Škoda před světovou premiérou modelu Kodiaq představila hit sítě s virální kampaní

Automobilka mluví o dětech smartphonové generace a prezentuje úspěch klipu a virální kampaně

Pro Škodovku byl „emocionální a zároveň zábavný“ videoklip celosvětovou virální trefou do černého. Video je součástí mediální kampaně u příležitosti světové premiéry nového SUV značky, Kodiaqu, a bylo nahráno na známou zpravodajskou a zábavnou platformu BuzzFeed na síti Facebook.

Škoda se pyšní tím, že během prvních 24 hodin klip viděl více než jeden milion lidí a během prvních deseti dnů Škoda zaznamenala více než čtrnáct milionů zhlédnutí, 107 700 ,liků‘ a 4 900 komentářů. Na sociálních sítích už video sdílelo 42 000 uživatelů.

My Škodě k úspěchu gratulujeme, jakkoli namísto aktivity v rámci smartphonů bychom se raději bavili třeba o „generaci dětí, která běhá venku, hraje si, a namísto telefonu v ruce tluče špačky, leze na stromy a řeže loďky z borové kůry,“ každopádně doba je prostě jiná než dřív a určitá povrchnost, viz test Megane GT kolegy Huga, k ní asi patří. A těšíme již zítra na nový Kodiaq v reálu.

31.8.2016 12:09

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist