Škoda vážně zvažuje Superb RS i Kodiaq RS, na ostrou Fabii zapomeňte, ve hře je ale USA
Škoda
Šéf mladoboleslavské automobilky Bernhard Maier přiznává, že v případě největších modelů existuje seriózní potenciál pro sportovní varianty RS a to včetně chystaného crossoveru.
Jakekoliv sportovni verze bez velkeho objemu V4 benzinoveho motoru , uplne ale nejlepe benzinoveho V6 a vyse je k smichu. VW group neumi dela benzinove motory uz radu dekad.
Je pekny ze vyrobci delajicelkem pekny auta,ale daji do toho minimotor tak jako VW (mimo Audi) nebo Renault, chteji za to milion korun , takovy auto s mini motorem a ivotnosti 80 tisic km si muzou strcit za klobouk slusne receno 🙂 Jsou to vyhozene penize.EU jsou silenci a automobilky se do toho jenom nechaj tlacit.
Rád přitakávám předchozímu komentátorovi. Bez pořádného motoru je verze RS pouze „chodec převlečený do sprinterského dresu“, který sice doběhne k tramvaji, ale pak musí sedět na sedadle 5minut, aby se mu neporouchala krevní pumpička.
Jako inspiraci pro ryzí RS navrhuji provedení Škody Octavia 1 od Nilse Klose, který ji cca v roce 2005 předělal na benzínový motor 2.8 a dokonce homologoval pro provoz v Německu.
Ale RS je úplně o něčem jiném.
Je to vlastně vzkaz od automobilky Škoda, že RS má dostatečnou výkonovou rezervu pro běžný provoz při plně naloženém autě.
Chcete s manželkou, dvěma dětmi a babičkou na konci obce během mžiku zrychlit z 50 km/h na 90, aby Vás nepředjeli? Kupte si RS.
Chcete na konci omezení na dálnici zrychlit ve stejné sestavě z 80 na 134 km/h? Kupte si RS.
Pro cca 1500 kg auto a 500 kg nákladu potřebujete cca 200 HP (1 HP / 10 kg), což odpovídá 147 kW a proto Škoda potřebuje verze RS.