Škoda Octavia Scout – první jízda
29 fotografiíŠkoda Octavia
Možná si řeknete, že Scout je jenom oplastovaná oktávka. A možná budete mít pravdu. Je to ale chyba?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
29 fotografiíŠkoda Octavia
Možná si řeknete, že Scout je jenom oplastovaná oktávka. A možná budete mít pravdu. Je to ale chyba?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Sice si ho nekoupím, ale je fajn, že Scout nepozbyl schopností Octavie na silnici, ale ještě přidal nějaké v terénu. Ale mám vtíravou poznámku… klasická Octavia se prodává ve třech úrovních výbavy, z nichž nejvyšší je Elegance. Čtyřkolka 4×4 má vlastní výbavu… tudíž tvrzení, že výbava bude vycházet z verze 4×4 Elegance, se mi nezdá zcela přesné. Ale to je jen detail.
konečně dostanou kromě RS i jiné verze octavie TFSI. otázkou je zda to bude letos nebo až možná někdy.
Mám docela hodně známých, kteří mají nejrůznější Oktávky minulé generace… a podle většiny z nich byl tehdejší motor 1.8T tou správnou volbou… pro novináře to asi taková sláva není… turboefekt, nepřílišná kultivovanost… ale pro obyčejného uživatele to bylo akorát… příjemný zátah, vysoce postačující výkon. Instalace dalšího "osmnáctkového turba" do stávající Oktávky by tak pro ty, kteří s nostalgií vzpomínají na staré 1.8T, mohla být tím správným popudem ke koupi Octavie nové:o) A možná by se tím našla i odpověď na otázku, který že motor je pro novou Octavii ten pravý:o)
Ahoj, mrkni na web Škody, myslím, že má Honza pravdu. Octavia 4×4 je nabízena skutečně ve výbavě 4×4, ale i 4×4 Elegance a dokonce i ve stupni LaK. Docela bych to auto bral. Prostor na sport.krámy, solidní průchodnost a tím universálnost,konečně není tak konfekční, všude servis a k tomu dobrá cena. U mě výhra! Mějte se, S.
Ach jo, to je ostuda:-/ jj, máš pravdu… když jsme před asi tři čtvrtě rokem řešili nákup nového auta, tak jako jedno z možných byla Octavia… a tenkrát ještě verze 4×4 Elegance neexistovala, byla to prostě verze výbavy 4×4… od té doby se toho hodně změnilo. Omlouvám se za mystifikaci.
Jinak souhlasím… na rozmlácené české okresky je Scout to pravé:o)
OK, každý se někdy sekne. Půl roku je dneska dlouhá doba. Ještě ke SCOUTu, do roka má být 1,8 turbo. To bude vážně pěkné svezení. 🙂
Je to dost good….Kolik tak pojede???
Kolik jede????
50/90/130
Pripada mi to predrazene. SUZUKI v nove Vitare nabizi za podobne penize lepsi system 4×4, kuzi, xenony ….
K tomu 3 roky zaruky. Proc kupovat SCOUTa? Presvecte me, akorat mam volneho 3/4 mega a resim to.
Takovéhle problémy bych taky chtěl řešit:) Ale nový Scout a Grand Vitara, to jsou přece dvě úplně jiná auta, těžko je nějak porovnávat, alespoň si myslím. Na silnici bude lepší Scout, v terénu Vitara… sám musíš vědět, na co budeš svého nového plechového miláčka využívat především.
Možná, že za takovéhle peníze bych si koupil Focuse ST:)
Záleží jak na tom jak často budeš s tím autem jezdit. Pokud chceš auto na každodenní ježdění do práce a na víkend vytáhneš rodinku na chatu, tak myslím že Scout bude praktičtější. Ale jestli do práce jezdíš služebním a na chatu vozíš plno capin tak ber Vitaru. A jestli na chatu nebo do hor nejezdíš tak neber ani jedno.
A co takhle neco mezi, mam tim na mysli Nissan X-Trail Columbia Sport… Je to lepsi na silnici nez Vitara, ma lepsi motor a co se tyce terennich schopnosti tak je na tom podobne jako Vitara…Nesmite se nechat odradit cenikem, prodejce vam da rad slevu, prece jen to neni uz novinka, a dostanete se bez problemu na tech 750 000,-…
Verte mi, ze na silnici se chova mnohem lepe nez Suzuki…
a nakonec je i vetsi a praktictejsi. Mame ho doma zatim 3 mesice a je to v pohode. Nez neco koupite, tak se urcite aspon svezte.
X-Traila (diesel+plny knedlik) jsem mel 5 mesicu, kdyz byl vedouci na studijnim pobytu v USA. Tenkrat (2004) jsem byl nadseny, ale dnes uz vim ze nebrat!. Ve VITARE jsem jeste nejel, ale nechci zabrednout do debaty na tema Nissan, Subaru, Skoda nebo ojete Audi jak je tady zvykem. Jen jsem si dovolil upozornit ze ve SCOUTu mi chybi to neco, za co bych rad zaplatil 3/4 mega.