Škoda Octavia: Facelift

9 fotografiíŠkoda Octavia

Přinášíme vám živé fotografie z autosalonu a konečně i informace o použitých motorech.

Diskuze

36 komentářů

    marian

    ja mel pocit, ze Common rail uz pod kapotou octavie je..ale mozna se pletu, vim akorat, ze zmena u 2.0 tdi probehla dost potichu a pridany byli jen inicialy cr..

    denon

    mam ten dojem ze se vymenil jen motor v dieslovem "rs"

    Petr

    Mam dotaz,mohl by jste mi napsat kolik ta octavia vazi kylo? predem dekuji.

    Dalibor Žák, autoweb.cz

    Ano, dieselové "ereso" už common-rail má, ale obyčejná Octavia na něj zatím čeká.

    marian

    jasne, uz si vzpominam..dik panove

    Petr

    Mam takovi dotaz,mohl by jste mi prosim napsat kolik ta nova octavia vazi kylogramu? predem dekuji.

    poklon

    Superb Combi asi jeste nevystavuji, ze? Mate tuseni, kdy by mel byt?

    treek

    Nejprve vyjede jety a pak kombi, rozkaz z koncernu wv, ale stoji za to si na něj počkat

    hondzik

    nejsem rejpal? opravdu jety se bude psat? jsem nejdrive cetl jety superb:)))

    jumping.joker

    Hned jak jsem ji uviděl, viděl jsem Brillance…. soudní spory o čínské plagiáty evropských aut jsou v plném proudu, tak by se ve VW měli začít bát, aby k soudu nehnali teď Čínani je…. pravdou je, že udělat z moc hezkého auta faceliftovou metodou auto ošklivjší je kumšt, takže nezbývá než designérům aplaudovat k nadlitskému výkonu 🙁

    hasek

    To jo no! je to až moc japonský!!!!!Vypadá to dost levně!

    traktorista

    Asi tak, levně. A prasečí volant je tu taky. Smějme se společně

    Josef K.

    Když nám ze škody začal foukat nový designový vítr a s ním přišel roomster, FII a supII, tak už jsem se děsil zprznění OII při blížícím se faceliftu. A hoši mě nezklamali. Je to tady. A je to fakt pecka. Jak píše klasik, když se může něco posr.t, tak se to pos.re.

    Miro

    Je to škopkoidní jako fáčko. Nejhezčí je druhá řada óčka.

    krosnic

    Shit happens, right? Yea, shit happens…

    Pepik

    čekal jsem na facelift abych nekoupil starou a pak si trhal vlasy, že jsem nepočkal. Ale když vidim ten Brillance-předek a přímo nevkusný volant s kombinací dřeva, které je tam jak pěst na oko, jsem rozhodnut.. a nová Octávka to fakt nebude:)

    viko757

    Plne súhlasím, tiež mám OII (2005), čakal som na facelift, ale túto hrôzu domov nechcem. Škodovka má v poslednom čase primát v odháňaní zákazníkov. Čo model, to tragédia pre oči. O motoroch som radšej ticho.

    Petr

    Mám OII bez facelift a jsem rád. Co mě vážně dostalo je nápis Octavia z boku na předních světlometech, to nevypadá příliš sofistikovaně. Hodilo by se to spíše u auta na dálkové ovládání. Imitace dřevěného dekoru se vážně nepovedla. Podsvícení palubní desky bílou barvou chválím. Celkově mám smíšené pocity z designově povedeného auta to byl odvážný facelift. Ale proti gustu žádnej dišputát.

    turbo

    ale hadam,ze za to mi v Boleslavi prodaji tak maximalne nenastrikanou kastli na ctyrech plechovejch kolech s volantem a fabiackou 1,2 HTP,ze?

    gonza

    🙂 jj to je pravda. Za takovou cenu bych to bral taky. Btw s tou fabii s tim motorem ze sekacky jsem jezdil a musim rict ze je to tragedie. Myslim ze by bylo vhodne tu 1.4 tsi dat do fabie…

    gonza

    🙂 jj to je pravda. Za takovou cenu bych to bral taky. Btw s tou fabii s tim motorem ze sekacky jsem jezdil a musim rict ze je to tragedie. Myslim ze by bylo vhodne tu 1.4 tsi dat do fabie…

    gonza

    Ja se jenom omlouvám ze jsem to poslal 2x, ale pisu to z mobilu, takže to neni úplně ideální.;-)

    Daňák

    Je fakt šeredná, to se jim zase ve Škodovce něco povedlo. Vždyť vypadá jako Hyundai!!!

    tsu

    Tak ted si urazil korejce .)

    fanda

    Tento článok určite písal Honza Koubek. 😀

    To, ako si neodpustil kritiku na drevený dekor je jasný dôkaz.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Vedle, nepsal. 😉

    Fuzzy_Stone

    no on ten dekor ale opravdu vypada silene…

    DAW1D

    Tak ten dřevěný dekor a zastaralé TDi motory to je tragédie no za ty motory škoda asi nemůže… Common rail je už jiná liga třeba Audi to udělalo obrovský pokrok – 2,0 TDI se spotřebou 4liry už bude opravdu realita…

    fantomas

    uz novy superb mi tak trochu pripadal ale tohle uz fakt vypada jak korejsky auto ten volant ja jeste horši jinak je interijer docela dobrej motory tdi sou uz opravdu zastarale mohli tam dát už commonrail třeba v citroenech je uz od roku 1999 a rozdil je podstatny kultivovanějši chod lepši zrychleni … osobně bych dal přednost modelu před faceflintem

    fantomas

    korejssky auta sou pěknějši škoda se nechala inspirovat čiňany

    Lojza

    …jen poopravím. 4. generace haldexu se nedává do Octavie až od faceliftu, ale už od 22. týdne letošního roku…

    Fuzzy_Stone

    Hm tak tyto obrazky me opravdu presvedcili ze jestli uvidim na silnici ridice ktery si koupi auto ktere vypada takto a pod kapotou ma cokoliv z nabidky Skody za libovolne penize tak je to opravdovy dement 🙂 Omlouvam se za oskliva slova pravdy

    zawy

    Dnes jsme byli v Mladé Boleslavi na exkurzi, a přede mnou projel kombík Škoda Octavia Facelift, dojem dělá slušný i když už mi originalitou Škodovky opravdu postrádá. Dále mám FOTO Škoda Superb Combi 2008.

    zawy

    Pokud by byl zájem, mohu poslat. Stačí napsat na email.

    Padouch

    Zdravim,

    myslim, ze kdyby se na faceliftu priznaly blinkry (viz. octavia.heis.cz), nevypadalo by to jako cinsky konglomerat…

    K.

    Ryo Hazuki

    Když jsem toto auto viděl prvně, hrozně se mi nelíbila ta přední světla. Při bočním pohledu mi to připomíná předchozí generaci Sclasse, ale při čelním jak nějaká čína. Nicméně mi to nedalo a otevřel jsem odkaz na octavia.heis.cz a musím říct že je to paráda. Trošku oranžové barvy a co to udělá, že? Světla alá BMW7 vypadají naprosto úžasně a moc se mi to líbí..

    K tomu prasečímu volantu, myslel jsem, že jsem jediný komu se tato kopie volantu z Audi líbí, ale našel jsem na internetu i reakce velmi kladné (jako třeba : Konečně pořádný volant,atd..), takže asi jediný nejsem. Původně jsem z něj moc nadšený nebyl, ale přišel jsem mu na chuť – skvěle se drží. Jediná vítka snad (Zkušenost ze Superba), že občas při zatáčení si zesílím kolečkem na volantu hlasitost, a nebo ji snížím.. Podle toho, na jakou stranu zatačím 🙂

    Dřevěný dekor se mi, tak jako většině, také nelíbí.. On se mi nelíbí už v Superbu. Levnost a plastovost z něj přímo čiší.. Nechápu že není možnost si připlatit 10t, jako u VW, za pěkné dřevo a tuto plastovou hrůzu, kterou je možné vidět také v Oplu Vectra, tak nahradit..

    Jinak po zkušenosti s motorem 1,4TSI v Superbu si myslím, že je to dobrá volba i pro Octavii, ale to ukáže čas.. Jak již píši jinde, chce to pánové nemít komplex z malého přirození a neodsuzovat downsizing aniž by člověk vyzkoušel jak výkonný tento motor je (je malej, ale šikovnej 🙂 Spousta lidí v ČR má octávie s nejslabší 1,9TDI, nebo 1,6i a nikdo se tomu nesměje, ale u superba 1,4TSI každý řeší. Nikdo ale už neřeší to, že v poměru hmotnost : výkon je na tom tento motor vskutku dobře (oproti zmiňováné Octavii se zmiňovanými motory) a do města, nebo pro manažera který jezdí sám to postačuje. Alespoň to člověka stále neláká závodit. To nemluvím os potřebě. A řeči typu, že do luxusní limuzíny takový motor nepatří? Copak je SuperB luxusní limuzína?? Ale s tou 1,8TSI (opět znám pouze se Supa) by to byl mazec, to nepopírám….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist