skoda-octavia-rs-dostane-novy-motor.jpg

Škoda Octavia RS dostane nový motor

Škoda Octavia

Staré, hlučné, tvrdé TDI PD snad konečně zmizí v propadlišti dějin.

Diskuze

12 komentářů

    Pepa

    Po desetiletích odpírání a odříkání tu konečně máme CR. Huráááááááá.

    Scared

    Nepsalo se kdysi, ze CR prijde az pozdeji?

    Pepa

    Kdy je později ???

    Kamil

    Já se docela těším na tento motorek v naftičce ale na 1.6. Ten si myslím bude pro nás ty nenáročný, nejlepší volba. Nízká spotřeba a přes 100 koníků bude mit taky a to uplně stačí. A nehledě nízká sazba povinného ručení. Už kdyby tady byl tak je pozdě.

    Jyrki

    Do ted kazdy nad TDI od VW div neonanoval a ted jej posila kazdy na propadliste dejin.

    Situace kolem VW mi pripomina to stare porekadlo o liskach "kazda liska chvali svuj ocas, ktera jej nema rika, dobre je bez nej".

    Patrik

    Pane, verte ze lidi co autum rozumi, tenhle motor poslali k certu uz pred mnoha lety. Kdo si kupuje TDI od VW a rika si jak je to skvely motor je u me kdy zacla vyroba s CR uplnej magor. Pochopil bych kdyby to bylo cenou vyrazne nize, ale za traktor davat takovy penize, je to nenormalni pocin.

    mananasek

    to si dělá Škodovka kozy 🙁 Tak málo na RS. A to si mám cvrknout, že je to CR. Nemůžu si pomoct, ale VW s motory pořád šlape vedle. Jediný solidní motor je 1.8 TSI.

    don jose

    no me to neprijde spatny, ale je pravda, ze vw ma tech motoru nejak moc…trochu neprehledny to je…ale misto toh tdi bych vazne bral 1,8 tsi…:-)

    quattro

    170 koní a označení RS? Těžkej čumák, zvuk jako traktor, vytočit se to nedá… To není RS.

    Jediný RS je s 1,8T.

    Stejně jako Fabie RS. Je rychlá, hodně rychlá, ale RS? To určitě ne.

    krysa

    to tsi je mozna dobry ale s rs tdi jsem mu nasekal prdel naz on se rozjel tak ja byl pryc neni to spatnej motor ale musi se vytacet aby to jelo to turbo zabira az buh vi kde

    Jarouš45

    vytočit se to nedá ??? mám benzína a chcu naftu, honím to do otáček abych s tím vůbec vyjel kopec a 150 koní není sice špatný ale na tu spotřebu je to bída, kde jaký TDíčko se 130koňma mě práskne ale nejhorší na tom je já mám 7000otáček a on mě tam má 2500otáček zařazenou pětku …

    Jarouš45

    hodně lidí si myslí že mají například ford f TDcíčku s common railem je to nejlepší na světě ale common rail je ještě více na emise než PD tudíš nižší skutečný výkon, nemluvím o psaném ale o skutečném a horší křivky výkonu a točivého momentu které nikdy nebude mít common rail takový jako PD a PD zase takový jako klasické axiální TDI …

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist