Škoda Octavia RS 2.0 TDI CR
Autosalon Ženeva
Škodovka slibuje všechno, co stávajícímu TDI chybělo: kultivovaný chod, měkký záběr a snesitelný zvuk.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Autosalon Ženeva
Škodovka slibuje všechno, co stávajícímu TDI chybělo: kultivovaný chod, měkký záběr a snesitelný zvuk.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
bych byl opravdu nadsen, pokud bych si RS tdi koupil pred mesicem. nicmene kdo si koupi RS TDI, ten si to zaslouzi:)
Myslim ze vetsine dosavadnich kupujicich je to jedno. Maji preci Octavii RS TDi a kdo je vic. Samozrejme te male hrstce z nich, ktera bude mit moznost srovnani s novejsi verzi to nepreju 🙂
No co. Po motoricke strance maji veterana 😀
Každej, kdo si koupí RS v naftě ……….. si to zaslouží.
Každý má od vozu jiná očekávání, neříkám, že benzín je špatný, ale ten turbo efekt má něco do sebe. Jako služební auto je mi to jedno, pokud bych si měl vybrat soukromě, tak volím diesel – i díky nižší spotřebě. Jinak pro rejpaly, jezdil jsem v obou.
Turbo muzes mit i na benzinaku a to je potom zahul 😉 Ja mam ted benzin (soukrome) i naftak (sluzebni). A reknu Vam jedno, obe ma vyhody i nevyhody, ale kdyz rano vyjizdime z garaze naftakem, zavirat ji jdu se zadrzenym dechem, protoze smrad z naftaku je nechutny.
tak predaj tu sukromnu a kupi si motor na garazove vrata 🙂
Když chci sporťák, nechci naftu. Na tom se snad shodneme. Když nechci sporťák, proč bych měl chtít tvrdší míň pohodlný podvozek?