Škoda Octavia první generace v původním katalogu
31 fotografiíŠkoda Octavia
Je to tak trochu retro, ale proč ne, někdy stojí za to ohlédnout se do minulosti a připomenout si historii. Včetně té, která se týká marketingu naší tuzemské automobilky.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
31 fotografiíŠkoda Octavia
Je to tak trochu retro, ale proč ne, někdy stojí za to ohlédnout se do minulosti a připomenout si historii. Včetně té, která se týká marketingu naší tuzemské automobilky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co na to pravopis? Pět samÍÍÍc….
To by mě zajímalo, kolik aut se prodalo s tou zelenou, modrou a červenou kůží na sedačkách…
Dovolím si nesouhlasit s tímto tvrzením:
Jsou tam také technická data a určitě stojí za pozornost vývoj výkonových parametrů, a také spotřeby. Tady udělaly výrobci aut velký krok dopředu.
Jaký krok dopředu? Ve spotřebě, ve spolehlivosti a v provozních nákladech určitě ne.
Viz spotřeba u TDI papírově 5 litrů. Skutečnost s trochu snahy pod 5 litrů. A dnes? Škoda mluvit…. papír snese všechno. Bohužel auta, zvláště pak motory nikoliv.
Až budou auta velikosti Octavie bez problémů jezdit stovky tisíc km se spotřebou pod 4 litry, tak můžeme mluvit o skutečném pokroku. Takto je to jen marketingový blábol.
S touto retro Octavií jezdím s dlohodobou spotřebou 4.8 litru nafty, můj osobní rekord je 3.3 litru
Je mi jendo co si ymslíte a zda to mu věříte, krátký rozvor a tvrdší podvozek, jinak nemá žádnou chybu a ve spohelivosti a nákladech na údržbu ve srovnání s jinými modernějšími vozy nepřekonatelná, a takéí nebude nikdy překonána
Pokud jde o kvalitu povrchové úprtavy a laku, srovnantelná s audi, i stejně staré 10-leté meďáky a bavoráky mají oděrky od kamínků a stopy počínající koroze, 1U je nemá
pokrok ve spotřebě ? Papírově mají nová auta spotřebu nižší než stará, ve skutečnosti je to naopak.
A srovnávat bezpečnost dnešních aut a auta zkontruovaného před 15 lety ? No nevim, dejme tomu. Zkuste ještě porovnat výbavu dnešních aut a Š105/120