Škoda Octavia RS 230 vs. BMW M3 sedan (2015)

66 fotografiíoctavia combi rs

Je velký rozdíl, když máte na sportovní rodinné auto dva miliony, anebo jen tři čtvrtě milionu? A dokáže se to nejlepší z Mladé Boleslavi alespoň přiblížit vrcholu z Mnichova?

Diskuze

17 komentářů

    xdrive

    Bože to je zase srovnání s nesrovnatelným, jako by to psal krteček u dobrého čajíčku. Co takhle Škoda Yeti a BMW X5 M taky mají 4.kola, volant, motor, prý jsou do terénu a a mají 4.sedadla…

    REKLAMA NA ŠKODU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ?????????????????????????????????????????????????????????

    Johnnn

    No, nedávno Superb téměř deklasoval S Klasse, takže se není čemu divit, že se RS230 s nabušenými sedačkami může měřit s M3…

    Johnny Deff

    Co takhle rovnou srovnat RS230 s Astrou diesel? Přecijenom obojí má 4 kola, obojí Vás doveze (vetšinnou) z místa A do místa B a ani jedno není sportovní auto. Sorry, ale škodofka proti M3? Nejsem zrovna vlhkej fanda BMW, ale tohle už je trochu moc. A celej odstavec o spotřebě proti M3, ale no tak 😀

    Sir CHerokee

    Docela zajímavý pohled na tato auta. Jen nevím, zda platí: „M3 na okruhu dokáže fungovat bez problémů celý den“…protože pak se tento vůz často začne rozpadat. Mlčení prolomil vůz po Clarksonovi a následovala řada dalších, probírá se to na bmw zahraničních fórech. Tato generace není zrovna nejdotaženější a dost umělá….upravený zvuk v kabině to jen smutně dokládá.

    Muf

    Cau Hugo,

    vis, ze temer ve vsem mame spolecny nazor, ale v tomhle s Tebou nemuzu v zadnem pripade souhlasit:

    Řízení je sice chirurgicky ostré a přesné, dokonce je slušně citlivé, ale chybí mu vyváženost a neustále se s ním perete, než aby vás intuitivně navádělo k tomu, co máte dělat. Podvozku chybí taková ta delikátnost a progresivita, přesuny váhy dává najevo velmi nečitelně a trhaně a tak musíte k autu přistupovat hodně neurvale, jinak vás klepne přes prsty.

    Znam M3 E92 velmi dobre a na zacatku pro me z ni sel vetsi strach nez ze soucasne M3. Z kraje leta jsem mel moznost ridit soucasnou M3 a rozhodne jsem z ni byl vice nadseny nez z M3 E92. Tuzsi karoserie, presnejsi rizeni, jasnejsi tok informaci od prednich kol, nezaludny prechod do pretacivosti, lepsi posaz, nizsi hmotnost atd. Po 30 min jsem M3 vypnul komplet DSC a lital s ni kolem Karlstejna, kde rozhodne nejsou silnice jako zrcadlo. Takze zasadne nesouhlasim s vyse napsanym…

    kulisek

    Jsem zvedavej,jestli tu po tomhle ještě nejakej testik BMW uvidíme 🙂

    Michal

    Super text. Koncene se clovek neco dozvedel.
    A tleskam mereni spotreby Praha-Brno pri 150km/h, protoze to odpovida realnemu vyuziti auta bezneho cloveka.

    Doktor - ten s tečkou

    Ford Mustang Convertible z filmu Jáchyme hoď ho do stroje, to je panečku ten pravý zvuk.

    Miro

    Srovnejte M3 s upravenou oktavii RS 230 z nemecke dilny na upravu sportovnich aut. uprava vas vyjde na dalsich 800tis. a to auto se vyrovna M3 ve vsem. videl jsem upraveny RSo z 2kove rady a bylo to delo. nebyl tam omezovac a tech 300 to urcite dalo s prehledem. ten kdo si to nechal upravit je nadsenec z nemecka potkal jsem ho na tuning srazu v rakousku roku 2012. M3 je tovarni uprava? RS 230 je tovarni uprava.

    Ricpic

    Reklamní článek, styďte se. Škodovka je nejlepší auto ve vesmíru, fuj.

    Ondra

    Jednou tu někdo řekl něco o tom, že české weby nadržují české značce a pak už jen ovečky opakují a opakují furt to samé dokola. Mně se naopak líbí tato srovnání hrušek s „jabkama“, pokud se autor umí dostatečně objektivně povznést nad rozdíly, kde v daných cenových relacích prostě musí existovat a poté vynést ortel v souladu s cenou, koncepcí a zaměřením auta. Tady si myslím, že to autor vcelku zvládl, jen je třeba to z článku pochopit.

    Jo a jednoznačně bych vybral M3 😉 (to jen pro jistotu, kdyby mě někdo chtěl nařknout, že jsem koncern maniak).

    Duše škody

    Jako škodovkáře mě ranily vaše nesmyslné komentáře o neporovnatelnosti…
    Proč nesrovnávat rovnou obyčejnou trojku bez emka s nespočtem variant, výbav, podvozků,decentností a v cenový relaci co není několikanásobek? To by bylo těžký, a hlavně v neprospěch něčeho co je v čechách od čechů echt 🙂 S obyč trojkou je svezení lepší a rychlejší…
    Ps-Měl sem rapida, toho se zadní poháněnou

    A ...

    A existuje snad niekto, kto by dal prednost RS 230 pred M3 keby musel medzi týmito dvoma autami vyberat? 😀

    Johny

    Článek je sice zajímavý ale neodpovídá realitě, každý automobilový nadšenec který má k dispozici více než 2mil na auto si vybere M3(před octávií), už jenom kvůli prestiži a případné sběratelské ceně. To by jste taky vážený autore mohl napsat že místo jedné M3 by jste si radši koupil 8 fábií s dobrou výbavou aby jste je mohl dát všem v rodině… Když ale chcete srovnat BMW se Škodou tak srovnejte kombíky 320d x-drive vs. Octávie 2.0TDI 4×4 .
    A ještě jedna věc, současný vrchol BMW je M4, souhlasím s tím že současná M3 není tak zábavná ale projeďte si M4 a pak pochopíte že veškerá zábavnost skončila právě tam, je to neskutečně dobré auto.

    kep

    už jen srovnávat předo a zadokolku mě přijde dost mimo :/

    IlikeU

    Koupil jsem si M3 puvodne na denni jezdeni. Nyni jsem se rozhodl ze M3 necham na vikendy a na denni jezdeni si poridim neco „normalniho“. Byl to docela dlouhej maraton kdyz chcete presednout z M3 do neceho jineho. Shodou okolnosti jsem byl v autosalonu MB mrknout na nove Acko a zrovna tam stalo nove C63AMG s kterym bych si moc nepomohl, musel jsem sam sebe hodne premlouvat. Preci jen jsem chtel neco „normalniho“. Pri vymene oleje u M3 jsem nahodou vyfasoval jako nahradni vuz o3 RS TSI a at je to neuveritelny tak mi pripominalo jizdu v M3. Urcite ne vykonem ale pevnosti auta pocitem z jizdy. Jedine co bych octavii vytknul je preposilovane rizeni. Dale me prekvapilo jak lehce a „levne“ se da upravit. Vymenite seriove turbo za turbo z Golfa R a jste na 300konich coz si myslim ze na bezne jezdeni je dostacuji. Mozna je to muj subjektivni pocit ale tyhle auta maji neco spolecneho.

    Hans

    Doma máme Škodu Octavii 3 rs, tu si koupil taťka a já si nedávno pořídil BMW 335I E92 N54 a tam kde je nedotáčivý přední náhon tak já držím a dokonce proletím i zatáčky ve větších rychlostech než on s předním 😀 Napsal sem to tu s důvodu že nemůžete srovnávat BMW se Škodovkou to nejde už s toho co sem napsal 😀 Spotřebu mám kolem 13 litru ale zase to auto je zábavné a krásně hravé a taky má krásný zvuk 😀 Škodovka žere 12 litru a neni s tim taková sranda je to spíše skvěle rychlé rodiné auto a to je důkaz že se to nedá srovnat.

    Obě auta jsou boží ale Octavka neni sporťák je to jen rychlejší škodovka jen pro ty co se snaží rychlé Bavoráky předjet 😀 stejně se vám to nepodaří páč chybí obsah a turba !!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist