Škoda Roomster 1.4 16V

20 fotografiíŠkoda Roomster

Nový model mladoboleslavské škodovky je jistě centrem zájmu nejednoho českého motoristy. Je to jen nafouklá marketinková bublina, nebo skutečně praktické a konkurenceschopné auto?

Diskuze

44 komentářů

    Mikes

    Jupí, nový test a nové VIDEO!! Už se na to vrhám.. 😛

    Pavlík

    S testem to nemá nic společného, je to jen reklamní článek

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Aha, takže když se mi auto líbí, mám ho pohanit jen proto, abych náhodou něco nepochválil?

    O designu si může každý myslet co chce, jinak ovšem trvám na tom, že článek je objektivní.

    bleach

    super test, vystihl jste to vsechno. Design je vec nazoru, ale jinak verim, ze skodovka uz patri k tomu nejlepsimu, co se da dnes koupit

    Pavlík

    Myslím že do testu nepatří takovéhle "Roomster není na rozdíl od zmiňovaných vozů montovaný ve Francii, takže nevrže, funguje mu elektroinstalace a vůbec se nezdá, že by se nejpozději za dvě minuty mělo něco porouchat." a podobné pomatené komentáře.

    NewKy

    Tomu se říká humor, Pavlíku. Tento konkrétní citát je možná na hranici korektnosti, ale není nic horšího než posedlost korektností. Cituj další "podobný pomatený komentář". Alespoň jeden. Prosím. 😉

    Pavlík

    Tohle mi připadá také jako pěkný blábol.

    "Prostě a jednoduše, tohle auto navrhovali lidé, kteří u toho používali nejen skicák, tužku a počítač, ale také vlastní mozek a zkušenosti. Jaké si třeba myslíte, že má hlavní specifikum typický český zákazník? Možná to zní docela úsměvně, ale: když uvažuje o koupi nového rodinného auta, zajímá se často především o objem zavazadlového prostoru. Jen se zkuste zeptat několika lidí ve svém okolí – a teď nemyslím motoristické nadšence, kteří znají jen italské automobilky, ale běžné, „zodpovědné“ otce od rodin."

    Cynik

    Mě to připadá jako docela normální kus článku o autech. Musel jsi asi hledat opravdu dlouho, aby jsi našel alespoň tohle, že? 🙂 Nechci se tu ale bavit o článku, chci se bavit o Roomsteru. A ten je podle všeho velmi dobrý. 😉

    brade

    Co jste rikal u prednich oken na ten oblouk zevnitr? pokud vim je to jen divne zakryte plastem 🙁

    presne tady: http://dokumenty2.brade.cz/aweb-roomster.jpg

    Ruda

    Váš článek je asi tak objektivní jako srovnání s Picassem, které se již 7 let prodává, zkuste ho srovnat s novým picassem, ostatně jde v říjnu na náš trh a budete s tím skvostem z MB jezdit maximálně mámě pro rohlíky. Tahle sračka z MB je jenom vylepšené berlingo a s rodiným autem se vůbec srovnávat nedá. Podobný článek jsem četl ve Světu motorů, stejné kydy, stejná rétorika, jó tendenci a pochlebování domácímu výrobci se v Čechách stále daří, kolik pak jste za to dostal pane Koubku?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Mám jedinou otázku, pane Rudo: kolik kilometrů jste s Roomsterem najel? A kolik s Berlingem?

    Ano, nové C4 Picasso je jinde, ale bude jinde i cenově. Už jsem s ním mimochodem také jel.

    Rudolf Gašpar

    Pane Koubek, berlingem jsem najezdil skutečně hodně, má ho můj kamarád v HDI (country), protože jsme oba rybáři, tak i za volantem jako řidič či spolujezdec někdy i vzadu. Roomsterem jsem jel třikrát, jednou za volantem a Picassem velmi často.

    Berlingo, koncept prodávaný od roku 1996, spartánský vnitřek, výborný motor Hdi, super úložný prostor, využitelný pro rodinu i s kočárkem. Za ty prachy bomba, jako rodiný vůz spíše pro praktičnost, než že by se líbil mojí ženě, což je pro rodinou káru také důležitý aspekt , musí se zkrátka líbit všem.

    Picasso: Krásné auto s libivím tvarem,téměř každá ženská by si ho z těch tři aut vybrala, nejvyšší posed, což se ženám i mojí maličkosti také líbí, jezdil jsem také Hdi s čipem na 85 kW, vím, že máte odpor ke kamnům, ale málokdo s běžným autem mi do kopce stačil, větší krouťák nese svoje ovoce.Jednoznačné mínus je nepřesné řazení a pro rodinu malý kufr, na rodinu s malým dítětem je to skutečně málo, horší je sezení pro dospělého vzadu, ale variábl u 10 let starého konceptu auta – super.

    Roomster: Pro ženy i majitele jiných MPV, nevýrazný desing, spíše blíže k menší dodávce než k MPV, 1,4 je tragedie, objem se ničím nedá nahradit. Vyloženě mne štve nízký posed a malej kufr. Vnitřek je zpracovaný oproti předchozím dvěma autům moderněji a snad i lépe, ale ve srovnání s novým modelem picassa, či c-maxu, doslova navoněná bída. Roomster, prostě není MPV, ale malá dodávka s lepším vnitřkem a pro rodinu s potřebou vozit kočárek naprosto nevhodné auto, ženy rozhodně nepřitáhne, prostě ani kočka ani pes, přesně zapadající do koncernu VW, tohle auto a ani jiné z MB nesmí konkurovat německé provenienci – dokonale splněno.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Trvám na tom, že Roomster NENÍ dodávka. Byl vyvíjen jako rodinné auto, a ať vám jeho tvar připomíná cokoli, má podvozek rodinného auta. Na rozdíl od Berlinga, které je sice praktické, ale také hlučné a houpavé jako dodávka – kterou od začátku je.

    Výška posazu za volantem je věc osobních preferencí, mě se lépe sedí níž. To ale vyřeší výškově nastavitelné sedadlo.

    Pokud tvrdíte, že mám odpor k naftovým motorům, zřejmě jste příliš mých článků nečetl. Mínusy Picassa jste ale shrnul dobře – nejen řazení je nepřesné a s praktičností to vzhledem k vnějším rozměrům není zrovna zázrak. Kvalita interiéru se s Roomsterem vůbec nedá srovnat.

    Naopak klidně srovnám Roomster s C-Maxem. Ono taky záleží na tom, v jaké výbavě ho máte – a to platí jak o škodovce, tak o fordu.

    Jeden můj soused už Roomstera má. Kočárek se mu tam vejde naprosto bez problémů a jeho ženě se auto velmi líbí. A není jediná, znám takových docela dost.

    Taky se podívejte na západní trhy, jak tam nekonformní Roomster "nekonkuruje" nudným německým MPV…

    Ruda

    Honzo, dáte tam kočárek a víc nic, to je pro mne jako pro sportovně založeného otce, na rodinné auto drasticky málo.

    Všechna francouzská auta jsou houpavá, to je prostě jejich styl, někomu to sedí, někomu ne.

    Stále trvám na tom, že srovnání by mělo být s auty s alespoň přibližně stejného data zahájení prodeje, jinak to není objektivní.

    Z koncernu VW bych si klidně vybral nudného Tourana a to bych nadělal sakra parády.

    Velmi pěkné MPV auto za hodně dobré peníze je Kia Carens, zkuste porovnat Roomstera s ní a majitelům skvostu z MB, budou muset poslat DHL sadu kapesníků, jak budou brečet.

    Ruda

    Ještě poznámka: Pokud byl Roomster od začátku dělán jako rodinné auto, pak tedy udělali soudruzi z NDR či MB chybu, jedině, že by se počítalo s odbytem na čínský trh. Model rodiny s jedním dítětem je maximum pro tento rodinný vůz nebo se počítalo, že děti jsou jíž z baráku?

    Takže, asi by jste měl ve svém reklamním článku doporučit rodinám s více potomky své zraky upřít někam jinam.

    Josef

    Rudo, Rudo,

    Roomster se Vám prostě nelíbí a tak si vybíráte argumenty proč tento svůj osobní názor podpořit.

    Podvozek je NESROVNATELNÝ s berlingem, partnerem nebo jiným autem, které bylo původně děláno jako dodávka a stejně jako třeba u klasické dodávky ford trasnita byla dodělána verze pro "osobní" přepravu. Berlingo máme v práci a je to typická dodávka – spartánský vnitřek, hrozný podvozek, špatné odhlučnění, děsivá přesnost řazení atd.

    Roomster sice nemám a asi bych si ho ani nekoupil, ale objektivně musím říct, že svezeníčko to je docela pěkné, určitě ne jako v dodávce. Super podvozek, tichý, nenaklání se, ovládání přesné, řazení jakbysmet.

    Pokud chcete srovnávat se c-maxem, pak ale srovnávejte srovnatelné cenové kategorie. Je logické, že u c-maxe si za více peněz koupíte více muziky.

    Roomster se svým kufrem JE rodinné auto, nevím jaké jiné auto byste chtěl nazvat rodinným. Dvě děti se do zadní řady v pohodě vejdou, nechápu proč říkáte, že je to auto jen pro rodiny s jedním dítětem.

    Nedokážu najít jiné auto se srovnatelnými parametry, výbavou a cenou.

    Opakuji já bych do roomstra nešel, ale proto nemusím psát bludy. Pokud se Vám nelíbí napište to rovnou a nepište nesmysly.

    J.

    Rudolf Gašpar

    Nelíbí se mi rétorika článku a Vaše argumenty na obhajobu, přesně stejně se píší články od vylepšené verze Magorita-Favorita, pokračujíce přes děsnou Felicii atd.atd., zajímá mne kdy někdo konečně dostane rozum a napíše o škodovce co je skutečně pravda a to, že za prakticky stejné peníze dostanete daleko lepší auto a že ani náhradní díly nejsou levnější než srovanatelná konkurence o jejich životnosti nemá cenu ani mluvit..Sleduji Svět motorů zhruba od roku 1981 a zrovna tak se tam jako červená nit line stejný rituál vynášení do nebes výrobků z MB, čekal jsem na webu jinej přístup, bohužel opět marně.

    Máte pravdu, roomster se mi nelíbí a mám k němu řadu výhrad hlavně pokud se týká zařazení rodinný vůz. To že se do auta vejdou dvě děti nic pro mne neznamená, musí se tam také vejít dvě kola, případně tříkolky, taška s oblečením, manželka se svejma proprietama a moje věci. Tomu se říká rodinný vůz. Ostatně dvě děti se mojí paní vejdou dozadu i do jejího Seatu Arosa. Moje volba auta pro rodinu je Sharan či Galaxy.

    Zdeněk

    Někdo prostě považuje škodovky za českej šit a nedá si to vymluvit, tudíž nemá smysl argumentovat. Favorit/felda, to je fakt někde jinde, než třeba nová oktávka… nebo roomster. Kdo trohu rozumí autům, chápe…

    Pokud potřebujete pro rodinu se dvěma dětmi Galaxy, taháte ssebou příliš zbytečných krámů. Mě se všechno, co jste vyjmenoval, vejde do Focusu kombi a do Roomsteru by se to vešlo taky.

    A srovnávat Svět neMotorů s autowebem, tak to fakt sorry… :-/

    Ruda

    Milej pane, zlatej kufr focusa o mondeu ani nemluvím. Mám také Sharana a pokud jedu s pěti sedačkama, tak se mi to tam vše vejde nádherně. Končím tuto diskusi se škodofilama, s konstatováním, že jediným slušným autem z MB je Octavia II generace, ostatní je shit.

    Josef

    Dvě kola, tříkolky, tašky s oblečením, další krámy a dvě děti se Vám nevejdou ani do Sharana. Mám, bohužel pro Vás, čest také jedním jezdit. Jak tak koukám, tak jediným rodiným autem je pro Vás asi náklaďák.

    Fajn trvejte mějte si svůj názor, ale alespoň dbejte na logičnost svých argumentů.

    Ať chcete nebo ne, tak Škodovka se dostala mezi evropská auta – kvalitou, šířkou nabídky, cenou.

    Vy ale nejste ochoten některé tyto skutečnosti objektivně přiznat. Jste prostě zaslepen odporem. Já vlastním SEATA, škodovku jsem nikdy neměl, ale musím říct, že až dojde na obnovu mého vozového parku, určitě ji do nabídky zařadím.

    PS: Pokud KIU nazýváte krásným autem, pak já bych řekl: Vzhledově pěkné moc není, už to pravda nejsou auta designem 15 let za světovým standardem, ale pokud někdo hledá slušnou užitnou hodnotu k ceně, pak proč ne.

    TonyE36

    Roomster 1,4 jsem dostal jako prozatimní služební auto a po 2 měsících a cca 12 tis. km se nemůžu dočkat až se ho zbavím. To auto je všechno jiné než rodinné. Dva dospělí, dcera v sedačce, kočárek a související zavazadla se do něj prostě nevejdou. Teda vejdou ale musíte dát kočárek přes přední sedadlo a část zavazadel pod nohy spolujezdci – ano, tak jako ve Škodě 120. Spotřeba je na delší trasy běžně cca 8 litrů na 100 km (BMW šestiválec benzín mi bere jen o 0,5 litru víc)a jízda po dálnici je z důvodu hlučnosti a tvrdosti podvozku naprostým utrpením. Drnčení plastů a přepážky z kufru už jen tvrdí muziku.

    Přijedete ale do Prahy a auto je jako vyměněné, krátká převodovka a malé rozměry jsou jako stvořené ke kličkování v kolonách, tvrdý podvozek při popojíždění po městě tak nevadí a brzdy taky nejsou nejhorší.

    Osobně bych auto nedoporučil jako rodinné, ale spíš jako druhé přibližovadlo pro manželku. Ona to ale vidí jinak, nechává Roomstera stát a radši prohání moji 528i 🙁

    Hans

    Hm, tak to máme tedy naprosto diametrální rozdíl v názorech. Mám taky služebního Roomstera( cca 1 rok- 50 000 km)a nemůžu si to vynachválit. Doma mám ještě Peugota 307 Break a manželka Kia ceed a jednoznačně R vytězí ři volbě čím pojedeme. Mám 2 děti ,14 a 7 a psa, vejde se do něj téměř všechno, sedadla variabilní, no prostě pro nás dobrý. Ale je to věc názoru, bo jezdím též Volvem 90 XC a to je někde jinde 🙂 Ale za to jsou ty roomstry 3 nebo spíš 4 🙂

    muschalek

    Přiznám že nesnáším téměř všechny rádoby-lidové vozy značky škoda zřejmě že jsem jednou či dvakrát v životě naletěl na okřídlené (levné náhradní díly) a proto že rčení není o tom kolik těch náhradních dílů bude zapotřebí jsem investoval za 4 roky půl milionu a utržil 10tis (odvezeno poté co klekl druhý motor jež by možná na rozdíl od prvního držel ,jen v louži chudák nasál vodu) .Po ne krátkém úvodu vám musím říct že mi váš test živě připoměl test automotorevue někdy v 90-tém roce na škodu favorit o němž mluvili naprosto se shodným nadšením ,nadčasově by jste si to i uvědomil ,jen zřejmě budete chválit nějaký nový model a na vzpomínky nebude čas

    Pepa

    No nevim, C-Maxe bych s timhle nesrovnaval, ten je o kus vetsi. A motoricky taky zacina tam, kde skodovka konci.

    Rudla

    Vážně je větší? A kde? Myslíš to, že je o 12 cm delší? Ale zase je o něco nižší. V pětimístném provedení je kufr C-Maxe o 10 litrů větší, bez sedaček o 160 litrů menší. Na zadních sedadlech je místa stejně – ozkoušeno.

    Ano, motoricky začíná výš, ale když srovnáš šestnáctistovky, Roomster začíná na 394 900 a v plné palbě "Sport" je za 472 900, zatímco holý C-Max začíná na 499 000 a Ghia stojí 637 990…

    Rejpal

    FIAT Multipla je pre moderne zmyslajucich ludi, Roomster je pre suflikantov, kt. cez tyzden pouzivaju auto na pracu a cez vikend na rodinu, ala berlingo a podobne smejdy, len s tym rozdielom ze je Roomster mozno lepsie spracovany, ak bol vyrobeny v stredu:-)

    Mirek

    tak ty si to jdi hodit

    ivan stasa

    pridam se k tem co veri,ze Skodovka ted ma zase moc pekne vozy…je to nove a tak se nekomu nelibi…nekdy to vezme cas…me se zase nelibi nove Camaro a vubec zadny Chrysler zde…Roomster se me libi a vse co jsi rekl o nem,me usvedcuje,ze ten test stal za to…zaprisahly k Nissanu cely muj zivot,se ted divam na neco co,bych si treba koupil na bezne pojizdeni.

    Ahoj Ivan Stasa.

    P.S. povazuji Tvoje poznamky za velmi objektivni

    Oušek

    Osobně si myslím, že tohle byl jeden z nejlepších testů poslední dobou tady na autowebu. A videíčko bylo taky naprosto famózní. Nejvíc jsem se bavil právě u "hlášek" typu: "Roomster není na rozdíl od zmiňovaných vozů montovaný ve Francii, takže nevrže, funguje mu elektroinstalace a vůbec se nezdá, že by se nejpozději za dvě minuty mělo něco porouchat." Jen tak dál.

    karel novak

    joko vyzdy skoda nesklamala kdyby skoda vyrabela 5 modelu tak 6 model bude uplacanej s tech 5 aut.

    Filipes

    Tím jako myslíš, že má ty nápravy z Fabie a Oktávky? To se ale dělá na celém světě, ať už tímto modulárním způsobem, nebo o něco starší metodou platforem. Jinak to není ekonomické.

    Co se týče tvaru, není na ní nic, co by se s ostatními modely dalo srovnat.

    Takže ten tvůj komentář je tak trochu (nebo spíš uplně) mimo.

    PepaN

    No, vzhledem k tomu, že škodovka nyní představila Roomster i ve verzi dodávky, tak to zas tak daleko od kategorie Kangoo, Betrlingo apod. není

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ano, čekal jsem, že se někdo okamžitě ozve. A ne, nemáte pravdu. Když Opel postaví minidodávečku z Corsy, bude to znamenat, že Corsa je něco jako Berlingo?

    Prostě se projeďte v Berlingu a v Roomsteru a uvidíte, že je to diametrální rozdíl. Tak to zkrátka je a já to budu opakovat klidně do nekonečna…

    Petr

    Tady si dovolím odporovat. U Roomsteru se pokud soudím správně karoserie moc nezměnila, u Corsy ano (stejné by to bylo i u každého jiného hatchbacku nebo sedanu. Ale já svůj názor nehodlám prosazovat za každou cenu, uznávám totiž, že Roomster je posazen mezi kategorii SUV, rodinného vozu a oné malé dodávky. Ale zde se můžeme dohadodovat jak chceme, veřejnost si asi „obrázek“ udělá sama. Obávám se, že z 10 lidí vám aspoň 7 řekne že je to spíš ono Kangoo. Tady mělo nastoupit marketingové oddělení a jasněji Roomster prezentovat. Ale to už je věc názoru.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Nikoliv, já měl na mysli Corsu se zcela nezměněnou karosérií, jen zaplechovanými okny – podobně, jako u Škody Praktik.

    Ano, veřejnost si názor udělala, jenže "veřejnost" ve své většině usuzuje právě z vnějšího vzhledu, který v tomto případě možná trochu mate. Marketingové oddělení Škody NIKDY neprezentovalo Roomster jako užitkový vůz, vždycky ho prezentovalo jako vůz veskrze rodinný. Stejně to podává i většina novinářů, kteří s ním mají praktické zkušenosti. Nevím, co víc už byste si představoval.

    Kromě toho, argumentovat ve stylu "udělali Praktik – měli jsme pravdu, že je to dodávka" je holý nesmysl. Stejně zaplechovaná se dělá i Fabia kombi – je to snad dodávka? Lidi se prostě nechávají zmást tvarem, udělají si rychlý negativní názor a pak od něj nechtějí ustoupit – většinou do chvíle, než se autem konečně svezou.

    osolsobě

    První kontroverzní škodovka, super! Aspoň to není taková nuda jako fabia apod. S minidodávkami typu partner, berlingo atd. se nemůže srovnávat, o tom žádná. Je to prostě auto, kde nemusíte přemejšlet, kam dáte ty věci na dovolenou v Chorvatsku. Ať si kdo tvrdí co chce, ale to auto je tak udělaný.

    Vohanbí

    Třeba tohle mluví za všechno a potvrzuje mojí tezi o splácaném bastardím hybridu čínské provenience…o motoru 1.2HTP ani nemluvě…prostě úsměvné:-)))

    "Přední modul je z Fabie, zadní náprava

    má svůj původ v první generaci Octavie. Mezi tím je nový podlahový

    modul. Výsledkem je rozvor delší, než má současná Octavie a zadní

    rozchod o 64 mm širší, než přední. Všechny tyhle věci mají zázračný

    efekt na jízdní vlastnosti."

    Tomas

    Třeba tohle mluví za všechno a potvrzuje mojí tezi o splácaném bastardím hybridu čínské provenience…o motoru 1.2HTP ani nemluvě…prostě úsměvné:-)))

    "Přední modul je z Fabie, zadní náprava

    má svůj původ v první generaci Octavie. Mezi tím je nový podlahový

    modul. Výsledkem je rozvor delší, než má současná Octavie a zadní

    rozchod o 64 mm širší, než přední. Všechny tyhle věci mají zázračný

    efekt na jízdní vlastnosti."

    Pete

    2 roky jezdim s 1,6 bez zavad. Pouzivam jej jak na kratkych, tak na delsich cestach po republice, prazdny a nebo taky nalozeny k prasknuti az po strechu. Mam za sebou jiz dlouha leta za volantem a jsem vyznavacem defenzivni jizdy. Znate ten termin? Kolik jste s Roomstrem ujel km? Kamarad s velkou Audinou je pravda v cili o neco drive a taky je videt na prvni pohled, ze je bohatsi, to je vse. Mne jedine vadi, ze po meste z semaforu na semafor je spotreba neslusne vysoka, ze nemam hagusy a tak musim vyndat predni kolo bicyklu, abych ho nalozil. Predpokladam, ze sva vyjadreni opiras o predchozi dlouholetou praxi ve vyzkumaku motorovych vozidel a tak tve teze tomu odpovidaji.

    Karel

    Ahoj Rudo,,kolik mas roku,,me pripada tak akorat ze b ys sel do prvni tridy,,nebo se rika IQ tykve,,jses trapnej,kdyz se ti to nelibi tak se zdrzuj v pozadi,,taky neremcam do citroenu,,precti si na ne recenze od maitelu,,a potom kecej do skodovek.Cao

    Bassman

    NO je to opravdu zajímavé ty názory zde ale mohu říci že jsem měl roomstera nového 2007 a loni jsem si pořídil s manželkou faceliftovanou verzi opět ve výbavě style s motorem 1.4. 16V a jak manželka říká mi nespěcháme a tudíž není zapotřebí se honit s audinami a podobnými auty a používáme ho jako rodinný vůz a oba jsme s tímto vozem spokojeni a kdybychom nebyli tak si ho po druhé určitě nepořídíme a měli jsme i VW passat ale pro nás je tato volba jako velká spokojenost. A je fakt že tady ty komentáře píšou lidi kteří českou škodu prostě nemají rádi a je pravda že znám spoustu lidí kteří evidentně ze závisti si škodu nekoupí a už vubec ne novou protože je to pro ně drahé a přitom to není zase tak strašné výkon poměr cena je to škoda. . . škoda si to nepořídit

    Corsair

    Je tu veľa negatívnych postrehov od ľudí,ktorí naposledy sedeli vo Favorite a odvtedy prekliali škodovky.Týmto ich pozdravujem a prajem aby im to viac myslelo.Porovnávať Škodu Roomster s  Fordom Galaxy či Berlingom atď je porovnávať ako hrušky s jablkami či banánmi.Ked už mám takto porovnávať mimo kategóriu, tak radšej Opel Combo 1.4 16v 66kW,ktorý sa toľko nehúpe a má viac ako o liter lepšiu spotrebu ako Berlingo1.4i 55kW.
    Roomster je malé MPV ako napríklad KIA Venga,Opel Meriva,Fiat Idea,Renault Modus,Hyundai Matrix…
    Vlastním Škodu Roomster 1,6 16V 2007 a som spokojný ja i manželka.Chválim zadné sedačky i miesto na nich,tvar batožinového priestoru(vojde 8 zeleninarskych bedničiek a ešte je miesto na drobnosti),praktické spracovanie interiéru i motor(spoľahlivý,darí sa mi jazdiť 7l/100km) manévrovateľnosť(kedže moje jazdy sú viac po meste či okreskách a menej diaľnice) a raz do roka to vydržíme i do Chorvátska.Toto sú dôvody moje i ľudí podobne zmýšľajúcich,ktorí vedia na čo je toto auto.Odporúčam mladým rodinám s 1 či 2 deťmi.
    Čo mi vadí je horší výhľad na semafor a absencia 6rychlosti.

    Evžen18

    Moc pěkný článek, každopádně tento vůz nepatří mezi mé oblíbence. Když jsem se rozhodl, že si pořídím větší vůz, neměl jsem žádnou zkušenost, a tak jsem si vybral několik favoritů a ty jsem si vypůjčil a vyzkoušel. Stal se z toho zároveň takový test autopůjčoven 😀 Nicméně svého oblíbence jsem našel v http://www.dodavky-za-babku.cz, kde jsem se zamiloval do svého nynějšího vozu – VW Caddy Maxi – a zároveň mě velmi překvapila kvalita služeb této firmy. Pokud váháte, určitě neváhejte vyzkoušet. 🙂

    Corsair

    Zdravím priaznivcov tohto praktického autíčka 🙂 a pánovi ,ktorý písal tento článok asi toto; Roomster nemá predok z Fábie nakoľko Roomster prišiel na trh v roku 2006 a vtedy Fabia druhej generácie ešte nebola čo značí že táto Fabia má predok z Roomstru 🙂 Roomster bol niečo čo vykuklo z radu bežných aut niečo iné svieže praktické zaujímavé a som rád,že ho mám doteraz

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist