Škoda Octavia Scout
25 fotografiíŠkoda Octavia
Jste zvyklí na svou Octavii a nechce se vám opravovat zoufale rozmlácenou příjezdovou cestu k vaší chatě? Tak to jste tu správně!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
25 fotografiíŠkoda Octavia
Jste zvyklí na svou Octavii a nechce se vám opravovat zoufale rozmlácenou příjezdovou cestu k vaší chatě? Tak to jste tu správně!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dovolím si doplnit pár svých praktických postřehů k Octavii Scout. Ne, opravdu nejsem zapřísahlý Škoda fanatik, je to má druhá Škodovka po velmi dlouhé době. Pokud jde o to madlo u spolujezdce, zkoušel jsem s ním lomcovat a je naprosto pevné. Když jsem viděl to vyklání na vašem videu, musel jsem se pousmát. To fakt působí komicky. Zřejmě to trochu vylepšili nebo novinářský vůz testoval někdo se silou medvěda, jinak si to nedokáži vysvětlit. 🙂
Jako motor jsem volil 2.0 TDI, ano je hlučnější, ale postupně, jak se zabíhá, se zklidňuje. Nejhorší je první a druhý převodový stupeň, dále nahoru je chod motoru mnohem kulturnější a tišší. Postupně mizí i nepříjemné dunění ve vyšších otáčkách při předjíždění, takže jako bývalý majitel benzínu jsem spíše překvapen, že až tak tragické TDI není. Když čtu příspěvky od lidí na netu, mám pocit, že asi jezdím s jiným motorem. Navíc kombinovaná spotřeba je okolo 7 litrů a auto rozhodně nešetřím. Když se snažím, není problém jezdit za 6l/100km. Nepozoruji ani nutnost dolévat olej, což asi vyřešila nová norma VW 507.
A pokud jde o interiér, tam musím souhlasit, zpracování mohlo být lepší, není to testovacím vozem. Už po dvou tisících km mi začalo něco vrzat ve dveřích u řidiče, po třech tisících km se přidaly zřejmě zadní sedačky a na kostkovici mi občas rezonuje střešní okno. Jakmile se dostaví servisní interval, zkusím je donutit odstranit alespoň vrzání levých předních dveří, které mi hodně vadí. Avšak proti plastovému koncertu předchozího Fordu Focus je Scout pořád celkem v pohodě.
Porovnavas stare s novym.
Pockaj az bude mat ta nova Skoda najazdenych tolko km ako mal ten stary focus a potom mozes hodnotit…a budes prekvapeny.
Když jsem byl na praxi ve škodováckém vývoji, tak si moc dobře na Scout pamatuji. Jmenoval se "Hunter" a vypadal mnohem lépe. Měl skutečné plechy na ochranu motoru a podvozku, a ne atrapu z plastu, v interiéru měl tři super budíky ve stylu Focusu ST (náklon, kompas, výškoměr) a to madlo před spolujezdcem bylo mnnohem větší a bytelnější. Jenže pak to nějaký buserant s kalkulačkou všechno zakázal a udělal z toho takovouhle nudnou plečku. "Hunter" totiž vypadal opravdu jako off-road.
Já mám octavii scout s TDi – cetl jsem nekolik recenzi a podle vsech melo FSI zoufaly nedostatek tociveho momentu – je sice výborně utlumený, ale napriklad v serpentinach mu velmi brzy dochazi dech a spotreba se pohybuje kolem deseti litru… Krom toho – zpracovani bych videl na relativni spici…
Tak, co bys čekal od 110kW s ekologického dvoulitru… Lepší by byla motorizace 1,8 TSi. Ten Diesel je ale opravdu špatný, hodí se spíš do dodávky než osobního auta.
tedy spravna volba by byla TFSI, jenze vidim, ze ji skoda ani nenabizi. ale nezijeme ve Svycarsku a chapu, ze spousta lidi pod vidinou usetrenych rekneme 100t. kc na 100.000 km poridi radeji TDI, tak jsem zvedav, zda vubec budou preplnovanou verzi benzinoveho dvoulitru nabizet nebo alespon starou 1.8T.
Stará 1,8 T už nesplňuje EURO 4… 🙁 Bohužel, byl to celkem solidní motor.
no ja teda zrovna ve svycarsku sem a az sem se divil co tu jezdi osobnich aut s diesel motorem, dokonce i ty TDI skodovky.. A nerek bych ze svacari sou zrovna nejaky chudy sporivy narod podle vozoveho parku.
kdyz to srovnam s amerikou, kde sem za tyden jezdeni potkal jedine osobni auto na naftu (fungl novy medcedes)..
Já mám octavii scout s TDi – cetl jsem nekolik recenzi a podle vsech melo FSI zoufaly nedostatek tociveho momentu – je sice výborně utlumený, ale napriklad v serpentinach mu velmi brzy dochazi dech a spotreba se pohybuje kolem deseti litru… Krom toho – zpracovani bych videl na relativni spici…
Zpracovani? Myslis ty klepajici plasty, madlo ktery muze kazdou chvili upadnout a drnceni okolo zrcatka? Nerikam ze oktavka je nejak extremne spatny auto ale se spici bych byl opatrnej, este tomu neco chybi
No prave, ze v tom nic moc neklepe…pominu-li naradi a kramy poruznu nahazeny v prihradkach a mezipodlaze v kufru…nejsem zadny fanatik do skodovek, ale obecne je mam za velmi slusna auta… Neni to volvo, bmw, mercedes, ani audi, tem nesaha po kotniky… I kdyz pokud jde o a4, tak by se o tom dalo spekulovat… a to ne kvuli tak extremne nadprumernym vlastnostem oktavky:-D…
Dlouhou dobu jsem měl A4 Avant (r.v.2005), teď mám Scouta a že by v tom byl nějaký zásadní kvalitativní rozdíl ve prospěch Audi, to teda není. Opravdu. Možná A6 a nahoru, ale A4-ka mě nepřekvapila, spíše naopak.
Dílenské zpracování na špici?Možná u škodovky.Ale bojím se, že ani v této cenové kategorii to nehrozí. Viděl jste interiér Lexusu IS?Za 850tis., také super výbava, o třídu větší auto a tento interiér je na špici…Jinak jsem jezdil s motorem 2.0FSI v Eosu, tam se mi moc líbil a myslím, že měl i dost síly ve středních otáčkách.Ale je jasné, že Scout je úplně jiné auto a jeho majitelé mají většinou jiné preference
s atmosférou musíš jezdit jinak než s turbem jinak ti přijde líný, ale ve skutečnosti líný není, spíš naopak. ale uznávám, že jestli nalítáš desítky tisíc km po dálnici tak preferuješ spotřebu.
a jak sem musí s 2.0 FSI jezdit, tak aby byl nebyl líný? nemyslím to ironicky… mám objednané auto s tímto motorem… díky
tak já teda nemám zkušenosti s fsi, ale myslím, že to bude jak u jiných motorů, tzn. prostě se pohybovat v otáčkách u max. točivýho momentu, pak budeš mít dobrý poměr rychlost vs spotřeba. a pokud budeš závodit s tdi, tak to vytáhni k 6000 ot. pokud se pletu, doufám, že mě někdo opraví. ale aspoň snaha se snad počítá :-))
Tak jsem si přečetl článek a příspěvky do diskuze…a řekl bych, že tohle jistě nepsali redaktoři Auto Tipu a dalších věhlasných motoristických časopisů. Nemusím ale chodit daleko, ani ve spřáteleném auto.cz by tohle neprošlo. Doporučoval bych zmíněným se sem mrknout a zjistit, jak vypadá objektivní článek a solidní diskuze!! Jen tak dál.
Ne že bych s většinou kolegů novinářů neměl vesměs přátelské vztahy, ale říct tady o auto.cz, že je to spřátelená stránka, to je trochu silná káva :)))
Správně mělo být "konkurenčním"! 😉
Především autoweb je milionkrát lepší, než auto.cz – o dost lepsi videa a svym zpusobem osobnejsi a o to objektivnejsi atmosfera…:-)
škoda jen, že místo dohadování, neporadíte!!! 🙁
Skuste si pozriet toto video Scouta vs Allroada 🙂 http://video.google.com/videoplay?docid=497616267249538855&q=Octavia+Scout&total=17&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2 .
Pánové má někdo zkušenost s promíchaváním benzínu do scouta 2.0 FSI mám na mysli tankovat jednou 95 a jednou 98.Nevím jestli motoru ublížím nebo ne.Díky za názory a zkušenosti Chosé
zajímá mě cena předváděcích modelů, stáří a najeté km. Kde se o předváděcí modely zajímat.
děkuji.Mirka