Škoda Superb (2016) se nebojí srovnání s BMW 5 přímo na showroomu
2 fotografieŠkoda Superb
Dealerství Škodovky v Irsku nabízí svým zákazníkům přímé srovnání s BMW řady 5. Geniální tah, nebo hloupé gesto?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
2 fotografieŠkoda Superb
Dealerství Škodovky v Irsku nabízí svým zákazníkům přímé srovnání s BMW řady 5. Geniální tah, nebo hloupé gesto?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je tak dobré, nebo ne? Hmmmm. Mohu porovnávat. Jezdil jsem oběma. Tedy ve skutečnosti jsem jezdil dvěma Superby (2l 110 a 140 kW) a jedním BMW 520d. Jaké je porovnání. Vlastně nemá vítěze. Po stránce jízdních vlastností by u mne vyhrálo BMW. Jednoznačně. Po stránce praktičnosti, a vnitřního prostoru Superb. Po stránce promyšlenosti funkce BMW, po stránce hluku v kabině BMW, Po stránce brzd asi Superb (tedy BMW brzdí dobře, ale Superbové brzdy jsou měkkčí a citlivější). Po stránce řízení BMW, po stránce pérování BMW (a zde bych nedoporučoval použít adaptivní podvozek Škody, protože běžný podvozek Superba je dobrý a to samé i u BMW5). Takže nevím. Mě se líbí víc BMW 5, ale jezdit se dá oběma.
Nedávno jsem koupil novou generaci superba předokolku 2,0 tsi 162 kw laurin-klement se všemi příplat. pakety. , V mém hledáčku byla ještě 5tka touring. 190 kW. Prostor je větší vzadu a v kufru u superba , spotřeba 7-8 l mimo město, 5tka by asi jezdila o 1 l úsporněji při stejném jízdním stylu. BMW má asi o 300 kg větší hmotnost a tak se umazává rozdíl v spotřebě dieslu x benzínu.
Dynamické parametry v přímce u superba jen o trochu horší ,pro mé účely více než dostačující. hlučnost benzinu po městě menší, na dálnci byla 5ka díky podvozku tišší, motor skoro neslyšíte mimo město ani v jednom. . Pojištění výrazně levnější, pořizovací cena při stejné výbavě o cca 0,5 mil menší. Bez xdrivu bude zadokolka jistě zábavnější a na limitu jistější, s výjimkou zimy. BMW pětka dobíhá, příští rok bude nová generace, superb je novinka. Design je subjektivní, líbí se mi oba vozy Zůstatková hodnota jistě u bmw větší. Servis u bmw prvních 5 let zdarma (nevyrovná zdaleka náklady na pojištění) Spolehlivost bych viděl jako stejnou, riziko ukradení je u obou vysoké. Tedy superb na BMW krom prostoru nemá, v některých aspektech zaostává jen mírně, ale pořizovací cena a je mnohem příznivější.
Tak můj osobní dojem je, že Superb nemá zpracováním i materiály a doplňky ani na Passata…a srovnávat ho s Bmw 5 je hloupost. Pokud se tedy porovnávají podobné modely (motorizace, výbava).
Jezdil jsem více Superby předešlých generací a teď mám BMW 520. BMW jsem si vysnil v dalekém mládí jako symbol sportovního luxusu. Souhlasím s tím, že oba vozy se dají bez jakékoliv povýšenosti porovnávat. Každý z nich má svoje plusy a mínusy a asi využitím know how by třetí automobilka dostala možnost postavit z plusů ideál, ale tak to nefunguje. Superb je určitě lepší v prostoru i sedačkách a hlavně motoru – dynamika i spotřeba. BMW exceluje s „entertainmentem“ – navigace, rádio, výbavou, head up,…, hlučností (u dieselu). Porovnávacím kritériem by byla určitě i cena a výhoda Škody, kdyby ovšem v této oblasti BMW rychle nedotahovala. Jakmile mi skončí leasing, neváhám zařadit Superba do výběru dalšího auta.
Skrytá reklama na Škodu, logicky je to porovnání nesmyslné. Já bych se toho porovnání taky nebál 😀 Jsou to odlišná auta, určená pro úplně odlišné lidi. A jediné v čem exceluje Superb je vnitřní velikost, z venku je to v porovnání s pětkou až směšně malé auto, pětka má 3m rozvor. Výbava, motory, kvalita zpracování, podvozek, převodovka a zejména bezpečnost je úplně u BMW jinde (vzpomeňte Q7 měla za bezpečnost jen 4 hvězdičky, Clio dostalo 5, tak se Audi naštvala a sama udělala test proti sobě, jak to dopadlo je každému s mozkem jasné). Až někde uvidíte stát pětku mrkněte jak velký předek má. Není problém si ji splést i se sedmičkou. Když vidím někde před sebou jak jede nový Superb a vedle něj BMW 5, tak se nadpisu tohoto článku musím smát. Superb je dle mého názoru nejlepší auto ve své třídě, tj. střední (bmw 3, audi A4, passat, mondeo, apod.) v porovnání cena / velikost / zpracování a design. Jinak rovnou můžete začít srovnávat A6 nebo MB E se Superbem, ale je to další nesmysl. Je jasné proč zvolily BMW 5, vzadu je opravdu málo místa a to místo je celková slabina BMW napříč všemi jejich vozy v porovnání s konkurencí. A v Octavii III je vzadu také více místa než v BMW 5 🙂 ale, že bych ty auta porovnával 😀 nebo, že bych raději v 50km/h proti stromu seděl místo v BMW 5 v Superbu, ne é 🙂 kdo můžete sedněte si do BMW 5 a jeďte se projet, zadní kola 275/35 mluví sami za sebe. Je to jako porovnávat Audi A6 r.2010 V6 176kW s novým passatem 2.0tdi 176kW. Chrochta nejen, že není tak plynulý a klidný jako olympiáda, ale také dříve ztrácí dech, o životnosti biturba ani nemluvě. Kdo ty auta neřídil tak prostě neví, a čísla na papíře nejsou všechno. Ta prodejní cena není jenom o logu, ale vstupním materiálu a vývoji dané automobilky. Takže aby to bylo alespoň trochu fér, chce to porovnat nejlepší a nejhorší výbavu prodejních vozů lecco to odkryje: tj. Superb Active 1.4TSI (za 600tis.) vs BMW 5 518d (1.100tis.) a Superb L&K 2.0Tsi (1.100tis.) vs BMW M5 (2.8mil.). Pokud borec aby podpořil prodej postavil L&K proti 518d v základu, za stejné peníze, je L&K zajímavá volba že? Ale pořád nesmyslné srovnání 🙂 L&K ve vnitř není honosnější nebo kvalitnější než prémiová pětka, znovu, běžte si do těch aut sednout, je to zdarma 🙂
V ČR je materiálové ing. Na opravdu vysoké úrovni. Linku superbu jsem ladil listopad 2014. Bmw linku rešíme teď. Téma bezdotykova měření ( tolerance ) normu hlídáme pro oba. Krátce: cíl je co nejlehčí autu s co nej pomerem vykon hmotnost a to bmw moc nejde teda podle jeji technologu. Pouzivaji patenty, které mají. VW v tomto je s audi i vw napred. Cena: prace D 13,7 euro min mzda v ČR ????. V D jjim fakturuji 670prace den +120euro ubytovani na den pro skodovku cca 300 euro den + dieta viz CR. Vývoj SW 1:6 pro koho?. Stejny robot je v bmw i skodovce. Ano bmw je lepsi, ale realne rozdil ceny max 20% ostatni je marketing. Jezdim v audi a8 a miluji bmw. Klidne si koupim superb a nebudu se bat. Ješte, ze v tech automobilkach delam jen 20 let. Jinak bych ty kecy techle dedulu bral asi vazne. Jezdim a8 jen proto, ze me v D berou lepe. Jinak jsou to vyhozene penize. Superb udela stejnou sluzbu.omluva pisu to z phonu. Mejte se jak chcete!