Škoda Octavia Combi 2,0 FSI
10 fotografiíŠkoda Octavia
Prozatím nejsilnější verze má všechny klady, jaké si od ní cílení zákazníci slibují. Přesto se nemůžeme dočkat, až dostane turbo.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
10 fotografiíŠkoda Octavia
Prozatím nejsilnější verze má všechny klady, jaké si od ní cílení zákazníci slibují. Přesto se nemůžeme dočkat, až dostane turbo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No neviem.Ten motor ma fakt vyznam len s Turbom.Atmosfericky je naozaj divny.Kde je tych 150 PS a 2 litre objemu?Je pravda ze som zvyknuta na motory japonskej produkcie( Honda a Toyota ).Ale janoci su ina liga.Zbytocny motor ktory okrem vysokej spotreby a tankovania 98 nepriniesol nic nove.Vdaka bohu za japonce píli.A ta cena? To si Skoda mysli ze ake auta vyraba.Ale produkcia sa zvysuje tak asi to vyznam ma.Nie?! NO nic to.S pozdravom kewlarsiet
Dobry den, mam skodu Octavii II 2,0 Fsi s naraznikama v predu i v zadu z RSa v zlate metalize. A jsem s mim spokojen. Jezdil jsem v peugeotech, fordech, fiatach, renoltech a oplu, ale nic nebylo pro me tak vyhovujici jak toto auto. Hezky den