Škoda Octavia RS a Škoda Octavia Scout: facelift

5 fotografiíŠkoda Octavia

Také nejrychlejší Octavia a její terénní bratříček se dočkali modernizace.

Diskuze

24 komentářů

    Pepe

    Pri normalnim jezdeni ani omylem… 7.5 je problem v kobinaci s 1.4…aspon ty bludy okomentujte trosku nebo si lidi budou myslelt, ze skodovky jsou uber-auta s nejnizsi spotrebou:D

    karel66

    Pokud Ti vrtá hlavou spotřeba Octavie RS Na hodnotě 7,5l přečti si na http://www.Auto.cz článek Měření spotřeby paliva včera a dnes , je tam popsán průběh testu spotřeby kterou výrobci u svých vozů uvádějí . Zkus tak jezdit :-)) Jednoduše řečeno , dělají si z nás blázny kteří jim to žerou i s navijákem !

    Falta

    Noo nevim jak jezdíte, ale já se s oktávkou 2.0 TDI (nebijte mě, je to služebák) v pohodě dostanu pod 5 litrů… a to nejezdím jak namrdanej, stačí jen zbytečně nebrzdit a využívat koupců…

    yanek

    pod pet litru ? ja se se Scoutem 2.0 TDi (me taky nebijte, je to matky auto :D) dostal na 6.4 l a to sem se hodne snazil celou cestu (cca 50 km)

    Falta

    Jestli nekecá palubní počítač, tak ani já ne… někdy to můžu vyfotit jestli nevěříte

    Honza

    Já jezdím 200 koňovým benzínem v automatu za 8.9. A to se nějak nesnažím…

    gsx

    jo, leda z kopce nebo tě těch 200 koníků opravdu táhne a ty jedeš na volnoběh se zapnutou klimoškou 🙂

    EL

    Nevím, proč by měl. 8,9 je spotřeba na dálnici Praha Brno při tempomatových 140 a větším provozu. Při malém provozu 8,5. Klimatizace zapnutá, samozřejmě.

    Honza

    Ano je to skoro pravda, akorát to není na dálnici. A nejedná se o škodovku. Když s tím jede žena svých 80, dostane se pod 8 litrů. Já jezdím cca za 8-9,5 podle počítače. Ale jsem natolik soudný, že ten litřík bych k tomu v pohodě připočet, ale spotřebu tak nějak neřeším, ani ji nepočítám, je mi to prostě jedno.

    Někdy mi přijde, že mnoho lidí, kteří jezdí např. v nějakých 1.2 (tím se jim nevysmívám, každé auto má své pro a proti) si myslí, že když jejich auto žere 7, tak že 3 litrový motor musí žrát 15 apod. Navíc automat má ty převody poměrně dlouhé. Řekl bych, téměř jak u nafťáka. Při 160 km/h točí cca 3200 na pětku.

    Fuzzy_Stone

    s BMW 530 xD jsem zajel na slušné štrece za 5,4 l. Cestovní rychlot pod 100 na okresce. Kdyby za mnou někdo hnal 1.2 HTP, pojede za 7. Tím jsem si jistej

    Fuzzy_Stone

    teda 530 xd

    Fuzzy_Stone

    to že ty čísla jsou fake je každému jasný ale EU úředník vidí nízké číslo a je šťastný. Buďme rádi že je tak lakují, když víme že +2 l je stadnard ;

    turbo

    muj starej Dodge Stealth RT s trilitrovym twinturbem mi pri klidnej jizde(+-100km/h) bral okolo 8-9 litru na sto a to byly motory a technologie ze zacatku 90.let …clovek ale musel drzet otacky pod 3000,protoze tam spinaly turba,jenze i pri sviznejsi jizde to vzalo okolo 12ti litru …kdyz sem ale obcas chtel dat lekci dotirajicimu blbankovi v zaprdenym Golfu,ze s takovou pleckou se nema co lepit na auto s 340ti konma a pohonem vsech kol,tak sem se dostal az ke dvaceti litrum …ale za ten protahlej cumak tech na zadek se lepicich mamlasu to rozhodne stalo

    Hitman

    Aaaa, tohle auto žeru :), ale spíš verzi od Mitsubishi xD. To si jednou koupim.

    turbo

    nechci kazit sny,ale ja bych si to auto uz neporizoval …prvni majitel-srdcar to neproda a kupovat neco po bazarech,to se muze sakra vymstit …jednak clovek nevi,kolik (s prominutim) prasat v tom jezdilo,v jakym stavu to celkove je,kolik to ma realne ujeto km,atd. a pokud clovek nema sikovnyho a zkusenyho automechanika a znamyho prodejce nahradnich dilu,tak do toho vrazi obrovsky penize a o tom to neni …ano,clovek to dneska sezene za 100-150 tisic,ale to uz bude tak po tretim majiteli a rozhodne to nebude ctyrkolka,ale spis nejakej 170ti-konovej predohrab a s tim se moc srandy neuzije …a kdyz uz,tak perfektne zachovalej Dodge od prvniho majitele-soukromnika ve verzi RT nebo Mitsu 3000GT bude stat okolo pul az trictvrte milionu a to si radsi priplatim a koupim si EVO nebo Imprezu

    Falta

    Je pravda že je dost poruchový? O 3000GT sem to už slyšel.

    turbo

    ja to auto mel 5 let stary po cca.50ti-letym panovi ze Svycarska …najeto mel tenkrat asi 80 tisic,ja na tom najel asi 30 tisic a i pred prodejem vsechno slapalo jak hodinky …kdyz se k tomu clovek neumi chovat,tak je jasny,ze mu kazdou chvili neco odejde …znal sem cloveka,co na tom menil komplet podvozek,protoze ho oddelal prilis hrubym poustenim spojky pri rozjezdech …ja byl jen jednou v servise kvuli vymene oleje a filtru,jinak bez problemu

    Falta

    Hele koukám že uvažuješ o japonskejch 4kolkách. Mám s tim zkušennosti a věř mi že do Eva co má víc jak 30 tis. je risk jít. A s boxerem v STi to je eště horší… Vem si že je to 30 tisíc hlavně drtivý jízdy, kdo si koupí tohle tak proto aby zkoušel co umí. To ti ale nejspíš jako majiteli převlečený 300GT nemusim říkat..Ale jinak je Evo dokonalý, moje srdcovka už hodně let, taky nějakou pěknou IX schánim.

    turbo

    kdepak,to jen radim kolegovi nahore …navic,pri dnesnim stavu na nasich silnicich uz takovy auta nemaji moc cenu …pred deseti lety to vypadalo jinak,min aut,minimum "prasat",atd. …jinak takovy auto jedine novy,rozhodne ne ojetinu …jak sem rikal u Dodge/Mitsu,bazarovky urcite nebrat a od prvniho majitele to clovek koupi draze,tudiz se spis vyplati si koupit funglnovy auto nez sice "usetrit" na ojetine,ale jezdit se strachem,kdy neco odejde …ja mel tenkrat stesti na majitele i na auto …bohuzel,vazne pochybuju,ze by clovek dneska koupil auto od prvniho majitele,protoze ten pokud ho neprodal dodnes,tak ho uz asi ani neproda …a kdyz,tak bud bude mit poruchu a nebo si na nej nasadi obrovskou cenu,za kterou se to auto jako ojetina malokomu vyplati …ale svezeni to je hezky …kdo nezazil,neuveri

    Michal

    Jen k té spotřebě. Je to nesmysl, my máme hatchback 1.4 (jezdíme skoro výhradně po městě) a máme spotřebu 7-8 l, což je udávána spotřeba u Octavie RS Je blbost, aby auto s 200 bhp mělo takovou spotřebu, to by s ním majitel musel jezdit asketicky a o tom dost pochybuji. Proč si kupovat auto s 200 k a nevyužít jeho dynamické vlastnosti? 911 také může mít spotřebu 10 l/100 km, ale jezdit s autem pro radost (mám na mysli 911 ne Škodovku) ekonomicky je nesmysl.

    krosnic

    Jojo, souhlasím. Ono pochopitelně člověk nejede pořád pilu ať sedí v čem chce, ale je jasný, že udávaná spotřeba výrobcem je v 95% uplně mimo…(já Fiesta ST – udávaná kombinace 7,4l je k smíchu – tak možná v létě na okrsce ve slow tempu…:)

    Fuzzy_Stone

    a za kolik jezdíš teda ?

    krosnic

    No samozřejmě záleží na stylu jízdy že…:) Když to nehrotím (rozuměj jezdím hoooodně pomalu 🙂 a jezdím všude (tzn. město, mimo město, kousek dálnice) tak mám teď jak je tepleji kombinaci kolem 8mi – 8,5 litru na sto. Když se sem tam odvážu, tak tak řekněme 9l. Počítám to vždycky od nádrže k nádrži. Samozřejmě když to budu hodně hrotit, ukáže mi to 11l a tak podobně…:)

    Jura O.

    Spotřebu jsem měřil u Roomsteru 1,4 MPI, dálnice 140km/h, okreska 90km-100km/h. Systém plná nádrž po hrdlo, vyjet, plná po hrdlo… Rozdíl palubního počítače + 0,1 litru! Passat kombi 1,9 tdi PD rozdíl počítače + 0,5L. U Scouta jsem ještě neměřil. Spotřeba byla buď stejná, nebo v reálu měnší oproti palubce. Je to asi kus od kusu…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist