Škoda Octavia RS Combi 2.0 TDI CR DSG

19 fotografiíoctavia combi rs

Škoda Octavia RS dostala nový diesel se vstřikováním common-rail a decentní facelift. Má se nám konečně začít líbit?

Diskuze

52 komentářů

    stunty

    Lepší řízení než Audi? Já to sice nemůžu srovnat, ale… vážně? Než Audi?

    Falta

    Nejspíš předokoly, například A4 s dvoulitrem je prej hrozná.

    Karlitto

    Pokud si myslis ze Audiny jezdi dobre, tak si dnesek zapis cervenym pismem do denicku – ne, nejezdi 😉 Samozrejme nemluvim o S a RS modelech, i kdyz i ty nad konkurenci od BMW a MB trochu blednou.

    milan

    Povesit na Octavii znacek RS neni prilis vzdalene praktikam jinych automobilek. Stejne tak BMW dava znak M na coupe nakladak X6. Uz vidim jak zacnete kricet az vyjede Fabie RS v zelene metalize ala Fabia S2000. Charakter a povaha Octavky je dobre znama tak proc to znovu pitvat. Svuj okruh zakazniku si nasla a to je v dnesni dobe snad to hlavni ne?!

    Josef K.

    Rozepisování v testech o pocitech redaktorů, kteří nechápou proč je tam RS, čteme na všech webech už dva roky. Toho nás mohou ušetřit. Každému soudnému člověku je jasné, že tím automobilka naznačuje své marketingové limity : Nic ostřejšího od nás nečekejte. Toto je nejsportovnější provedení, které budeme dělat. A je to.

    Navíc RS je tradiční škodovácké značení sportovních úprav.

    pes

    to je právě to: "sportovních úprav"

    Co pak je na tomhle něco sportovního?

    Sklenk@

    jo, ty kecy kolem xD tohle je porsche pro chalupáře, co myslej, co je český to je dobrý, co je nafta, to je ještě lepší xD

    Michal

    Tak sportoveho tam máš asi tolko, že máš dobre športove strihnuté sedačky v pekno prevedení, máš tam iné nárazníky oproti sérii, čierne stropy a stlpiky, máš tam vykonnejšie brzdy či už u TDI alebo TFSI,športový/tvrdší znížený podvozok a kopa iných drobností..Samozrejmostou sú najvýkonnejšie (v ramci škoda octavia) motory či už TDI alebo TFSI. Ciže asi to znamená skratka RS (samozrejme s dávnym označením športových modelov)! Podla mna, lepšie ako platit povedzme u Audi stá tisíce za rozne pakety S-line( a tie byvajú vačšinou opticke, čiže športove sedacky, narazniky atd. a to ta výdu na niekolko desiatok tisic,a to nikoho netrápi že tam nemá ani bruzdy ani tlmiče atď…) Takže RS znamená športovo strihnutý look pre dane modely s tým najlepším čo má škodovka k dispozícii…

    Josef K.

    Přesně tak jsem to myslel. Navíc ve strategii VW je škoda značka pro nejobyčejnější konzumenty a kloboukáře, takže pro ně je tohle RS ostré až,až. Kdo chce něco sportovnějšího, musí v koncernu k jiné značce.

    Zdenek

    Nejlepe odejit uplne z toho divnyho koncernu.

    stunty

    No od nedávna Koncernu patří i jedna poměrně sportovní značka. Bohužel.

    pes

    myslíš tu, která dělá dieselové traktory?

    Bubaak

    Myslí Lambo, Porsche není sportovní automobilka, jen děla nějaký supersporty, sportačky ale hlavně SUV a kombíky

    hanz

    Porsche neni sportova automobilka????Ved toh povyhravali toho viacej jak vsetci ostatny dokopy.. to ze vyraba aj SUVcko ju snad nedegraduje nee?? oni len skillersky pochopili ze je na svete kopec typkou co chcu 2tonovu kocu zrychlujucu do6 a letiacu v priamke aspon250 a su schopny ze nu utratit nemale prachy. A teraz po novom idu este kasnut aj TDIckazrov :DDD aspon bude na vyvoj nejakych maskrt…

    stunty

    Myslel jsem Porsche. Pro mě to je "poměrně sportovní" značka.

    Mr. S

    Víš kdo postavil Veyron a kdo vlastní Bugatti?

    Josef K.

    Každého volba. Výběř je velký. Konkurentů, ale nemá koncern mnoho, tedy v Evropě v podstatě žádného.

    CJ

    VELMI VYSTIZNE!

    sestys

    Skoda tech fotek interieru, to fotograf jaksi nezvladl. Ona automatika neni vzdy to prave orechove..

    gkaga

    Prepac ale ty si asi nikdy nesiel na a4 a potom na a4 s-line (ak je teda plnohodnotny).Ja mam Audi A4 B6 avant S line 2.5 tdi quattro (ano trochud dlhe) a v porovnani s klasickou a4 S line je o dost tvrdsi a je ovela nizsi jak klaiskca A4.

    hamann

    Hoši z Autowebu.

    Nechápem, prečo stále kritizujete nálepky RS na škodovkách.. veď viete že marketing je o zveličovaní.

    (ešte musím spomenúť, že niesom priaznivec značky škoda)

    JA TIEž NEVIEM DOTERAZ POCHOPIť PREčO MáTE VIDEOTESTY POMENOVANé "AUTOWEB TV". toto je tiež zveličovanie.. toto že je tv? zopár videí???? sa zobuďte.

    takže predtým než budete niekoho kritizovať za zveličovanie si pozrite na vlastnú stránku.

    Bubaak

    🙂

    Souhlas

    imfree

    háček a čárku pro velké písmena máš vpravo nahoře vedle backspace voe

    Fuzzy_Stone

    Už jsem na to přišel. Mě nevadí auto samotné. Mě vadí majitelé, kteří absolutně nekriticky dovedou tohle auto zařadit o moc příček výš než ve skutečnosti je. To je tak težký si přiznat že chci náklaďák kterej zvládne zrychlovat do kopce i s ledničkou a rodinou dohromady?

    pes

    přitom na rychlém kombíku je cosi zvráceného a lákavého 🙂 Takovej E 63 AMG Combi… to je peklo. Nebo M5 Combi… A když na to nemám, ani to RS combi by nemuselo bejt špatný. Jen bych z toho sundal vždycky ty znáčky a nalepil třeba 1.6 nebo tak něco 🙂

    Fuzzy_Stone

    přesně tak. Aby to byl nejvíc "low profile". To je jediná možná existující varianta, za které existuje 0,1% možnosti že bych si Oktávku RS koupil 🙂

    Tom

    Spíš zvráceného než lákavého. Třeba M5 v karoserii kombi podle mě prostě nemá odůvodnění. Buď jedu s pračkou z obchodu nebo dveřma napřed. Obojí dohromady mi přijde dost schizofrenní. Copak pro ty co chtějí být s pračkou o 5 minut doma dřív nestačí obyčejné 550i?

    Eagle

    Presne tak! Mas recht!

    tie kecy o praktickosti su naozaj mimo. co je prakticke na na 5litri? uz to ze tych 500 koni ma sedan je "prakticke" az az. fakt ma sere napr.taky fifth gear ked potrebuju nadupane auto tak nasadia vypasene prasa M5. preco nedaju aspon M6 ved ma rovnaky motor a mensiu karoseriu a karbonovu strechu(este lepsie je GTR). Samozrejme ze keby mam prachy tak prve co si kupim je M5 ale nie pre supersportove zazitky. na to su tu Murcielago, EVO a Viper (Viper je moja srdcovka, viem ze je to traktor tak sa do mna prosim neobuvajte a keby predsa…kto ma na Nurburgringu najlepsi cas?)

    Honza

    Nevím, jaký je poměr prodaných RS s benzínem a TDI. Těch, co si pořídí benzín si vážím – nejspíš si ho zaplatili sami a potřebují vozit velkou rodinu při přijatelných jízdních vlastnostech.

    Ale TDIčka RS si, jak to tak okolo sebe vidím, pořizují hlavně zakomplexovaní střední manažeři ve firmách – je splněn požadavek na bežné firemní auto – alespoň 4 dveře, 4 standardní sedadla, diesel – a přitom vypadají v levém pruhu na dálnici jako sportovci. Čili frajeřina za cizí peníze … ale vlastně je to od Škodovky chytrý marketingový tah, za tu cenu si RS ze svých peněz koupí málokdo.

    Kdybych ty peníze ale měl a chtěl se pořádně svézt, raději si připlatím na Focus RS nebo Imprezu STI (obojí jsem měl půjčené a doporučuji). Samozřejmě – většinu času jezdím ve firemním dieselu (i když ne RS).

    Tak mne napadá – Impreza má 4 dveře a začali ji dělat i v dieselu …

    doomsnoopy

    ja som si kupil rs tdi dsg pride asi o 8 tyzdnov je v plnej vybave sice draha ako pes ale velmi na vyber nebolo….poziadavky silny diesel super vybava a automat plus kombi….vobec to auto neberiem ako sportak ale ako presuvadlo resp teraz mam 140ps tdi o2 takze to beriem len ako upgrade terajsieho auta…..na sportove vyblaznenie mam mko ale to asi budem sam co bude tvrdit ze rs je obycajne silnejsie kombi a nie sportak….

    krosnic

    Konečně normální člověk s normálním názorem! A já už myslel, že neexistujou..:) Jen se obávám, že si mezi majiteli Octavie RS TDI naprostá vyjímka…Škoda.

    pes

    slááva! Ať žije normální člověk, který chápe RS jako rychlý kombík a ne jako supersport 🙂

    Zdenek

    Za ty prachy jsou už sportovní nebo luxusní verze aut ve střední třídě (Ford, Toyota, Mazda, Honda, Renault, Peguot,Opela atd.). To auto je stále stěhovák s obrovským zavazadlovým kufrem na úkor rozvoru, který je na úrovni malejch aut. S tou kvalitou a ergonomií bych to taky tak nepřeháněl. Pokud to shrnu já bych ty prachy za tohle auto nikdy nedal. Samozřejmě je to moje volba, jenom by se pan redaktor neměl nad Octávkou tak rozplývat, jako by to bylo bůhví jaký auto.

    Vojta

    Neměla náhodou už předfaceliftová Octavia RS TDI CR motor?

    Morák

    mala od určitého roku

    ZN

    Takže myslim si že ony premierove značky za tyto peníze nenabízej zdaleka tolik reaguji na Zdeňkuv prispevek.

    Honzovi keci o zakompexovanejch manažerech střední třídy akorat vypovídaj a ukazujou typického člověka kterej kdybi onu Octu RS mněl povídal by jak to neni z ty prachy parádní svezení…..Prostě neznám člověka který by oct RS řekl něco podobného co si Honzo napsal. Možná myslíš ňáké vesnické idioty co nikdy neseděli v ničem jiném než Škoda 105l ale chytrý manažér určitě bude vědět co si koupil alias obědnal. Dále tady napíšu mé oblíbené posouzení verzí RS 2.0TDI vs 2.0TFSI.

    S hlediska spotreby a dane dynamiky jasne vede 2.0TDI. S 2.0TFSI sem jezdil a ve meste a na dalnici je to vylozenej prutokac. A kdyz to vemu kolem a kolem tak stoji samo o sobe taky za hovno uplne stejne jako 2.0TDI akorat to sakra vice zere. Do 180km/h to jede a pak najednou hovno. Cim to asi bude ze by tim 2,0litrem. Zkratka rozdíl v dynamice ve prospech benzinove verze je cirka 15% a rozdíl ve spotřebě raději vubec nemluvit a to hovoří za vse….

    ZN

    takže 2.0TDI rulezzz

    Honza

    Dvakrát jsem si to po sobě znova přečetl a pořád si myslím, že nic z toho, na co reaguješ, jsem nenapsal.

    Rozhodně jsem nenapsal, že by Octavia RS bylo špatné auto.

    Napsal jsem jen dvě zásadní věci:

    1) kdybych na to měl, a opravdu chtěl sportovní auto, raději bych si pořídil za podobné, nebo o trochu větší peníze Focus RS nebo Imprezu – a dál mne teď napadá třeba i trojkové BMW, Lancer EVO nebo Nissan Z370. Některá z nich jsem řídil – v benzínu – a vím o čem mluvím.

    2) hodně Octavií RS si pořizují lidé jako firemní auta, což mohou, díky tomu, že je to čtyřdveřový diesel. Čili chytrý marketingový tah od Škodovky – u nás na vesnici nás obdivují jako závodníky a přitom to za nás platí firma. Pro běžného smrtelníka je to auto totiž dost drahé.

    A jen na okraj – rozumní manažeři si za stejné peníze raději koupí Mondeo nebo Passata. Možná ne v kůži, ale jinak se za 830 tisíc dá sehnat Mondeo nebo Passat v hodně slušné výbavě, Mondeo dokonce i se silnějším motorem (diesel), a jízní vlastnosti minimálně to Mondeo horší mít o moc nebude. A o nové Insignii jsem, zatím, četl jen samou chválu – super diesel motory, skvěle sedí na silnici.

    Honza

    Dvakrát jsem si to po sobě znova přečetl a pořád si myslím, že nic z toho, na co reaguješ, jsem nenapsal.

    Rozhodně jsem nenapsal, že by Octavia RS bylo špatné auto.

    Napsal jsem jen dvě zásadní věci:

    1) kdybych na to měl, a opravdu chtěl sportovní auto, raději bych si pořídil za podobné, nebo o trochu větší peníze Focus RS nebo Imprezu – a dál mne teď napadá třeba i trojkové BMW, Lancer EVO nebo Nissan Z370. Některá z nich jsem řídil – v benzínu – a vím o čem mluvím.

    2) hodně Octavií RS si pořizují lidé jako firemní auta, což mohou, díky tomu, že je to čtyřdveřový diesel. Čili chytrý marketingový tah od Škodovky – u nás na vesnici nás obdivují jako závodníky a přitom to za nás platí firma. Pro běžného smrtelníka je to auto totiž dost drahé.

    A jen na okraj – rozumní manažeři si za stejné peníze raději koupí Mondeo nebo Passata. Možná ne v kůži, ale jinak se za 830 tisíc dá sehnat Mondeo nebo Passat v hodně slušné výbavě, Mondeo dokonce i se silnějším motorem (diesel), a jízní vlastnosti minimálně to Mondeo horší mít o moc nebude. A o nové Insignii jsem, zatím, četl jen samou chválu – super diesel motory, skvěle sedí na silnici.

    doomsnoopy

    1. ten kto vybera o2 rs tdi urcite nepozera po sti 370z a podobne hlavne ten kto vybera kombi:P Naklady na prevadzku u tychto aut su obrovske aj u imprezy aj u 370 resp 350….mam z4 mal som imprezu tak to viem povedat 100%

    2.Suhlasim

    3.Passat kombi je sice velmi komfortny vo vybave drahsi ale hlavne podla mna sa strasne naklana v kazdej zakrute uplne plava na ceste

    MOndeo je uplne grcne v interiery a insignia ano bol to vazny kandidat ale ckomu sa preda opel ako to bude s zarukou a podobne veci som nemal chut riesit.

    vanos

    Jen hňup by dal za Mondeo tolik peněz. Vždyť i obyčejnej golf, auto o třídu menší, má interiér, tedy místo, kde trávíš nejvíc času, na úplně jiné úrovni.

    krosnic

    Je mi tě líto kámo…Člověk, kterej autům rozumí a umí zároveň využít jejich potenciál a řízení je pro něj něco víc, než jen transport osob a věcí se musí nad tvým příspěvkem buďto šíleně smát, nebo hořce plakat…"Chytrý manažér" to mě fakt dostalo…Si tak mimo, že vůbec nemá cenu plýtvat silami na rozsáhlejší komentáře…Kup si RSo a budeš nejhustší, nejvíc cool pasírek woe…

    ZN

    Krosnic:

    Nechápu na co reaguješ. Jen se zastávám lidí s RS protože o tom autě prostě normální člověk nemůže říct to co tady v diskuzi někteří píší.

    Honza:

    Ok. Chtěl sem si do tebe rýpnout, ale plně souhlasim se všemi 1,2,3body. Ale jde o to že tvůj předchozí příspěvek je trošku provokativní. K bodu 2) ano je drahá ale dobrá. K bodu 3) na co si brát težšího passata když nepotřebuji tolik místa a chci slušnej nafťák a velkej kufr kvalita stejná tudíž cena docela umněrná výbava to samé. A je mi šumák jestli je tam napsáno RS.

    Celý problém je v chybném marketingu Škody. Do yetiho dávaj též tento motor 2.0TDI 125Kw a nikdo neřekne ani popel. Jenže jde o to že mně vůbec nezajímá že zrovna octavka má s tímto motorem označení RS prostě nechápu lidi kteří to pořád řeší.

    Muflon

    Nechapu proč pořád někdo nadáva na RS a takový ty kecy, že za ty prachy se dá koupit mnohem líp….moc nedá!!!!

    Sám mám objednanou novou RS FL Liftback 2.0 TSI s maximalni vybavou, chybi snad jen navigace (misto ni mam super rádio BOLERO) a takovy kraviny jako vyhrivany sedacky vzadu a alarm, proste par nepotrebnych veci. Jinak samozřejmě jsou tam xenony s natacecicm modulem, destovy senzor, dvouzonova klima, tempomat, čidla parkoani vpredu a vzadu, 18" kola, Construct atd. a vysledna cena bude 650 000 Kč s dph (stači se informovat u prodejců a sehnat nejvyhodnejsi nabidku). Cena oproti ceniku cca o 135 000 Kč méně. Potrebuju auto s vetsim kufrem takze ruzny HH typu mazda MPS ci Leon Cupra nepripadaji v uvahu. Teď mi sakra reknete jaky auto v tyhle cenovy kategorii, stejna vybava a vykon motoru mi da to samy co Octavia RS??? Fakt me uz s tim cilenym urazenim RS neserte.

    Nazdar

    Honza

    Na inteligentní odpověď budu reagovat!

    Přiznejme si, že si za volantem všichni posilujeme ega a léčíme komplexy a auto, které máme doma je prostě nejlepší, i když je ve skutečnosti tragické, a čím víc koní má, tím větší ego.

    Co se příspěvků týká, provokativní určitě jsem (je škoda času psát něco konformního "ano ano, tak to je a je to skvělé") ale rozhodně jsem nikoho neurážel – možná kromě těch manažerů v RS.

    Ale je to jako s fotbalem – řekněte sparťanovi, že ta Sparta teda nic moc nehraje …

    A s koncernem je to u nás jako se Spartou, buď ho miluješ, nebo nenávidíš, nic mezi …

    ZN

    pěkně napsané….

    Togh

    Ties si nemyslim ze RS je nejaky zly produkt… urcite je marktingovo dobre nastaveny a to je jeho ucel.Bratranec si ho kupil(presne tdi a firemne 🙂 asi nieco na tom bude ze to auto je odsudene pre ptuto skupinu ludi ..

    Zviezol som sa vtom – no co taha to slusne chova sa to slusne- je to proste svizne kombi…

    Nik nemoze cakat ze to bude sediet ani ako 10 rokov stare subaru ani cakat ziadne navaly adrenalinu ..aj ked fakt ze aspon ten samosvor tam mohol byt…

    OCTAVIA RS - sporťák ? :D --- hovadina !!

    nechápu jednu věc….
    jakej MAGOR mohl kdy vypustit z pusy , že OCTAVIA RS , je sporťák 😀 😀 😀
    je to prostě silnější naprosto univerzální , rodinný vůz, který svým designem, kvalitou , prostorem apd. splní požadavky střední třídy.
    Když budu chtít sporťák, tak budu přemýšlet o vozu , dvě místa , cca 500 koní .. 😀 tak si v tom rejpálkové konečně udělejte pořádek, jo.

    tak Ty musíš bejt PSE , dobrej magor , co tu tak od Tebe čtu 😀 😀 ….
    Ty si asi pořád pleteš sporťák s autem , které ti oproti (klasické Octavii) hodlá dát něco navíc , že jo ? …njn lidská hloupost a natvrdlost nezná mezí 😀 NIKDO ZE ŠKODOVKY NEBERE RSo JAKO SPORŤÁK ! pokud chceš zažít sporťák, dostav se ke mě , vyklepu z tebe na okruhu duši 😀

    tamtentom

    To jsou zase žabo-myší války.
    1. je demence tvrdit, že je rs sportovní auto
    2. je demence tvrdit, že je rs špatný auto
    3. je demence srovnávat rs s imprezou, „emkem“, 350z, atd.
    4. Jsou lidi, co prostě chtějí rychlé kombi a vyhovuje jim interiér a zpracování koncernových vozů.
    5. Miluju lidi co tu melou hovadiny o rozdílu transportu lidi a užíváním si jízdy. Pochopte, že existují lidi, kteří mají měsíční nájezd kolem 10tkm, kteří prostě jen chtějí kompromis, mezi sílou, pohodlím, vzhledem a náklady a právě pro takové je RS TDI DSG pěkné přijatelné auto.

    já sám jezdím O2 2.0 TDI CR DSG L&K, rs jsem nechtěl kvůli sníženému podvozku a jsem spokojený. Mám auto co jede neleží mi v něm peníze a po přímce natrhne prdel většině lidí, kteří nejsou ochotní pálit při každým rozjezdu spojku, jen aby to nandali „nějaký oktáfce“

    Majkl

    Chtel.bych vedet jaky mate nazor na skodu octavia rs facelift s dsg prevodovkou…

    Skoda Octavia Combi Rs 2.0 Tdi Dsg Test – Neue Auto-Image-Ideen

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist