Škoda Octavia Combi a 4×4: první dojmy
33 fotografiíŠkoda Octavia
Na exaktní otestování nové "nákladní" oktávky bude ještě spousta času později, teď se pokusím krátce shrnout hlavní dojmy, které jsem měl při krátkém jezdění mezi německým Mnichovem a rakouským Kitzbühlem.
Musím opět konstatovat, že se šéfům Volkswagenu daří stále lépe snižovat povědomou a podvědomou hodnotu a kvalitu Škodovek, včetně této ve vezi 4×4.
Cíleně se se vzdaluje nejen Passatu, ale i Golfu – prostě auto pro východní Evropu.
Docela mne překvapilo pozitivní hodnocení té naftové 1,6. Kolegové s nimi jezdí v O2 faceliftu a já občas také. Byl jsem se projet v liftbacku s tímto motorem a přijde mi o dost hučnější než v O2.
Souhlasím ale že tento motor má pro nezávodníky výkonu dostatek.
Jen bych podotknul, že diesel se dnes vyplatí jen firmám co leasují auta a po 3 letech berou nová. S narůstající složitostí těchto motorů na bezproblémový provoz jako ojetiny, jak to bylo u starých 1,9TDI zapomeňte. Záhy po koupi měníte DPF a pak CR vstřiky a nafové čerpadlo.
No a jste na ceně nového auta. Jak simply clever.
Musím opět konstatovat, že se šéfům Volkswagenu daří stále lépe snižovat povědomou a podvědomou hodnotu a kvalitu Škodovek, včetně této ve vezi 4×4.
Cíleně se se vzdaluje nejen Passatu, ale i Golfu – prostě auto pro východní Evropu.
Docela mne překvapilo pozitivní hodnocení té naftové 1,6. Kolegové s nimi jezdí v O2 faceliftu a já občas také. Byl jsem se projet v liftbacku s tímto motorem a přijde mi o dost hučnější než v O2.
Souhlasím ale že tento motor má pro nezávodníky výkonu dostatek.
Jen bych podotknul, že diesel se dnes vyplatí jen firmám co leasují auta a po 3 letech berou nová. S narůstající složitostí těchto motorů na bezproblémový provoz jako ojetiny, jak to bylo u starých 1,9TDI zapomeňte. Záhy po koupi měníte DPF a pak CR vstřiky a nafové čerpadlo.
No a jste na ceně nového auta. Jak simply clever.