​Škoda Octavia Combi a 4×4: první dojmy

33 fotografiíŠkoda Octavia

Na exaktní otestování nové "nákladní" oktávky bude ještě spousta času později, teď se pokusím krátce shrnout hlavní dojmy, které jsem měl při krátkém jezdění mezi německým Mnichovem a rakouským Kitzbühlem.

Diskuze

4 komentáře

    abeceda

    Musím opět konstatovat, že se šéfům Volkswagenu daří stále lépe snižovat povědomou a podvědomou hodnotu a kvalitu Škodovek, včetně této ve vezi 4×4.
    Cíleně se se vzdaluje nejen Passatu, ale i Golfu – prostě auto pro východní Evropu.

    TM

    Docela mne překvapilo pozitivní hodnocení té naftové 1,6. Kolegové s nimi jezdí v O2 faceliftu a já občas také. Byl jsem se projet v liftbacku s tímto motorem a přijde mi o dost hučnější než v O2.
    Souhlasím ale že tento motor má pro nezávodníky výkonu dostatek.

    Jen bych podotknul, že diesel se dnes vyplatí jen firmám co leasují auta a po 3 letech berou nová. S narůstající složitostí těchto motorů na bezproblémový provoz jako ojetiny, jak to bylo u starých 1,9TDI zapomeňte. Záhy po koupi měníte DPF a pak CR vstřiky a nafové čerpadlo.
    No a jste na ceně nového auta. Jak simply clever.

    abeceda

    Musím opět konstatovat, že se šéfům Volkswagenu daří stále lépe snižovat povědomou a podvědomou hodnotu a kvalitu Škodovek, včetně této ve vezi 4×4.
    Cíleně se se vzdaluje nejen Passatu, ale i Golfu – prostě auto pro východní Evropu.

    TM

    Docela mne překvapilo pozitivní hodnocení té naftové 1,6. Kolegové s nimi jezdí v O2 faceliftu a já občas také. Byl jsem se projet v liftbacku s tímto motorem a přijde mi o dost hučnější než v O2.
    Souhlasím ale že tento motor má pro nezávodníky výkonu dostatek.

    Jen bych podotknul, že diesel se dnes vyplatí jen firmám co leasují auta a po 3 letech berou nová. S narůstající složitostí těchto motorů na bezproblémový provoz jako ojetiny, jak to bylo u starých 1,9TDI zapomeňte. Záhy po koupi měníte DPF a pak CR vstřiky a nafové čerpadlo.
    No a jste na ceně nového auta. Jak simply clever.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist