Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-TEC 110 k (2016)
18 fotografiíŠkoda Octavia
Škoda Octavia Combi je fenoménem, zejména s naftovým motorem oslavovaným pro nízkou spotřebu. Co když ale naftu vyměníme za benzín a stlačený zemí plyn?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
18 fotografiíŠkoda Octavia
Škoda Octavia Combi je fenoménem, zejména s naftovým motorem oslavovaným pro nízkou spotřebu. Co když ale naftu vyměníme za benzín a stlačený zemí plyn?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Auto na benzin startuje jen po dotankovani cng. A to z duvodu testovani kvality plynu. Jinak start probiha na cng i v zimnich mesicich…
Ať počítám jak počítám, LPG vyjde levněji. Tedy pokud je ta spotřeba na fotce s budíkem správná. ( 5,2 kg/100km)
CNG/LPG
Mohu jen posoudit kdy jsme měli 2 litry motor s LPG a nyní máme Octávku 1,4 CNG a obě auta jezdila hlavně jen město. Vychází mi provoz CNG levněji a bez opětovných kontrol u LPG s životností lahví jen 10 roků.
Pravda je že jsme koupili Octavii z druhé ruky / 1/3 propad původní ceny/od Škoda dealera /první majitel Škofin/ s nájezdem 24 000km a po dlouhých letech s TDI vrním blahem.Nejezdím už dálky a do města je to optimální volba nez starostí s filtrama pevných částic.
Pokud jedu dálku dostanu se v pohodě pod 4 kg a opravdu se necourám – spíše naopak.Naposledy s Prahy do Plzně 4 lidi + batožiny /vraceli se 2 letecky po 1 roce z ciziny/ takže jsme byli opravdu plný a jel jsem za 4,1 kg ale velmi svižně – dálnice 130-160 km/h
každý ale at si koupí co uzná za vhodné-jen píši svoje zkušenosti
nečekal jsem, že ta octávka bude až tak skvělý auto, navíc i ta cena je velice parádní