Škoda Rapid RS a spol. ukazují neprobádaný segment trhu – levné ostré sedany a liftbacky
Fotočlánek
Bývaly doby, kdy jste menší a levnější ostré sedany běžně potkali na silnicích. A teď nemáme na mysli vrcholné verze prémiových značek jako BMW, Mercedes nebo Audi, ale třeba docela obyčejnou Hondu Accord Type-R. Ostré sedany pro masy nějakým...
Možná koupil, nemám rád hatchbacky. Ale já jsem naladěn na komfortnější vlnu.
Ale moje zkušenost s C301/C-Elysee: instalace 1,2THP by nestačila, chtělo by to něco udělat s podvozkem a hlavně s katastrofálním řízením. Dacia Logan na tom asi bude stejně, 1,2TCE nebo 0,9TCE naladěné na 110 koní se přímo nabízí.
Takové Tipo 1,4TJet nebo Rapid 1,4TSI už na to mají i koně, jak je na tom Megane Gran Coupe, nevím. Koukám, kam se s cenou posouvá Octavia a myslím, že nyní Rapid začíná dávat stále větší a větší význam.
Rapid RS by pak pro me mohl bejt zajimavejsi, momentalne bych si Rapid nekoupil, protoze nejlepsi benzin s manualem je 1.2…