Škoda Octavia RS

19 fotografiíboty na motorku

Dokáže se nejrychlejší škodovka všech dob vyrovnat svým koncernovým sourozencům se stejným motorem?

Diskuze

15 komentářů

    ja

    Vaše videa jsou naprosto perfektní a čím dál víc vypilovanější. V tomhle na Vás konkurence nemá. Ani v ničem jiném kromě častějších aktualizací a více čtení.

    Nick

    Takže jako obvykle,článek i video je super,ostatní internetové stránky se nemůžou rovnat,a ani časopisy,teda až na CarAuto

    jirpil

    Video je super… nema chybu…. ale stejne by to chtelo udelat treba hodinovy magazin ve stylu Top Gearu….. kdyz uz tech videi je natoceno dost, tak nejake povidani ve studiu, apod…. 😉

    Nick

    No tak to by bylo sice hezký,ale muselo by se do toho narvat celkem hodně peněz,jelikož top gear je dobrej pořad nejen kvůli reportážím,ale i kvůli financím od BBC,protože pochybuju že by PRIMA svýmu autosalonu,nebo ČT1 automotorevue dala rozpočty na nakupování polovraků a jejich následný ničení v různých disciplinách či závody z londýna někam na druhej konec evropy.

    Takže to uzavřu,AUTOWEB má nejlepší videa v ČR,ale aby to začalo fungovat jako pořad,stálo by to hodně usilí.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Hlavové airbagy jsou za příplatek 9900 Kč.

    Honza D.

    Pěkný videa, nešlo by aby byli delší? Dneska už má každej rychlý připojení. Krátká a delší verze by byla fajn. Moc se mi líbí klidnej styl jak Honza prezentuje auta, radost to poslouchat pohodička a věcně. Né jako to p… na primě. Jen tak dal!!! Přeju co největší návštěvnost na autowebu a tím i příliv financí na testování. Čau Honza.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Video, které tady trvá něco přes tři minuty, se natáčí (bez přehánění) celý jeden pracovní den. Mnohdy ani osm hodin nestačí. Vůbec nemluvě o tom, když chceme dojet na nějakou fotogenickou lokalitu. Se zlepšováním a prodlužováním ovšem do budoucna počítáme, stále je co se učit.

    Honza D.

    Držim palce. Pravda je, že od počítače v obejváku neni vidět, kolik dá takové kvalitní video práce. Těším se na další příspěvky.

    olaly

    Taky mam neco k tomu videu. Opet se stezuju na to samy, jenomze opet to samy chybi. Pohled zevnitr vozu na tacho a par prohrabnuti plynu s kamerou (a hlavne mikrofonem) u vyfuku. Zvlaste ten pohled na tacho by me u RS zajimal. To nevadi. Klidne to muze byt stejny v kazdem videu. Alespon by bylo s cim porovnavat. A mozna mi trochu vadi, ze komentar k jizde je stejny, jako text. Nez se mi stahne video, prectu si text. A pak bych se radsi neco vic dovedel k jizde samotne.

    PS:Neberte to tak ze jenom kritizuju, mne se ta videa libi, jenom pisi co by se snad dalo zlepsit. 😉

    dr.tacr

    http://youtube.com/watch?v=WKTVDsLV_jI

    Sice beze zvuku, ale jinak naprosto famózní video. Ke konci se vám naskytne nepřetržitý pohled na ručičku tachometru stoupající od nuly až k 240 km/h!

    Jan

    TO JE SUPER.

    M

    Fakt super autíčko, jsem z něj nadšený. Dá se s tím jezdit klidně a když to na člověka přijde, docela se i vyblbne. Do zatáček se naklání opravdu jenom maličko a i s vypnutým ESP se jen velmi těžce dá v zatáčkách rozpískat. Spíš by to chtělo vícebodový pás, ale ten je zase pro běžné ježdění nepraktický. Na 18" je řízení příjemně ostré bez prodlev, jenom je potřeba dávat bacha, jak ji provést bez poškození pneu případně kol po našich silnicích (tankodromech).

    radim

    MAM JI OBJEDNANOU V PLNE PALBE A JESTE TYDEN S TIM MUZU HYBAT CO TEN MOTOR DIESEL NE? ZA KOLIK JEZDIS A CO TY KOLA JE TO FAKT TAK HROZNY NA GUMY DIK ZA INFO

    Marek

    Jsem docela mlady ridic , ridicak mam takreceno jeste mokry mliko mi kape po brade pro nekoho , taky jsem uz chytl body za rychlost a to neni tak dlouho co novy silnicni zakon jen na svete no ale dost o blbostech prejdeme k RS mel jsem moznost ridit par vybranych kousku aut pres Skodu 120 pres Porsche Caymana . Naposled v cem se muj zadek svezl bylo prave zminovane RS a reknu vam smekam nejen tim ze jsem mel moznost vyzkouset Golf GTI , Ford focus ST a mel jsem co srovnavat jsme zastance ČR aut i kdyz sice fabii nepatri do moji rozlehle toleranci !! oznaceni RS znaci to ze ma Octavie v sobe velky potencial ktery je krasne spojen s jeji prednsoti jako je maximalni pohodli a rychlost pokud mluvime o RS pokud chceme jet s ni taky na okruh proc ne mame moznosti muzem jsi ji upravit jak chceme vypnuti ESP a omezovace + chiptuning az po navrtavani valcu vymena vyfukove soustavy pridanim NO2 snizeni podvozku plus nejake exteriove doplnky to vse je docela jednoduche a kazdy sikovnejsi by to zvlad ma prece k dyspozici srdce Octavie a to je 2.0 TFSI takze necekane moznosti a proto rikam ze RS je jen nalepka kterou vam tam dali proto abs te ji po modifikaci nemuseli lepit protoze ji tam uz mate , fandim Octavii a dalsi jeji vyvin budu s napetim ocekavat drzim palce i kdyz nemci do toho kecaj 🙁 ale …..

    rradim ondracek

    ZAJIMA MNE SKUTECNE SPOTREBY U RS NE ZADNE PREHNANE EXTREMY

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist