Škoda Octavia Combi 4×4: Za kolik koupíte čtyřkolku?
Škoda Octavia
Už víme, za kolik vám může Škoda Octavia Combi 4×4 říkat pane. K dispozici je ve třech motorizacích, z toho dvě jsou naftové, vrcholem je pak motor 1,8 TSI.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Už víme, za kolik vám může Škoda Octavia Combi 4×4 říkat pane. K dispozici je ve třech motorizacích, z toho dvě jsou naftové, vrcholem je pak motor 1,8 TSI.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
super…takže mezinápravový diferák tam je a víme teda že 100% dostanu na zadek…je ale LSD i na zadní nápravě???
LSD není ani vepředu… je to XDS.. což nemá s klasickým mechanickým LSD nic společného.. jen se to snaží pribrzdovat protáčejíce se kolo…
Těch 100 % by mě fakt zajímalo 😀 Hlavně pak životnost toho minidiferáku, až na to nateče všech 300 Nm z motoru. Kecy prdy beďary, ale do tiskový zprávy jde napsat všechno, třeba \“sportovní diesel\“. Na to ještě google totiž filtr nenašel.
Se v té Boleslavi asi musel někdo posrat, ne?
Za tuhle pseudo-4×4 a ještě s tímto pseudo-motortem takovej ranec? Nasrat!!
Jdu ke konkurenci. Tam mi daj alespoň pořádnej hardware za 600 000 a ne tohle.
1,8 je vrcholná motorizace čtyřkolky. Hmm
No, kdyby to alespoň čtyřkolka byla.
Chtěl bych ten motor vidět v autě s \“opravdou\“ čtyřkolkou, pořádnym kardanem a redukcí.
Jakou by asi měl chuť do života a životnost?
Myslím, že kolega \“driver\“ měl pravdu. Jít ke konkurenci.
Muzu se zeptat, kde poridite auto s pohonem 4×4 o velikosti Octavie Combi za 600 000?
Koukal jsem se na to:
Ford – nema combi 4×4
Opel – 4×4 az o tridu vyssi insignia
Korejci – nemaj 4×4 combi
Subaru – vse 4×4, ale ne za 600 000
Honda, Mazda – nemaj combi 4×4
Prijde mi, ze VW v tyhle kategorii nema konkurenci
Nejak se mi to spatne formatuje:
Muzu se zeptat, kde poridite auto s pohonem 4×4 o velikosti Octavie Combi za 600 000?
Koukal jsem se na to: Ford – nema combi 4×4
Opel – 4×4 az o tridu vyssi insignia
Korejci – nemaj 4×4 combi Subaru – vse 4×4, ale ne za 600 000
Honda, Mazda – nemaj combi 4×4
Prijde mi, ze VW v tyhle kategorii nema konkurenci
Vitara ma kufr cca 500l. Pokud Vam to stačí, tak třeba ona. Navíc její pohon 4X4 je úplně někde jinde, stejěně jako motory. Dovolím si říct, že na autě jsou i podstatně lepší materiály, protože Škodovka na materiálech hodně šetří. To vím moc dobře. Octavie se kroutí, Vitara ne.
Jezdil jsem s Octavií Scout. Nic moc. Docela dost si to i bralo. 2,0 TDi pobralo s chutí 8l. Jezdil jsem právě s Vitarou (a jezdím). Pro Čechy poněkud nepochopitelná věc je motor 2,4 na benzín. Ale když si ho zkusíte, pochopíte. To auto má hodně kvalitní zpracování, image, terénní schopnosti jsou skutečně skvělé, nikde Vás to nenechá a že si to vezme 9 – 10l, tak to je holt daň za výjimečnost, velikost, bezpečí, dobrý výhled a pohodlí. Mě se to líbí a je to za stejný prachy. Do kufru se vejde dost věcí, zatím jsem tam dal vše od beden s bramborami po dovlenou. Jinak skvělá volba, pokud jste myslivec. 😉
Čtyřkolka má být čtyřkolka. Tahle \“čtyřkolka\“ je pro mě na úrovni výbavy typu asistence rozjezdu do kopce nebo ESP. Není to pořádný kus železa, jen lehké vylepšení. Jezdil jsem s Yetim, vím o tom své. To žádný \“horal\“ nebo něco takového, jak jej nazývala média, nebyl. Byl to nepovedený shit! Osobně bych řekl, že Octavie 4×4 (alespoň s touto variantou Haldexu) je asi nejlepší (čtěte jediná snad použitelná) Škodovka na trhu. Ale určitě bych si jí nekoupil.
A je to tu zas. Opět píseň o kufru. je to jako by řekli: \“celý je to na hovno, ale má to obrovskej kufr, tak si to kupte\“. Myšlenka dobrá, provedení na hovno.
Vážení, k Vitaře bych přidal ještě Sorento. Má větší kufr než Octavie, je vyšší, výkonnější, a stojí také od 600 000. Navíc mají akční slevy.
Buďme upřímní. Stejně si přihodíte něco výbavy a rázem to bude 650 000.
Vitara neni kombik, ale SUV nebo radoby SUV. Mel jsem Hondu CRV, takze vim, ze SUV nechci. Jizdni vlastnosti na silnici nic moc a strasne to zere. Mel jsem naftaka a jezdilo to za 9 litru. Pochybuju, ze ta Vitara na tom bude lip. Nehlede na to, ze cenova hladina Vitary je vys nez ta oktavka. Nejlevnejsi diesel zacina na 700 000.
Ignorati a Evropani si kupují DIESEL. Praví řidiči jezdí na benzín a sorry. Tak to žere no. O co jde? Za luxus, bezpečí a kvalitní pohon se zaplatí. To jenom v tomhle státě chce každý vše zadarmo.
Octavie je auto pro lidi bez fantazie a s nejnižším očekáváním. Pokud sem patříte, kupte si to, ale pokud jste zhýčkaný z CRV, pochybuji, že by Octavie byla schopna vás uspokojit. Je to trakař, jízdní vlastnosti ubohé, pohon 4×4 jen pozlátko, spotřeba (poud nejedete klobouka) taky dáno není 5/100.