Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG
18 fotografiíoctavia rs
Je nejrychlejší Octavia tak dobrá, aby si zasloužila vozit znaky RS?
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
18 fotografiíoctavia rs
Je nejrychlejší Octavia tak dobrá, aby si zasloužila vozit znaky RS?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
hurá, jsem první 🙂
Ale k recenzi – další zajímavý test zajímavého auta, navíc podle mě skvěle vyvážený a s naprosto přesným shrnutím na závěr. Vida, i o škodovkách se dají dělat dobré testy…
Celkově opět tleskám
Proč tak blikají??? Může mi to někdo vysvětlit? Nebo je to nějakým leskem???
No a už to bylo i vysvětleno :-))))) Mohl jsem si počkat 😀
Opravdu, dobrý.
Já bych to udělal tak, že takovému autu s touto specifikací, naladěním podvozku a motoru dal znáček "S". A to jak s tímto benzinem, tak i 125kW dieselem.
Pak bych udělal lepší, s lepším podvozkem a s motorem TFSI 280PS a diesel bych tam už nedával, nebo mu do znáčku "S" přisypal nějaké tovární koně čipem, pokud by si to majitel přál.
Takže jako Škoda Octavia S by to bylo skvělé auto!
Skvělá recenze. Myslím si že líp to podat by dovedl málokdo. Plně souhlasím s každým slovem které jsem slyšel. Bravo
Mě se taky to video líbilo, jen bych neřekl že za podobné peníze tedy cca 800 000 jako je tato Octavia RS se nedá koupit lepší auto, FF ST stojí v základu 620 000, v podobné výbavě bude stát cca 700táců a podle mě je to daleko lepší auto krom velikosti kuftu než RS.
Co rikate na tohle:
VW Passat 2.0 TDI Variant, Exekutive, 4Motion, DCC adaptabilni,podvozek,R-Line Paket Exterier (17 Onamyty,jine narazniky, prahy a pritlak na zadnim oknem, el. zavirani na viko kufru+sportovni sedacky a sklapeci zrdcatka.
Vim, ze na podzim bude novy model a ze TSI 2.0 na 200 konich je pro svezeni lepsi,ale neni to spatny auto,ne?
Mimochodem jsem sedel i v Insignii a Mondeu, ale nejak jsem nemel dobry pocit z tech vrzajicih nemkcenych lesklych plastu a v Insignii mi navic prislo malo mista.
dement…
Prosim tě, kašli na to a ber Superba a ne takovou hrku Passata…
Ja to presne cekal tyhle reakce. Zaujalo me, jak jsou lidi proti passatum zamereny resp. proti koncernu vubec. Ja chtel puvodne Insignii a potom Mondeo, ale jak jsem vybiral tak jsem zjistoval, ze kazdy ma neco. Ostatne bych si mohl klidne koupit BMW nebo Audi, ale zarekl jsem se ze za auto pres milion proste nedam, i kdyz mam. Je to skoda penez.Ja ho vybiral dlouho a Superb jsem taky zvazoval. Jenze … Superb v dobry vybave je vnitrkem auto tak pro 60letyho chlapka s babou vedle sebe (myslim to drevo na palubce) a v lifbacku ma strasne hnusnej zadek. Myslim tim ty odrazky na viku kufru, co se tvarej jako svetla anebo to, ze naraznik nema dolu vzadu zadnej presah, takze nic nekryje. Zase to otvirani kufru je ale vyborny. Superb Combi vypada jen jako vetsi Oktavka a tu mam ted. Vzhled ale neni vsechno a ten Passat stoji v "4×4" (resp. s Haldexem 4) s adapt. podvozkem DCC a DSG do 800 tis bez DPH. Superb vychazel kolem milionu a stejne nemel vsechno, co bych si predstavoval. Napr. multivolant s packma stoji do superbu 18 tis v nejakym debilnim paketu a do passata se da poridit za 7400. To nemluvim o sedackach. Lepsi kuze v Superbu s 12 smerama a 3 pameti stoji pres 50 tis. V passatu 21 tis. Mondeo a Insignie jsou podle myho o tridu jinde. Napr. ty plasty na masce u Titania vypadaj opravdu plastove a vevnitr mi to auto proste prijde maly. Insignii mi nakonec vymlouval i jeden prodejce Opelu a 4×4 je v ni za hodne tezky penize a diesel v soucasne dobe zadnej slusnej. A ja fakt nechci jezdit za 10l 100km, protoze za rok najezdim i 50 tis. a to uz je fakt znat. A samozrejme, ze i ten passat a zejmena variant ma svoje mouchy a treba CC by se mi libilo vic (a neni zase o tolik drazsi), ale to je zase strasne neprakticky a ja si rad zajedu na lyze a na kola…
No nic jen me zajimalo jestli nekdo v ty proti VW hysterii, ktera tak nejak obecne vladne, umi ocenit slusnejsi podvozek a novou motorizaci 2.0 4motion+DSG (coz je jedna z nejlepsich automatickejch prevodovek v ramci prijatelny cenovy hladiny), kterou nasadili az ted 15.10.09. Auto uz jsem mel objednany, ale nastesti jsou ve Wolfsburgu pomaly a stacilo se to predelat, podepsat certifikatem a auto bude mit Haldex a adapt. podvozek.
ja myslim, ze celkem racionalni vyber. pravdou je, ze najezd 50t. rocne proste prebije vsechny argumenty proti dieselu. a chapu, ze treba ctyrkolku ford nenabizi. ja bych asi volil subaru legacy diesel. preci jen to neni koncern:) ja uz proste ty naprosto stejny palubky v prakticky vsech znackach nemuzu, navic materialy zadna slava, je to pro me prilis usedly, bez spetky smrncu a navic sedacky jsou prilis tuhy.
VW určitě není špatná volba, ale…
320xd model 2008…kupoval jsem ho necelý rok staré,
najeto 19000 a zaplatil jsem méně než za tuhle RSk.,
A každým ujetým kilometrem si sám sobě děkuji, že jsem udělal dobře…jsou to malé detaily, ale i celý koncept pohonu, který mne přesvědčuje, že to byla skvělá volba…
Trojkový bavor je uvnitř malý i proti autům v nižší střední. To je jen pro fandy bmw. A za jakoukoli výbavičku si nechají pořádně zaplatit.
ale no tak, jak maly? vazis 150 kg? pak zhubni. trojka je akorat tak velika, nikdo nepotrebuje vetsi auto. a extra vybava? ano, je ji asi trikrat vic, nez u aut stredni tridy a oproti nim taky funguje na jednicku, coz se o nekterych systemech rict neda. takze kdyz porizujes hole BMW, staci nad standard cenu nejakych 100t. a dostanes uz pekne hracky. v momente, kdy zkusis, jak cele auto funguje, podvozek, rizeni, kvalita interieru, odhlucneni, chod pacek, plynu, spojky a nejsi zaslepenec, uznas, ze vsechno funguje tak, jak si clovek predstavuje. predpokladam, ze jsi v trojce pouze sedel nekde na showroomu a bedoval, jak to auto umi byt drahe.
ano…. je skratka maly
Tyvole to je rada jak noha. Upřímně, tobě to dává smysl?
Pozor, nejsem proti koncernu, vůbec!!! To bych ti pak nenavrhl Superba, nemyslíš???!!!
Jen prostě Superb je modernější, a má vše, co bys chtěl. A nějaký podvozek, který jen možná přituhuje tlumiče a řízení, to je pro tebe alfa omega? A kdo říká, že musíš mít v Szperbu dřevo? Nemusíš. A porovnej si interiery Passatu a SII a bude ti jasné, kdo má navrh.
Design je o subjektivnim dojmu. Me se proste vic libi hranatejsi passat s hlinikem vevnitr, kterej me navic neobklopuje kolem dokola hromadou plastiku a tlacitek (to je nadsazka). Superb me zklamal, i kdyz proti S-I je to povedenejsi auto. Proste sli tou cestou, kterou naznacila Fabia II a Roomster, ale to je fakt subjektivni, protoze to je o vzhledu. No pro me je dulezitejsi zmackout tlacitko a seridit si ty tlumice a ten posilovac anebo nemuset radit ci resit snih na silnici..hwawg domluvil jsem. Chripka uz me presla, takze zitra jdu pracovat..bohuzel statni svatek pro me jako osvc neplati 🙂
Prosímtě, kašli na to. Vybral sis auto podle sebe, vyzkoušel sis i konkurenci a vzal to, co ti sedlo nejlíp. Evidentně víš dobře, proč jsi tak zvolil. Jen nemůžeš čekat, že tě místní budou plácat po ramenou – dieselový Passat skutečně není pro čtenáře tohoto webu (který je především o autech zaměřených na řidiče) zrovna ideál.
To jsou samozřejmě hlavně žvanilové o řízení.
Jak kdo – jsou tu i lidé, kteří jezdí Nurburgring. A rozhodně tam nejezdí v dieselovém Passatu 🙂
Pepiku, uz prestan. a btw, priznej se, ze ty mas passat tdi? :))
Passat je bezkonkurenčně stále nejlepší volba ve střední třídě. To není moc dobrá známka pro konkurenci, obzvláště, když se passat prodává již pět let.
vyrazne lepsi volbou je mondeo. lepsi podvozek, lepsi rizeni, lepsi sedacky. v momente, kdy ale clovek potrebuje ctyrkolku, musi holt jinam.
Passat je průměrné auto. Navíc má některé chyby, které opravdu nechápu (hlavně v porovnání s recenzemi, kde bylo toto auto snů východního managera vynášeno na vrchol) – 1) sedačky otřesné, podobně jako v OctaviiII – nepochopitelně úzké opěradlo, dobré tak pro vymodelovanou blodnýnku nebo ultra-slim metroboye 2) zvuky z klimatizační jednotky – neustálé tiché klapání, jako když je pod přístrojovkou mini-kobylí závod (možná špatný kus, ale po cca 30 tisících km to je ostuda) 3)vrzající plasty při dotyku – orgazmické recenze, kde autor hladí přístrojovku a ukájí se u toho, nepochopím 4) řízení ala VW – v rukách absolutně nic necítíte, to už se mnou komunikuje lépe má tchýně.
Tak s tymi plastami to mas kus od kusu. Praveze focus, ci mondeo, tam to vrze a su to tvrde auta. A o insignii to hovoria uz vsetci :(.
Já hlavně nepochopil smysl toho komentu pod recenzí OII RS…
Jinak si myslím že Subaru je sto a jedna oproti Passatu, na kterej jsem mimo jiné slyšel celkem nechvalné poznámky ohledně spolehlivosti elektroniky.
A že to auto vypadá už dnes z venku jako oldschool, co teprve za další 3, 4 roky…
To bylo protoze to byl hlavni clanek a ja chtel videt jaky reakce to vyvola. Oldschool v tomhle pride gooschool, protoze treba facelifty skodovek nejsou zrovna moc povedeny. A budes se divit me se tenhle passat proste libi. Jen ten predek by potreboval predelat a to jsem si splnil tim R-Line Paketem 🙂 Jen tak na okraj to subaru taky neni zadna hvezda designu a dela se taky tusim 3 roky, ale znalec nejsem takze mozna, ze ne. Pasik ma tu vyhodu, ze za 5 let to bude porad pasik..prodejny auto, tak to proste je. Mondeo je za pet let srot. Popravde jezdili byste v 5 letym mondeu? Nebo treba ve Vectre? Ja teda ne… No a kolik lidi dneska jeste honi paradu v Beckovejch passatech?? No ja myslim, ze za 5 let uz ho mit nebudu, i kdyz tohohle jsem si poradne rozvazil (a par kravin i zaplatil), takze mozna i jo. Pro me je urcujici, ze je to silnej diesel (spotreba je hodne dulezita), 4×4, DCC podvozek a automat. Holt hodne jezdim a hejbani saltpakou, rucni prestavovani sedacek, vymoly na silnici atd. Stejne tak nechci v Alpach tahat retezy na kazdej kopecek a na 2str nechci do tech Alp jezdit za 11l na 100km. Jinak kolegovi, co na hore propaguje BMW bych chtel vzkazat, ze ma svatou pravdu. Ja bych bavo dal..jsou to hodne kvalitni auta a vsechno u nich funguje jak ma a snadno se to ovlada…, jenze ty penize jsou taky mazec a za 1-2 mil se da poridit uz ledacos jinyho nez zrovna takova ztratova investice jako auto. Mimochodem je pravda, ze doplatkova vybava u BMW nebo treba i Audi je hodne draha, vsak jsem se neco napsal s dealerama a nakonfiguroval 🙂
no, srovnavat vectru a mondeo je hodne oldschool mysleni chlapce. byt tebou, jdu to mondeo nejdriv zkusit. a ver mi, ze pet let starym passatem bych nejezdil. bohuzel ani novym. a pokud posuzujes auta podle vzhledu a k tomu se ti jeste libi passat, mno… vubec nechapu, ze nekdo MUZE resit jestli koupit subaru nebo passat:) samozrejme, ze bez mrknuti oka bych sedel v subaru. prava ctyrkolka, duse auta, kvalita japoncu a po peti letech bude v rozhodne lepsim stavu, nez passat. ale uzivej ve zdravi, jiste passat slouzit bude. to ale neznamena, ze v legacy by sis neuzil vic.
Jestli chceš 4-kolku tak se na trapného a nudného passata vykašli a kup si subaru legacy. Budeš mít jistej podvozek, geniální tichý motor (a je jedno, který si vybereš) skvělé jízdní vlastnosti a navíc nebudeš mít na svém autě imaginární nálepku: "s tímhle autem jezdí magor" 😀
jak to,že svítí ty světla pro denní svícení zároveň s potkávačkama?
nechci prudit, ale na tu prezentaci si pamatuji z jednoho casopisu a jestli se nemylim tak o1rs mela bud 16" nebo 17". Zajimal by mne subjektivni a objektivni rozdil, pokud by si autor nasel chvili. Dekuji
Presne tak, O1RS mala 16" a ako volitelnu vybavu 17". A som velmi zvedavy ake tam boli rozdiely v casoch.
super test, moje slova, ted jen jestli za sundani znacku z vyroby nechteji priplatek
podla mna ten test az taky super nie je – je UPLNE rovnaky ako minuly test O2 RS…
To bude tím že se na tom autě nic podstatného krom té ošklivé masky nezměnilo 😉
tak potom to bol zbytocny test, nie? 🙂
Bez testu by to byla jenom domněnka, ne?
Potom by všichni nadavli že test není žádnej. To si nevybereš.
Doufam, ze v televizi budou zase bezet reklamy type teto:
http://www.youtube.com/watch?v=Y5gBssQ4xzg
nebo jeste lepsi, ta ceska, jak si tam borec bere helmu :)))
nj, ta je slušně blbá
ale vtipná 🙂
Tato Octavia nema 17" Zenith, ale 18" Neptune…
Bravo – jeden z nejobjektivnejsich a nejmene zkreslenych testu na OIIRS. Diky!
Na týchto testoch ma vždy fascinuje fotogaléria.Bohužiaľ fascinuje v tom horšom slovazmysle.Fotky pekné,ale nič tam nie je.Nafotené milión detailov z rôznych uhlov…ale čo tak sedačky,kufor,odkladacie priestory,podvozok,auto nafotené nielen staticky ale aj v pohybe…nemyslím,že to je veľký problém nafotiť a pridať to na stránku.Kde je problém??????
Ak nemáte fotografa,rád sa toho podujmem-aspoň niečo.
podvozek? chces fotit díru ve dveřích jako odkladaci prostor? a další černou díru jako kufr? tak snad vidím, že ma tolik a tolik litrů objemu, co říkáš?
lepsie raz vidiet, ako 100x citat 🙂
Mne sa fotky pacia, ale mohlo by ich byt ovela viac…
nahodou odkladacie priestory ci kufor je lepsie pofotit,pretoze nieje 500l ako 500l.
a odkladaci priestory ci drziaky na pohare mna osobne zaujmu viac,ako foto znacku alebo masky,co som videl vo vidou….
no, ja myslim, ze na fotce interieru odkladaci prostor na plechovky videt je. a obavam se, ze v octavii jich vic uz nikde nebude:(
Karel je chytrolín,ktorý všetko "umí" a "ví"
s RS jezdim, tak konstatuju fakt.
já měl za to, že tenhle test je hlavně o videu…
skoda, ze sa neda stiahnut… Video je velmi pekne 🙂
jmenuje?:o)
Mně by Passat neoslovil. ne proto, že by to bylo špatné auto, (což není), ale Legacy Outback je prostě Legacy Outback. Šel bych do minulé generace, u nové se mi příliš nezamlouvá přední maska. Vadila by mi až přílišná konzervativnost Passatu a navíc to, že je to poměrně "mainstreamové" auto. Navíc Haldex zůstane vždycky Haldexem, ať je sebelepší.
Navíc ten benzin 3.0 s 240 koníky, ach…ach.
Nechapam aký je rozdiel v rychlosti na 17tkach a na 18tkach? Dik