Škoda Octavia RS: testovací prototyp a jeho interiér zblízka
9 fotografiíŠkoda Octavia
Vůbec poprvé jsme měli možnost podívat se do kabiny nové Octavie RS a vedle toho jsme alespoň několika otázkami vyzpovídali také jejího řidiče.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
9 fotografiíŠkoda Octavia
Vůbec poprvé jsme měli možnost podívat se do kabiny nové Octavie RS a vedle toho jsme alespoň několika otázkami vyzpovídali také jejího řidiče.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Octavia RS nikdy nepatřila a zřejmě ani v případě třetí generace nepatří mezi sportovní a už vůbec ne hot lift, hot combi ( logicky hot hatch ani být nemůže ) verze automobilu nižší střední třídy. Popisovaná decentnost je podle mě velmi dobrým krokem. Diskutabilní je název RS který pokud porovnáme např. s Meganem nebo Focusem, použití u Octavie, nedej bože Fabie silně degraduje. V zemi kde ovšem nápis, samolepka a krutý zvuk výfuku spolu s tuc tuc tuc muzikou a hvízdajícími předními koly na parkovištích supermarketů za obdivu „vymatlaných“ rozuměj odbarvených blondýn dělají své je možná Octavia RS brána jako „tywoe lepčý jak ferary“. Podle mě je však Octavia RS rychlou verzí solidního Německo Českého vozu o kterém se s přimhouřením obou očí dá řici, že se jedná o GT ovšem pouze v nižší střední třídě. Takový rychlejší cestovní vůz. Nedovedu si vybavit někoho kdo uvažuje vůz typu Megane RS, Focus RS, že by přemýšlel o Octavii RS. Takže ano. Octavii respektuji, její nejrychlejší ( záměrně nepíšu sportovní ) verzi také, ale prostě označení RS ji nezbaštím.
RS je proste stupen vybavy s (v ramci moznosti) najsilnejsim motorom, nerozumiem preco to stale niekto musi riesit…
mit to nahon na zadek, davalo by to vetsi smysl, clovek by pak omluvil i ten nazev RS. ty sedacky znej dobre, diky za clanek