Škoda Octavia (2004 – 2013)
7 fotografiíŠkoda Octavia
Druhá generace Škody Octavia je pro zájemce o ojetý vůz velkým magnetem. Zejména pokud má pod kapotou turbodiesel.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
7 fotografiíŠkoda Octavia
Druhá generace Škody Octavia je pro zájemce o ojetý vůz velkým magnetem. Zejména pokud má pod kapotou turbodiesel.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
mno to jste toho řekli…, ocenil bych kdybyste skutečně rozebrali jaký motor do kokty vzít,… ono totiž třeba 1,9TDI s DPF je pomsta a nekončící problém, 1,6 tdi to je zas o velmi časté výměně extrémně namáhaných vstřikovačů, 2,0tdi o zadřených motorech v důsledku odffláknuté konstrukce vyvažovacích hřídelí…a to nemluvím o dpf -20tkč, turbech – 12tkč, vstřikovačích 48tkč, čerpadlech 25tkč a jiných lahůdkách. co se týká benzínů, ty staré atmosféry byly pomalé ale jedou pořád, kdežto blbé tsi a´t už 1,2 nebo 1,4 či 1,8 nebo 2,0 brutálně karbonují ucpou se jim mazací kanály a prdne hlava, zvlášť pokud někdo dodržuje longlife interval na olej, že rozvody u 1,4tsi nestály za nic a auto jezdí za 7 pomalu a za 14 rychle to jsem se tu taky nedozvěděl…krom toho u všech tsi občas odejdou cívky (halířová záležitost cca 1200Kč/ks) to je jasný, ale že odchází vstřiky to už je blbé…
krom toho by bylo záhodno říct že dsg 6kvalt odjede tak 200tkm max a pak je třeba za 40 dát do kupy a nikdy nekupovat 7kvalt protože nic nevydrží… octacii mám rád protože se s tím dobře jezdí,je univerzální ale na servis a spolehlivost je to velmi náročný auto,
co kdybyste raději doporučili co koupit? ne tlachy ale kody povedených motorů a kody nepovedených, databáze pojišťoven o poruchách atd…
Dobry den,
Je videt ze se v problematice Octavii zrejme vyznate.
Pak nachapu vas klasicky Cesky pristup vse zkritizovat a odsoudit. Misto tlachu jak je vse spatne zkuste napsat vlastni recenzi a zkusenosti at vsem motoristum zajimajicim se o Octavii poradite a autorovi clanku ukazete ze je osel ktery napsal jen vseobecne plky o nicem a jeste za to bere vyplatu.. Jsem z oboru takze mohu potvrdit ze Vami uvadene info se zaklada bohuzel na pravde a to jste popsal jen zlomek problemu..
Nutno podotknout ze jsme narod oslu a zlodeju,takze kdyz si v bazaru koupite Octavii ktera ma na tacho 140000km a v realu 340000km je jasne ze servis bude casty a nakladny. Kazdy neznalec Octavii odsoudi jako poruchovy srac ale nikdy neprizna ze je osel ktery si koupil stocene auto i kdyz mu to dokazete.
A to je bohuzel dalsi pribeh teto zlodejske zeme, takze kdyz obchazite vyhlasene autobazary vcetne znackovych mate pocit ze zamestnavaji na vykupu a servisu debily kteri nepoznaji stocene auto a nebo se na tomto byznysu zvesela podileji.. Ktera varianta je asi spravne..?
A jsme zase u politiky.. Nikdo neni schopen udelat trestny cin s mega pokutou z techto prasaren..
Koncim, jsem zase nasrany..
Hugo
Tak to je už vážně dlouho co se Octavia začala prodávat. Osobně mám zkušenost s 1.6. Dá se s ní jezdit kombinovaně za cca 5,5l. Koupena jako ojetá v áčkách, protože jinde jsem si nevybral. Je dobré volit vyšší výbavu protože v základu je to nudné auto.
Velmi povrchny clanmok.
Napr motor 1,6 tdi je velmi usporny, znatelne tichsi ako 1,9 tdi.
Mal problemy s egr, ale o problemoch so vstrekmi som nepocul.
V kazdom pripade, je dobre zmienit, ze o,3 uz ma iny motor 1,6 tdi, kde su uz vstrekovace bosch.
Octavii mám1.6 TDI,bazarovou a nedám na ni dopustit!!
Gratuluji!
Ach Oktávka, ty vzpomínky =). Strávili jsme spolu hezkých 6 let, na to že jsem ji kupoval v ackach a měla dost najeto solidní výdrž.
Domnívám se, že octavia II se narozdíl od I a III v liftbacku s 4×4 nevyráběla. Což je sice škoda, ale nevyráběla. 🙂
Koupil jsem auto od podvodníka přes inzerát na Bazoši. Přišel jsem o peníze i auto a zřejmě už neuvidím ani korunu. Takže když někde uvidíte auto za výhodnou cenu, dejte si pozor – tady je několik zásad, abyste nepřišli o peníze i vůz a nenaletěli na triky prodejce. Vždy při koupi požadujte přítomnost majitele vozu a zajistěte si jeho notářsky ověřený podpis! Neposílejte zálohu na vůz, dokud nemáte klíčky a s vozem okamžitě odjeďte, aby „nezmizel“! Pozor na vysoce rizikový komisní prodej u fyzické osoby! Vždy vyžadujte zkušební jízdu a prohlédněte si vůz na zvedáku za asistence mechanika! Prověřte vůz v databázi odcizených aut Ověřte, zda na autě není nesplacený leasing, zástava či exekuce! Vždy si převezměte vůz i s veškerými dokumenty a zařiďte si převod osobně. Ujistěte se, že máte všechny klíče od vozu a ujistěte se, že nejde o čerstvě vyrobené duplikáty! Tyto rady platí pro nákup přes inzeráty.
Jo, Octavka je klasika, kdybych teď vybírala auto, byla by mezi kandidáty. K druhé generaci jsem našla taky toto: http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-ii-vse-o-motorech-1-dil-8189.html
mam octu 2005 tdi, kupoval jsem ji 3 roky jetou z bazaru a je to drzak jak chces, nebal bych se s ni jet opravdu nekam dal pres kontinent
No to je pruser, kamos taky nevedomky koupil kradenou audinu za 200 papouchu a kdyz byl na zelandu tak s pro ni k nim domu prisli fizli, nema ani auto ani prachy, dost nepekne. Takhle prichazi lide o nasporene penize…
Ja stejne nedam dopustit na jednickovou, uvazuju, ze si koupim v bazaru nejaku hezku na nahradni dily a budu si ji udrzovat na zivu 😀