Škoda Octavia Green E Line oficiálně

První elektromobil značky Škoda je o pořádný kus větší, než se čekalo. Na silnice vyrazí příští rok. 116 koní a 140 km dojezdu.

Diskuze

10 komentářů

    Karotka

    Docela mam obavu, ze to je pouze dalsi bastl, ktery bude zabirat misto na ulici. 140 km na jedno ujeti je tak vzdalenost, kterou kdyz mi ukazuje pocitac uz mirim k benzince. Jeste nekolik dalsich cisel.
    Cena 800.000. Takze pri dojezdu 140 km na jedno nabiti a poctu cylku LiOn baterie 1000 cyklu (coz by byl zazrak) = vydrzi baterie 140.000 km = 5.7 Kc/km.

    Proto se ptam. K cemu je to dobre? Kdo tlaci tohle elektro loby? Proc se redeji neinvertuje do jinych motoru, napriklad vodikovych?

    Marek

    V článku chybí důležitá informace, jaký je dojezd s klimatizací a hlavně s vytápěním?

    igi

    S tou tříkolkou pana Benze, co se dnes považuje za první automobil, bys taky na dovolenou do chorvatska jet nechtěl. Auta na baterku dle mého názoru budoucnost mají, ale ještě je čeká hodně dlouhý vývoj…

    vodík je podobně \“praktický\“ zdroj energie jako aku

    marduk

    na streche ma solarne panely ktore dobijaju baterie? to je celkom dobry napad

    Tak to bych moc netvrdil

    Na jezdeni do prace nepotrebuji combi, ktere vazi 1.5T a zabere spoustu mista na parkovani. Takove auto si koupim, kdyz potrebuju neco vozit, bud uz rodinu, nebo cokoliv jineho na delsi cesty, protoze je to pohodlne. Tim padem s takovem autem pojedu z Prahy do Brna 10 hodin? Nebo si nekde na pul cesty vymenim baterku? No to se vyplati?

    Logiku by mi to davalo, kdyby ten elektromobil udelali treba z Fabie, pripadne i z neceho mensiho.
    Ten kdo ma prachy na takove auto, tak mu nejde o spotrebu a koupi si radeji neco normalniho. Takovy nesmysl si muze koupit jenom nejaky ekologicky maniak.

    Ale on trh ukaze, jak to bude uspesne.

    Na jezdeni do prace nepotrebuji combi, ktere vazi 1.5T a zabere spoustu mista na parkovani. Takove auto si koupim, kdyz potrebuju neco vozit, bud uz rodinu, nebo cokoliv jineho na delsi cesty, protoze je to pohodlne. Tim padem s takovem autem pojedu z Prahy do Brna 10 hodin? Nebo si nekde na pul cesty vymenim baterku? No to se vyplati?

    Logiku by mi to davalo, kdyby ten elektromobil udelali treba z Fabie, pripadne i z neceho mensiho.
    Ten kdo ma prachy na takove auto, tak mu nejde o spotrebu a koupi si radeji neco normalniho. Takovy nesmysl si muze koupit jenom nejaky ekologicky maniak.

    Ale on trh ukaze, jak to bude uspesne.

    zkapakněný se při cca -250°C uchovává poněkud obtížně.
    Stlačený Ti dá podobný dojezd jako baterky. A v obou případech máš plné auto nádrže.

    To solárko ma střeše by akumulátor dobíjelo tak 15let. Většinou se používá pro pohon klimatizace – aby nežrala z baterek. To funguje dobře – když potřebuješ klimu – většinou svítí sluníčko 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist