Škoda Octavia: Facelift

Přinášíme vám živé fotografie z autosalonu a konečně i informace o použitých motorech.

Konečně jsme přepracovanou Octavii viděli naživo a nemůžeme se ubránit pocitu, jakoby z určitých úhlů její přední část připomínala jisté čínské modely aut, které jsou i zde k vidění. Na finální soud si ale přeci jen počkejme, až Octavii uvidíme na běžných silnicích.

V interiéru najdeme nový volant, který je shodný s tím, který jste už mohli vidět v novém Superbu. Změn doznalo i ovládání klimatizace a rádia, nový dřevěný dekor, který bohužel vypadá špatně a také celkem slušná kožená sedadla s novým čalouněním. Ve všech verzích dostaly sedačky navíc aktivní hlavové opěrky WOKS. Celkově se interiér přibližuje novému Superbu, jak zpracováním, tak i designem, což rozhodě není nic špatého, jen zapomeňte na dřevěný dekor!

Škoda Octavia II fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Škoda Octavia II 2 fotogalerie

Ve výbavě se nově objevuje rádio Bolero, mediální systém Amundsen s dotykovou obrazovkou a také MDI – systém pro připojení externích zařízení a zobrazení jejich funkcí na displej před řidiče. Také si budete moci přikoupit parkovací senzory, které nyní zobrazují na displej lepší a přesnější informace o překážkách kolem vozu.

Pod kapotou se žádná revoluce nekoná, jedinou změnou je rozšíření nabídky o přeplňovanou čtrnáctistovku 1.4 TSI o výkonu 122 koní při 5000 ot./min. a točivém momentu 200 Nm, který je k dispozici od 1500 do 4000 ot./min. K tomuto motoru bude za příplatek sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG. Octavia s touto pohonnou jednotkou zrychlí na stovku za 9,7 sekundy, rozjede se na 203 km/h a spotřebuje 6,6 l/100 km, s převodovkou DSG pak jen 6,3 l/100 km.

Škoda Octavia III fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Škoda Octavia III 3 fotogalerie

Dieselové motorizace zůstávají bohužel beze změn, nové kutivovanější jednotky common-rail se tak zatím pod kapotu Octavie nepodívají. Pokud potřebujete verzi 4×4, ta bude od nynějška vybavena modifikovaným systémem Haldex čtvrté generace, který umožní rychlejší a plynulejší připojování zadních kol.

autoweb.cz

2.10.2008 4:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist