Škoda pokračuje v rekordním tažení, také duben byl nejlepší v historii
33 fotografiíŠkoda
Okřídlený šíp žene mladoboleslavskou automobilku k rekordnímu roku. V dubnu dodala Škoda 89 600 vozů, nejspěšnějším modelem zůstává Octavia.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
33 fotografiíŠkoda
Okřídlený šíp žene mladoboleslavskou automobilku k rekordnímu roku. V dubnu dodala Škoda 89 600 vozů, nejspěšnějším modelem zůstává Octavia.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Fakt by mě zajímalo, co na těch předražených plechovkách od Škody lidi furt vidí. Octavia III – auto, které v nějaké normální výbavě stojí hrubě přes půl mega a má vzadu vlečenou nápravu, to je dost mimo, hlavně, že to má velkej kufr, protože podle toho český novinář soudí kvalitu auta. Za cenu lépe vybavené Octavie se dá pořídit třeba Mazda 6, což je auto nesrovnatelně výš, jak technicky, tak vzhledově.
Buď jsou všichni, kdo jezdí ve škodovce, hlupáci (a je jich zjevně čím dál víc), jak naznačuje Josef, nebo prostě chtějí dobrou a prověřenou techniku, solidní zpracování a jednoduchý a levný servis. Moc nechápu, v čem je Mazda 6 lepší, ale pokud se Vám líbí víc, nikdo Vám škodovku nenutí.
U prodejů nejde o to které auto je nejlepší čistě podle technických parametrů, ale jen a pouze o schopnosti zaujmout zákazníky. A to čímkoli. Octavia ani žádná jiná Škodovka není v žádném jednotlivém směru to nejlepší na trhu. Ale je vydařeným mixem, který zákazník nakonec reálně ocení. Vlečená náprava je nedostatkem v recenzích, ale v reáolném provozu vás budou trápit úplně jiné věci. Navíc jednoduchá řešení mají své kouzlo. Čím míň součástek jakýkoli stroj má, tím míň se jich může pokazit.
Vzhled, zpracování, technika, cena, jízdní vlastnosti, spolehlivost, záruka, nezájem zlodějů, image značky …. Stačí nebo mám pokračovat?
Podle této filozofie je tedy nejlepší svítit petrolejkou, protože je to nejlevněší řešení, které má svoje kouzlo. Jediné co se musí doplnit je petrolej a vyměnit knot. Zatímco taková žárovka potřebuje elektrárnu, vedení, transformovny, jističe, vypínače …. A ta cena. Petrolej s knotem je levnější. No tak spíše je to argument jak se to hodí. Kdyby dělal Škodovka hi tech výrobky, tak budete obhajovat jejich vyspělost. Když dělá výrobky průměrné, tak se diplomaticky píše o léty prověřené technice, na které se nemá co pokazit …. A o nějakém vydařeném mixu se nedá mluvit.