Škoda Roomster (od 2006)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Malé MPV Škoda Roomster nabídne cestujícím vzadu opravdu hodně místa v oblasti kolen, na šířku je však užší. Trojice pasažérů na zadních sedadlech moc pohodlí nenajde.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Malé MPV Škoda Roomster nabídne cestujícím vzadu opravdu hodně místa v oblasti kolen, na šířku je však užší. Trojice pasažérů na zadních sedadlech moc pohodlí nenajde.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zapomněli jste napsat, že Roomster vypadá úplně jak Lancia Stratos.
co ma roomster spolocne so stratosom? to potom aj felicia vyzera uplne ako alfa 159…chlape otvor oci
v neděli to říkal Clarkson…
jaj tak sa nebudem riadit vlastnym usudkom ale niecim co povedal nejaky stary pan z anglicka :D…v topgearu lancer evo9 stihal za murcielagom – aj tomu uverim haha 😀
Na trati kde ty auta proháněl bych tomu opravdu věřil. Jaký je důvod pro opak?
ale keby boli na rovinke a nie v Stigovom zivle…EVO by ani neskrtlo a Murco je v nedohladne :))
Lancia je strasnaaa, to Pokojster je omnoho krajsi 🙂
Nechápu, jak jste v tom testu mohli napsat takovou (s prominutím) zhovadilost, že Roomster je o pár milimetrů užší než Fabia.
Je o 4 mm užší než fabia první generace
Fabia II je o 4 mm užší než Fabia I. Roomster má na šířku 1684 mm. Bože muj, bože muj.
Velká omluva, samozřejmě že není užší než fabia, ať už je řeč o první či druhé generaci! Text opraven a děkuji za upozornění.
Když zavřu obě oči a připustím exitenci tohodle monstra, tak co mě opravdu dostane je fakt že ani v základu prostě není uzavíratelná schránka u spolujezdce. To je opravdu perlička která mě dostává. Co bude chybět příště? Klakson? Druhý stěrač?
Zajímala by mě jedna věc – jak píše autor o korozi výfuku. To chcete říct, že dnešní auto je tak velký spotřebák, že je za 3 roky výfuk v háji??
Koupit bych si to nechtěl, jen se pozastavuju, že na mém bývalém Escortu byl po 10 letech ještě původní výfuk, tak nevím.
Automobilky nemají zájem na tom, aby auto někomu vydrželo 10 let. (To nemyslím nijak špatně, tak to prostě je). Navíc mi 3 roky nepřijdou tak krátká doba, ve světle toho, že nové auto si většina lidí kupuje tak jednou za 4 roky.
Další věc je technický pokrok, proč si nechávat staré auto když mám na nové?
Ve výbavě Style je to slušné auto – mám 1.4 16V a jsem spokojen. Je tam vše co mi stačí ke spokojenosti – navíc se slevou a bez DPH to bylo za milých 251 t.Kč. I když se mi to auto také moc nelíbí, pro mé potřeby pojížění po městě je v naprosto v pohodě.
Tak si to tu čtu ty komentáře a musím dát za pravdu že toto auto je pro rodinné účely skvělé vozítko, pravda není to žádný závoďák, ale vlastním již po druhé nový kus roomsteru ve výbavě style s motorem 1.4.16V ideální motor na přestavbu LPG levný provoz nijak moc nákladné na náhradní díly a poruchovost není nějak častá a nějaké stabilizátory mě fakt nedrtí a hlavně u nového auta je mi to fuk jelikož záruka. Když to srovnám s pohodlným pasatem které jsem měl taky asi 4 roky tak toto auto je určeno pro rodiny s dětmi a hypotékou kteří nechtějí cpát do drahých náprav a střiků u dislových motorů a podobně dalších drahých součástek jako já u mého passata. Myslím si že Roomster je dobrá volba a je škoda že chtějí výrobu mpv ukončit v roce 2015 a nenahradit ničím novým.
Samozřejmě že ho chtěj nahradit , wv caddy minulé generace bude českej škoda romster .nemám momentálně škodu, Ani nejsem fanoušek této značky .mám megane 1,9 dci ,hypotéku a nemáme celkově moc penez nazbyt . I když je megane v celku levné auto, furt je ten diesel nějak o dost dražší, vždy jsem měl benzínové vozy, před dvěma lety jsem se zbavil peugeota 307 nebot žádal investice jako dvouhmota , dpf filtr a furt něco zlobilo.to jen že mě zaujal vaše reakce tady na foru, a zajímám mě právě tento motor který popisujete.tudíš benzín ve škodě roomster.je to dodnes celkem pohledné auto, mám tád když jsou auta designově neotřelá.zjímá mě pokud mi blíže popíšete závady které jste měl a na co si dávat pozor .s přáním krásných velikonočních svátků Šťastný R .