Škoda Octavia Combi si tuzemskou premiéru odbude v Brně
21 fotografiíŠkoda Octavia
Na tisíci metrech čtverečních bude mladoboleslavská Škoda vystavovat celou paletu modelů. Chybět nebude ani nová Octavia ve verzi liftback a combi.
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
21 fotografiíŠkoda Octavia
Na tisíci metrech čtverečních bude mladoboleslavská Škoda vystavovat celou paletu modelů. Chybět nebude ani nová Octavia ve verzi liftback a combi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To jsem zvědav, kdo na těch 1000 metrech první vrhne šavli. Pozná se tak, že to je člověk s vkusem. Hanba, takovej hnus ukazovat a ještě se tvářit, jak skvělý je to produkt!
Pradon, vždyť jsme vlastně v ČR. 🙂
Kde jinde platí, že vše má svého kupce? Tohle tu koupí každý.
Mas pravdu, a bez obav kazdy to kupi. Vzdy \“Best choice\“ pre mnohych Skoda pozitivnych at to vypada akokolvek. Dizajn prilis neoslovil. Neurazi ani nenadchne. Kvalita ujde. Co je dolezite a Simply clever pre nasinca, obrovksy kufor 610L, no nekup to. 🙂
Češi i Slováci jsou národy, které dobře ví, za co utrácí a dovedou dobře počítat, pokud chtějí. Mě se jedná o to, že by lidé měli překročit stín mýtů. Dnešní motory ve Škodovkách nejsou už takové, jako byly ty dřívější. A právě náklady na provoz a servis jsou to, co dnes lidi zajímá a myslím, že by i mělo. Dnešní TSi nejsou tak spolehlivá jako dřívější MPI a dovolím si i tvrdit, že dnešní TDI nejsou tak úsporná a nezávadná jako ta dřívější. Podstatou mé úvahy je to, že lidé často hodně studují a ptají se, pokud jim má z účtu zmizet třeba 400 000 a více za podobný vůz, za co to vlastně utratí a zamýšlí se (měli by), pokud si auto hodlají nechat třeba 3 a více let, jaké to za tu dobu bude. Myslím, že řešit objem kufru pak může být až na posledním místě.
Zaklad pri rozhodovani je cena a vybava, rovnako aj prevadzkove naklady a servis. U kazdeho je individualne ktora z vlastnosti auta zavazi pri kupe vozu. U mladej rodiny s 3 detmi aj velkost kufru bude velmi dolezita, cize aj uzitkova hodnota.
Skoda ponuka za nemaly peniaz dost velku uzitkovu hodnotu oproti konkurencii. A kvalita je slusna. Tie move motory su urcite uspornejsie. O ich spolahlivosti sa da diskutovat podla vlastnych skusenosti kazdeho z nas. Nove konstrukcie motorov su zlozitejsie preto su nachylenejsie k porucham viac ako stare.
Pri stupajucich cenach ropy, vyvoj naznacuje ze to bude zlozitejsie s motormi nez bezne pridu Plugin hybridy a podobne. Nove auta budu drahsie, obohatene o nove techologie ktore si daju automobilky tvrdo zapalatit. Nove emisne limity nepriamo prinutia kazdeno z nas inac uvazovat nad kupou auta. Len nie vsetky krajiny prijali zakon na znizenie dane za eko auta oproti starym autam. Pridu aj problemy s ekologiou starych baterii.
Podla mna by mohla byt nova OIII viac dotiahnuta, jej dizajn je akysi prilis fadny, ako svetla aj palubka atd.. Pri max vybave je otazne ci neist do vyssej triedy.