Škoda Octavia RS a sedm věcí, které jste (možná) nevěděli
10 fotografiíŠkoda Octavia
Ačkoliv bylo o nové Škodě Octavia RS napsáno už mnohé, stále před námi skrývá určitá tajemství. Podívali jsme se na ně víc do hloubky.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
10 fotografiíŠkoda Octavia
Ačkoliv bylo o nové Škodě Octavia RS napsáno už mnohé, stále před námi skrývá určitá tajemství. Podívali jsme se na ně víc do hloubky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mozna by balo fer rict, ze Golf je za tu cenu tridvirko. Za 5D se priplaci 28 000.
Nepochybujeme o tom, že nezkusili, co v autě dřímá.
To je ale blábol. Dvě negace se anulují.
Je to to samé v opačném smyslu:
Pochybujeme, že zkusili. Což je nesmysl, protože to siste zkusili.
Nepochybujeme=jsme si jisti, že nezkusili.
Škody Octavia RS TSI i TDI mají stejný zvuk motoru-tim bych se moc nechlubil..
Pokud by byl autor opravdu „v obraze“, věděl by, že GTI se nabízí ve 2 variantách a ta silnější 230 koňová verze Performance má navíc, kromě větších brzd s průměrem 345 mm vpředu, také SAMOSVOR !!! Navíc verze GTD stojí stejně jako GTI, čili 613.900 Kč s DPH. Ano za 5 dveří vč.el.oken vzadu je příplatek 28 tis. Kč s DPH. A že zvuk je stejní u benzínu a nafty? Totální nesmysl!!! Autor asi myslel zvuk „modulátoru“ na sání, který mimochodem měla už 5.generace GTI z roku 2004 !!! Ať mi ale nikdo netvrdí, že motor není slyšet a nebo že má nafta stejný zvuk=BLÁBOL !!!
Pokud by byl autor opravdu „v obraze“, věděl by, že GTI se nabízí ve 2 variantách a ta silnější 230 koňová verze Performance má navíc, kromě větších brzd s průměrem 345 mm vpředu, také SAMOSVOR !!! Navíc verze GTD stojí stejně jako GTI, čili 613.900 Kč s DPH. Ano za 5 dveří vč.el.oken vzadu je příplatek 28 tis. Kč s DPH. A že zvuk je stejní u benzínu a nafty? Totální nesmysl!!! Autor asi myslel zvuk „modulátoru“ na sání, který mimochodem měla už 5.generace GTI z roku 2004 !!! Ať mi ale nikdo netvrdí, že motor není slyšet a nebo že má nafta stejný zvuk=BLÁBOL !!!
Proč? Protože se tu nekonečně uctívají modly, které modlamy nejsou a my se tu dostáváme na úroveň pohanů z hlouby temných časů starověkých barbarských kmenů. Co to uctíváte? Proč? To auto neumí nic lépe, než konkurence. Je to průměrné auto, které vás sveze, ale neoslní. Stavět na piedestal rodinné auto má smysl s ohledem na ekonomiku provozu, ergonomii, kvalitu. Proč stavět průměr nad ostatní (i lepší)? Ale nejde mi o to, kdo je lepší, jde o princip nekonečné zaslepenosti (možná zjištné) jednou značkou. Testujte, porovnávejte, ale neprotěžujte. Jsou zde i čtenáři (a snad nejsem sám), kteří by raději viděli rovnoměrnější rozdělení počtu testů a recenzí mezi další značky. Na světě není jen Škoda. Děkuji.
Hele, je hezké, že umíš výrokovou logiku, ale čeština, narozdíl od angličtiny, takhle nefunguje.
To je moc pěkný a věcný článek…. Nebudu pitvat detaily, ale chci prostě říct, že podobné články bych si představoval častěji….
dobrá práce, jen tak dál 😉
stejný zvuk ne, už kvůli rozdílu maximálních otáček, je logické že frekvence zvuku je jiná, ale kdybys porovnával 2gen octu TDI a Benzín, zjistil bys, že zvuková kulisa od sebe nemá daleko a neznalý člověk těchto vozidel, čistě podle zvuku opravdu za jízdy nepozná v čem to jede….. dokonce ani u volnoběu to nebylo poznat.. možná až časem žačly dízly víc klepat 🙂
to já jen že bych se opravdu moc nedivil, kdyby byl zvuk téměř shodný.
jinde ve světě ale opravdovou kvalitu škody neocení 😉
– bohužel s tebou souhlasím. Viz stačí se podívat na zahraniční stránky a vyhledat si počet záznamů „škoda“ vs jiné domácí i zahraniční značky… Zde vede patriotismus opravdu nejvíc v celé EU.. a to brutálním nepoměrem 🙁
dokud to lidé nepřestanou tak houfně a naivně kupovat (myslím tím ČR), začneme se dočítat o škodovkách i něco víc objektivněji…. Ikdyž tenhle článek mi špatný zase nepřipadá.
tvl dávat k výfuku reproduktor (audi,bmw)
to už je fakt úchylárna,kam to spěje Nesnáším umělý a falešný zvuky!!! to si můžu v 1.2 htp pustit mustanga na youtube :-)) OMG
Je otázkou, zda patriotizmus nehraničí se zaslepeností.
Osobně nechápu mnoho (vyloženě racionálních a legálních důvodů), proč si zde tuto značku lidé houfně kupují.
Když už to prd jede, tak ať to má aslespoň zvuk, ne? 😀
Jo, to je imotace V8 a majitel si to musí také myslet. Sound system jej bude neustále očkovat tím pocitem. Nedal bych jim za to ani pětník (zajímalo by mě, kolik by to auto stálo bez toho zvukového tuningu, jinak řečeno, kolik si připlácí lidé za to, co třeba vůbec nechtějí…tak bych se mohl zeptat i na „rádce vhodné chvíle k přeřazení rychlotního stupně).
maximální rychlost je rychlost na měřeném úseku, tedy, pokud vydržíte, pojede po pár kilometrech auto o dost rychleji, než je maximálka
(i stará škoda 105 jezdila se zkušeným řidičem po dálnici kolem 150)
no ja uz se o zaslepenosti lidi radeji nemluvim. Cesi vseobecne sazeji na ceske produkty, pritom skoda jiz davno cesky produkt neni. Myslim si, ze za vsim stoji halo efekt. Jinak si dodnes nedokazu vysvetlit, proc mi lidi cpou, ze se italske vozy serou a ze reznou (domena 80-90tych let italske produkce a nespolehlivosti konce minuleho stoleti), pritom ja si mohu dovolit tvrdit ze jsou si dnes vsechny vozy na trhu pro bezny lid na dost podobne urovni a nemohou si nic zasadniho vytykat. Porad ale slycham, jak si mam kupovat skodofku, ze je na to vse levne, ze je vse za rohem, ze je to spolehlive, pritom toto zase tkvi z dob 80-90tych let, kdy nahradni dily byly opravdu levne, jenze tahle doba skoncila rokem 2002 kdy se prestaly vyrabet felicie…….. bohuzel… a mohl bych pokracovat 🙂
je to asi fakt, ze cesi sou tak trosku priblbli pri vyberu vozu a opravdu si nechavaji namluvit ledaco… Prodejci vozidel- bazarnici to mohou silne potvrdit….
v čem je zkušenejší řidič lepší proti amateróvi při dosahování maximální rychlosti na rovince?
Koukám jako blázen kolik Vás u toho testování na Nordschleife bylo! Já tam viděl Paparazzi jen z ciziny. Žádní našinci nás tam nikdy neoslovili. Ale těch odborníků po boji je halda.
s „falešným“ zvukem to začalo u blinkrů (kde jsou ty doby, kdy to cvakání opravdu vydávalo relátko :-), a obávám se, že do budoucna to bude v každém autě… 🙁
To auto je hlučné. Nedokáži si představit, že draze zaplacený luxus, který by to auto mělo poskytnout jako TOP model značky by mohl být narušen takovým hlukem na palubě. Ani dítě by nespalo a na to že to je rodinné auto je to dost velká vada. Nemá smysl to hájit nějakými řečmi o sportovnosti, to auto není sportovní, je to obyčejný rodinný kombík s malou výkonovou zálohou. Vcelku by mě zajímaly vaše postřehy na toto téma. Děkuji.
Renault v tomto smeru jasne vede. Clio RS majiteli naserviruje z repraku napr. zvuk Clia V6 nebo Nissanu GT-R.
K cene bych dodal ze RS ma v zakladu bixenony za ktere si u GTI priplatite. Kdyz Golfa tak jednoznacne verzi Performance.
Pořídil si někdo autopotahy do auta na míru? vyplatí se ta cena za to?
To záleží, jakou cenu myslíte? koupil jsem potahy do auta na místu za 4 tisíce. Chvilku jsem na ně musel čekat, protože se přece jen šijí ručně
To je jasné, že se na ně musí čekat. Jak dlouho to celkově bylo? 4 tisíce, to není zase tak hrozná cena. Od koho jste potahy bral?
Koupil jsem si kvalitní potahy na míru od autohotarek .cz mohl jsem si vybírat barvu jednotlivých částí potahů. Jsou snad i lepší, než originální sedačky v autě.