Škoda Superb 1.8 TSI
19 fotografiílimuzína
Nový Superb, pro spoustu českých motoristických nadšenců bezesporu jedna z nejdůležitějších novinek sezóny. Už jsme zjistili, že to není špatné auto, jak si ale povede v podrobném testu?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
19 fotografiílimuzína
Nový Superb, pro spoustu českých motoristických nadšenců bezesporu jedna z nejdůležitějších novinek sezóny. Už jsme zjistili, že to není špatné auto, jak si ale povede v podrobném testu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nečekal jsem chválu a dokonce jsem jí nečekal tolik. Nejspíš budu muset přehodnotit svůj pohled na moderní Škodovky a koncern pokud je tento článek objektivní jak bývá na Autowebu zvykem (teda až na hodnocení Fordu a BMW)
autoweb je zameren na testovani aut predevsim z pohledu ridice, jak se ktere auto ridi, jake dava za volantem zazitky … a v tom je Ford mezi tzv. "nepremiovymi" znackami asi nejlepsi, stejne tak BMW mezi "premiovymi" (ne-li absolutne) 🙂
Mě ford nikdy nepřišel jako taková bomba co se jizdních vlastností týče nikdy nepřišel. U Báwa souhlasím, ale některé jejich modely maj taky zabity řízení a necitite v nich ani kdyby ste vybral Macochu (konkretne 530 posledni generace)
U BMW 5 zálží VELMI na tom, zda je vybaveno Aktvním řízením
byl pravě…
Vidím, že se přístup u vás teda mění. SupII je určitě kvalitní auto a jistý obdiv si zaslouží.
Nerekl bych obdiv, mozna tichy souhlas ze pro nekoho to muze byt vhodne auto 😉
Hmmm, a čím jezdíš ty? Protože to vypadá tak, že máš teda mnohem lepší auto;-)
Rekl bych ze test je pojat objektivne, coz v pripade skodovek v CR neni vubec bezna vec. V novem superbu jsem sedel (ale nejel), takze mimo jizdnich vlastnosti muzu potvrdit ze si autor nevymysli, vepredu – srovnatelne s oktavkou, v zadu – nadmiru mista.
S cim mam ale u tohoto novyho superbu problem je design, je minimum aut ktere se mi vic nelibi; a to jak extreier tak interier. To je duvod proc bych o S. nikdy neuvazoval (i kdybych chtel auto teto tridy zamerene na pohodlnou jizdu).
Škoda potřebuje zase nějaké povedené auto. FII nebo rum jsou slabší kousky a oktávie všechno nezachrání. Jedině, že by se škoda zaměřila na výrobu oktávie a vyráběla souběžně verze I, II a III.
Přeměřte si prostor vpředu, dojdete k jinému názoru na jeho velikost. Starý Superb měl vpředu více místa. Viz např. na Auto.cz. Co se týče kroucení karoserie, významně se snížilo úpravou se sklopnými zadními sedadly. Mimo jiné vozy jezdím i se Superbem 1,9 TDI 96 kW a jsem s ním spokojen. Nezávodím s ním. Spotřeba je průměrně na každých 10 000 km 5 – 5,1 l/100 km – vážně – měřeno dle ukazatele. Spletete li si Superb se sporťákem, pak Vám nebudou jízdní vlastnosti vyhovovat a spotřeba bude rovněž vyšší. Mimochodem, necourám se po silnici.
jde o to když se svezete Passikem a Superbem, poznate rozdil. Bral bych radeji toho passika
JE to dobré auto, ale neviem pochopiť proč nevidim hornú tretinu otačkomera a tachometra neda sa nastaviť a mám vyšku 181cm kto je vyšší nič nevidí proč, a krátke sú sedáky ináč skoro nemá chybu….
Superb není soupeřem pro MB S a podobné, ale pokud vím tak není přímým soupeřem ani pro vozy o třídu níže tzn. BMW 5, Audi A6, MB E.
a pro koho pro golfa? 3ku Bawo
ja v tech tridach mam zas bordel
V článku je chyba ohledně výbavy vozu. Bi-xenony AFS jsou již v základu ve výbavě Ambition tak nevím proč by se za ně mělo připlácet…………viz. ceník: http://new.skoda-auto.com/CZE/Documents/New_Superb/NewSuperb_Pricelist_CZ.pdf………….bohužel ve vašich článcích jsem už našel několikrát chybu a je to škoda protože autoweb.cz je velmi dobrá stránka o autech
Vychází mi z toho, že v nabídce SII není motor, který koupit. Na tahle auta by měl mít slušný motor alespoň 200 koní, a článek to jen potvrzuje. Diesely jsou slabé a kopanec to nenahrazuje, tenhle benzín bohužel také nestačí a 3,6 mi přijde zbytečně veliký. Škoda, že už tam nedávají benzínový V6 v rozmezí 2,8 – 3,2.
A co ma pak rikat nekdo kdo chce Mazdu6. Superb ma idealni kombinaci motoru a jine znacky muzou zavidet. A pokud srovnavas s BMW, tak jsi trochu mimo.
Proč se v článku píše, že se za bi-xenony s AFS musí připlácet, když jsou ve standardu i u nižšího výbavového stupně Ambition? A imochodem 23 tisíc za navi s HDD mi nepříjde zas tak moc, na to, co to umí, kde jsou ty časy, kdy ta "blbá" navi DX v minulé generaci stála přes 60 tisíc…
uz od vybavy Ambition jsou v zakladu bixenony s funkci AFS, tak nevim proc tu pisete takove nesmysly ze se za ne musi priplacet!!! opravte si to!!!
Jak to tak tipuji, tak si myslím, že nová Škoda Superb by měla dostat nějakou cenu ve stylu "Nejlepší auto v celém vesmíru"