Škoda Octavia RS Combi přistižena v provozu
Škoda Octavia
Do představení nové Octavie Combi už nechybí mnoho času a stejně tak se každou chvíli očekává premiéra "sportovního" modelu RS.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Škoda Octavia
Do představení nové Octavie Combi už nechybí mnoho času a stejně tak se každou chvíli očekává premiéra "sportovního" modelu RS.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pokud to budete prodávat někde mezi 500 a 600 tisíci, pak snad ještě, ale bojím se, že to zas bude předražená slabota. Ty motory jsou slabé, \“RS\“ to skutečně není. Kdo si tohle koupí a bude si myslet, že má fakt rychlé auto, ten se plete. To je pro děti a pokud to zas bude jen předokolka, tak vůbec k smíchu. Umí škodovka vůbec alesopoň šestiválec? 😀 … umíte počítat do šesti, Boleslaváci? 😀
Tohle si nemůže koupit ani blondýna.
K smíchu mě přijde spíš tvůj komentář, zaprvé nikde neexistují žádná oficiální stanoviska která by určovala kdy se vůz smí a kdy nesmí označovat jako \“RS\“. Mimo to, 170-211koní to opravdu není slabé a nevidím v tom problém. Cena bude pak jistě také záviset na výbavě kterou si člověk vybere.
A zadruhé, Škodovka \“umí\“ šestiválce (má ho Superb v některých variantách) a měla mít původně i osmiválec (ten ale volkswagen Škodě nepovolil).
Nepopírám že bych byl rád kdyby Octavia RS dostala motor s 250 koňmi ale myslím si že 6. válec je do octavie zbytečnost nehledě tedy že opravdu nezáleží na Škodovce ale spíše na VW, jaké motory jim povolí.
Rivalita mezi vlastními je u VW dána jeho neschopností oddělit své segmenty. Ty výkony jsou dobré pro menší auto, hothatch. Na podobnou velikost je to přijatelné, ale né sportovní. Obzvláště se podivuji (už déle) nad TDI RS. Co vím, tak pokud to opravdu někdo chce na rychlé svezení, ten motor to odnáší na životnosti a to zásaně. Je to marketing, nic více.
To neříkám, VW dělá spoustu chyb a mnohdy se mi nelíbí jak zachází s automobilkou Škoda takže v tomto souhlasím. A jak jsem psal, líbilo by se mi kdyby měla Octavia i verzi třeba s 300koňmi. Přesto, přesto říkám že motor s výkonem kolem 200koní je na vůz této velikosti (Octa 3 bude/je dokonce lehčí než předchozí generace pokud vím) naprosto v pohodě a lze ho označit jako vůz se sportovnějším stylem.
Octavia RS dostane 162 kW benzin a 135 kW diesel. Je az zarazajuce, ze redaktori tu pisu dohady spred viac ako roka…
BTW: ten 135 kW TDI dostane aj Octavia Scout 🙂
výkon není všechno a nedělá z auta sportovní. Sportovnost auta je určena celkovým naladěním a ne jen výkonem, jsou třeba odpovídající brzdy (má snad nějaké RS od škody dobré brzy? ne nemá a všichni to vědí!), výborný podvozek (má snad RS od škody dobrý podvozek? ne všechno plave jak Queen Marry), pořádnou zpětnou vazbu a komunikaci s řidičem (má snad něoc takového RS od škody? nemá, vše je přeposilované a necitelné), pořádnou tuhost karoserie (má snad něco takového octa RS? nemá kroutí se jak paragraf, kor když se otevírá půl auta a dodatečné výztuhy nikde)…to jste s tím nikdo nejel neob to nechcete vidět?
Tady nejde udělat nic jiného než souhlasit, souhlasit a zase jen souhlasit.
Ano, nic takového Octavia nemá. Máte pravdu.
tyhle vaše kecy o \“komunikaci\“ vozidla jízdních vlastností, odezv atpd jsou tak těžce k smíchu že je to už spíš trapné….
Když neumíš jezdit tak se k tomu nevyjadřuj…
\“Rešit komunikaci Octavky s řidičem\“ je stejně tupé jako řešit, zda jsou zrnka cukru na kremroli rozsypaná cigzag nebo podélně!!! Prostě úplně o hovně…
nesouhlasim. Cítit co dělají všechna čtyři kola, jakou mají adhezy napomáhají správnému dávkování plynu, plynulejšímu a hladšímu projetí zatáčkou a u sportovního auta je to rozdíl mezi jízdou ve škarpě a na silnici. A tady se bavíme o \“sportovní\“ verzi ne o \“obyčejné octávce\“. i 20 let staré nissany mají lepší spotřebu, kolikrát větší objemový výkon (to ani nepotřebujou turbo) a skvělý komunikativní podvozek. očividně si sportovní auto nikdy neřídil pak bys možná věděl jaké to je být pevně obemknut sportovníma sedačkama a být součástí auta a ne jen jeho řidičem puso