotřeby oslňuje titulem Auto roku.

Diskuze

7 komentářů

    Cobo

    S tím šestiválcem si myslím že hlavní problém bude zástavba a ne marketing. Pokud vím tak žádné auto z koncernu nemá na této platformě víc jak pětiválec (audi 2.5 tfsi).

    Pavel

    Zdá se mi to, nebo je to specialita českých novinářů, že si pořád stěžují na výkon motoru
    Podle mě je 150 koní dostatečný výkon na 99% ježdění. A určitě s tím nemusím jezdit jako taxikář a výkon mi bude stačit.Kolik by ty auta měla tedy mít. 300 a více?

    Petr

    Problem je to pro „novinare“. Skutecny novinar dokaze objektivne pochopit potreby zakazniku a auto podle toho i zhodnotit.
    Ovsem mistni „novinari“ na to jdou od lesa. Takze treba i proto jsou jejich clanky zaflakany pravopisnyma chybama. No nic.
    (Psano z mobilu)

    Radek

    Přileju trochu oleje do ohně… Popravdě jsem měl možnost s tím jet jen 15 minut… I když si tohle auto nikdy nekoupím. Psalo se o něm jako o pánu bohu. Jakoby na planetě nebylo lepšího stroje… Tak jsem si objednal zkušební jízdu. Dealer byl super a vůbec nedal najevo nějaké odtažité chování i když věděl že nejsem potencionální zákazník. .
    Nasedli jsem a vyrazili. Mám pouze okamžité dojmy s nemožností si s autem nějak užít…Ovšem i po 15 kilometrech žádné užívání si…Standartní nastavení je styl mrtvola. DSG je hrozné a motor prostě díky tomu že převodovka zarytě drží nízké otáčky nejede… Z křižovatky a nebo při předjíždění to je rachot… Tvrdé škubání styl blondýny v autoškole. Na 100 metrech to řadí 3 dolů a 3 nahoru… Prostě DSG s naftou v naladění pro Euro 6 ??? Děsné. Za mě buď manuál nebo automat.. A spotřeba??? no 9,3L ??? Jinak interiér je funkční. To je asi vše… Je černý a někde ještě černější…Taková rakev… Myslím že jiná barva bude jistě veselejší. Ovládání je citlivé až moc. Vše jak pedály ,tak řízení jde neskutečně lehce… asi bych si musel zvyknout …Spíše preferuji auto co má zpětnou vazbu a ovládací prvky kladou aspoň nějaký zpětný odpor.. Ale to je dnes u všech nových vozů. Jinak vzhledem je auto pěkně a vše co je vidět vypadá hodnotně. . Ovšem za cenu předváděčky lehce přes milion korun ??? Je to celkem hodně a najdou se levnější a nebo kvalitnější.. Pravda je že na konec kufru jsem téměř nedosáhl…Ovšem pro mě je to mrtvý prostor.. Zadní sedačky-tam je místa opravdu hodně.. Ovšem pohodlí ?? Žádná velká sláva to nebude… Tvrdé a malé sedačky.. A to platí i o předních.. Ovšem zde zase Škoda jde s davem. Mají to všichni. Malé tuhé sedačky které sice tělo podrží do zatáčky, ale nějak mě tlačí všude. Jsou asi pro menší lidi. . Zřejmě z dálného východu…Takže verdikt za mě je jasný. Obyčejné ,průměrné auto které není ničím výjimečné a naprosto neplní pověst která ho předchází…Prostě šedá bezpohlavní firemní mula jako všechno od VW.. Všechno tam je a vše funguje a vydrží to fungovat přesně jak jsme zvyklí. Ale bohužel jsou lidi co chtějí od auta víc. Bohužel dnes všechny automobilky dělají tyhle nevýrazné a divné auta které se začínají podobat jedno druhému. Nebýt obrovských znaků mnohdy nepoznám co jede…

    lamal

    pekné, ale tak to v skutocnosti je… je to obycajne auto za velky peniaz… solidne, velke funkcne inak nic

    lamal

    ked si uvedomis kolko to auto stoji a ako pise autor co vsetko do neho vojde, je to blbe ked mas pocit, ze s tym vsetkym na palube uz nemas potrebny odpich pri predbiehani co je myslim ovela dolezitejsie ako akakolvek ina hodnota zrychlenia pre dieslovy motor a bezneho uzivatela…jednoducho clovek potom na to obcas pomysli, ze to stalo majland a este s tym musis planovat predbiehanie jak s nejakym krápom

    lamal

    celkom soline prve jazdne dojmy, kto je autor ? nie je podpis

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist