Škoda před světovou premiérou modelu Kodiaq představila hit sítě s virální kampaní

Automobilka mluví o dětech smartphonové generace a prezentuje úspěch klipu a virální kampaně

Pro Škodovku byl „emocionální a zároveň zábavný“ videoklip celosvětovou virální trefou do černého. Video je součástí mediální kampaně u příležitosti světové premiéry nového SUV značky, Kodiaqu, a bylo nahráno na známou zpravodajskou a zábavnou platformu BuzzFeed na síti Facebook.

Škoda se pyšní tím, že během prvních 24 hodin klip viděl více než jeden milion lidí a během prvních deseti dnů Škoda zaznamenala více než čtrnáct milionů zhlédnutí, 107 700 ,liků‘ a 4 900 komentářů. Na sociálních sítích už video sdílelo 42 000 uživatelů.

My Škodě k úspěchu gratulujeme, jakkoli namísto aktivity v rámci smartphonů bychom se raději bavili třeba o „generaci dětí, která běhá venku, hraje si, a namísto telefonu v ruce tluče špačky, leze na stromy a řeže loďky z borové kůry,“ každopádně doba je prostě jiná než dřív a určitá povrchnost, viz test Megane GT kolegy Huga, k ní asi patří. A těšíme již zítra na nový Kodiaq v reálu.

31.8.2016 12:09

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist