Škoda Octavia Combi zná svou českou cenu
Škoda Octavia
Zjistěte, kolik stojí nová Škoda Octavia Combi! Automobilka právě během autosalonu v Ženevě zveřejnila oficiální české ceny. Vyplatí se?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Škoda Octavia
Zjistěte, kolik stojí nová Škoda Octavia Combi! Automobilka právě během autosalonu v Ženevě zveřejnila oficiální české ceny. Vyplatí se?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Žádný komentáře, jak je škodovka předražená a nahovno? To se divým…
To je přece všeobecně známý fakt. Opakovat se neustále dokola je znakem jisté psychické poruchy a je-li někdo takový idiot, že si to není schopen zapamatovat, tak ať si to koupí a uvidí.
Ty máš snad Octavii nebo dokonce Rapida? 😀
No, tak jsem se podíval, kolik stojí Hyundai i30 kombi a v základní výbavě je o 65 tisíc levnější (ceníková cena, stojí 300k) a má lepší motor – 1,4 CVVT bez turba. Octavii si za tyhle prachy může koupit opravdu jen naprostej magor :))
Nemůžu než souhlasit. Octavia má možná velký kufr, ale tady výhody končí. Nemá proti konkurenci žádnou zbraň. Naopak právě cenou se deklasuje. Je myslím naivní si myslet, že patří do třídy, kde jsou auta jako BMW řady 3. Bylo by dobré, aby takové tvrzení dokazovala jinak, než nabubřelou cenovkou. Nezbyde jí než spoléhat na patrioty (patriotizmus je choroba podobná debilitě) nebo firmy.
Proto, abych chválil, potřebuji objektivní příčinu.
V Octavii (ani verzi Combi) jsem jí neshledal.
Octavie je obyčejný auto pro obyčejný lidi. Combi je navíc ještě pro ty, kteří mají chaloupku.
Škoda peněz vyhodit min. 600 000 za takovou alespoň trochu vybavenou ale stále herku, kdyby to mělo alespoň pořádné motory. Co budu dělat s ukašlanou 1,2 na dálnici, třeba v Německu? 😀
Není mi jasné, proč tady kdekdo chválí ty mini motory? Co je špatné na atmoferickém dvoulitru. To se kluci jděte poučit k Japoncům nebo korejcům, jak se dělá motor. K čemu je mi turbo. Další věc, která se nejspíš brzo rozbije, další potenciální starost. Nechci auto, abych jezdil do servisu, chci auto, abych jezdil kam já chci.
Měl jsem škodovky doma i v práci a nebylo to zlé. Když jsem novou Octavii a Rapida viděl a zkusil, tak jsem ve chvíli prchnul. Tohle mi nesmí přes práh a zaměstnavatel také prozřel. Koupil mi Kiu. 😀
JIZ NIKDY VICE SKODU!!
nemám, ale nevadila by mi. zadarmo. 😀
Tady asi bude ten háček. Není ani zdaleka zadarmo. 🙂
Mno… S tím, že se má jít někdo učit ke korejcům opravdu nemohu souhlasit ani omylem… Japonsko naprostý souhlas 😀
Pokud vezmeme v potaz konkurenci z Německa, nebo Japonska, tak nevidím žádný problém… Dobrá auta za podobnou cenu… A Korejská auta se sice zlepšují, ale z hlediska trvanlivosti, spolehlivosti, zpracování do detailu, jízdy v nich atd. jsou stále pozadu- děkuji, opravdu nechci 😉 A pokud by škodárny byly opravdu tak špatné, tak by jich v zahraničí nejezdilo tolik 😉 Tímto je ale nevynáším do nebes(pro rýpaly)