Škoda Octavia RS pojede v Bonneville 320 km/h
2 fotografieŠkoda Octavia
Týden rychlostních rekordů v Bonneville bude mít nečekanou účast – rychlostní speciál Škoda Octavia RS s výkonem šesti stovek koní.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
2 fotografieŠkoda Octavia
Týden rychlostních rekordů v Bonneville bude mít nečekanou účast – rychlostní speciál Škoda Octavia RS s výkonem šesti stovek koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
600 koní ze sériového dvoulitru. Hmm a pak lidi budou plácat něco o tom, že 100 koní z jedna-dvojky je přebuzené. Pro stejný poměr by 1.2 TSI musela mít výkon 360 koní! V tomhle kontrastu dané tvrzení působí poněkud směšně 🙂
na 600 koni jen 450 Nm, wrc meli pres 550 Nm
To bude díky použitelným otáčkám. Už jen otáčky vrcholu točivého momentu naznačují, že tenhle motor bude točit přes 8.000 ot/min. To, pokud vím, WRC obvykle netočí. Když dosahuješ stejného výkonu v nižších otáčkách, znižují se ti otáčky vrcholu točivého momentu a samotný moment roste. Samozřejmě aspektů ovlivňujících točivý moment je více, ale tohle je pro motory do aut, řekl bych, ten nejvýraznější.
No a? Důležitý pro rychlost je výkon.
Asi nejrychlejší škodovka.Jen by mě zajímalo jak bude seriová převodovka s modelu greeline takovému výkonu odolávat a seriových dílu bude na autě víc.
Tahle převodovka nebude muset pracovat 10 let a 300.000 km. Těch pár jízd jistě vydrží. Přeci jen ten krouticí moment není tak závratný, jak už bylo zmíněno.
Tady má někdo dost dobrej matroš. Ty údaje jsou úplná haluz. Pokud by turbo dávalo 2 bary a 600 PS pak by bez turba měl motor dát 300 PS tedy daleko víc než běžná atmosféra.
Takže to spíš je upravený dvoulitr, který má bez turba 200 PS v 8000 rpm a turbo tlačí 3 bary a výkon je menší než 600 PS, protože ani vstřikování vody nepřinese 100% účinnost turba.
No a předokolka jako dragster je haluz sama o sobě.