Škoda Octavia (2004 – 2013)

7 fotografiíŠkoda Octavia

Druhá generace Škody Octavia je pro zájemce o ojetý vůz velkým magnetem. Zejména pokud má pod kapotou turbodiesel.

Diskuze

13 komentářů

    pavel B

    mno to jste toho řekli…, ocenil bych kdybyste skutečně rozebrali jaký motor do kokty vzít,… ono totiž třeba 1,9TDI s DPF je pomsta a nekončící problém, 1,6 tdi to je zas o velmi časté výměně extrémně namáhaných vstřikovačů, 2,0tdi o zadřených motorech v důsledku odffláknuté konstrukce vyvažovacích hřídelí…a to nemluvím o dpf -20tkč, turbech – 12tkč, vstřikovačích 48tkč, čerpadlech 25tkč a jiných lahůdkách. co se týká benzínů, ty staré atmosféry byly pomalé ale jedou pořád, kdežto blbé tsi a´t už 1,2 nebo 1,4 či 1,8 nebo 2,0 brutálně karbonují ucpou se jim mazací kanály a prdne hlava, zvlášť pokud někdo dodržuje longlife interval na olej, že rozvody u 1,4tsi nestály za nic a auto jezdí za 7 pomalu a za 14 rychle to jsem se tu taky nedozvěděl…krom toho u všech tsi občas odejdou cívky (halířová záležitost cca 1200Kč/ks) to je jasný, ale že odchází vstřiky to už je blbé…

    krom toho by bylo záhodno říct že dsg 6kvalt odjede tak 200tkm max a pak je třeba za 40 dát do kupy a nikdy nekupovat 7kvalt protože nic nevydrží… octacii mám rád protože se s tím dobře jezdí,je univerzální ale na servis a spolehlivost je to velmi náročný auto,

    co kdybyste raději doporučili co koupit? ne tlachy ale kody povedených motorů a kody nepovedených, databáze pojišťoven o poruchách atd…

    Harisc

    Dobry den,
    Je videt ze se v problematice Octavii zrejme vyznate.
    Pak nachapu vas klasicky Cesky pristup vse zkritizovat a odsoudit. Misto tlachu jak je vse spatne zkuste napsat vlastni recenzi a zkusenosti at vsem motoristum zajimajicim se o Octavii poradite a autorovi clanku ukazete ze je osel ktery napsal jen vseobecne plky o nicem a jeste za to bere vyplatu.. Jsem z oboru takze mohu potvrdit ze Vami uvadene info se zaklada bohuzel na pravde a to jste popsal jen zlomek problemu..
    Nutno podotknout ze jsme narod oslu a zlodeju,takze kdyz si v bazaru koupite Octavii ktera ma na tacho 140000km a v realu 340000km je jasne ze servis bude casty a nakladny. Kazdy neznalec Octavii odsoudi jako poruchovy srac ale nikdy neprizna ze je osel ktery si koupil stocene auto i kdyz mu to dokazete.
    A to je bohuzel dalsi pribeh teto zlodejske zeme, takze kdyz obchazite vyhlasene autobazary vcetne znackovych mate pocit ze zamestnavaji na vykupu a servisu debily kteri nepoznaji stocene auto a nebo se na tomto byznysu zvesela podileji.. Ktera varianta je asi spravne..?
    A jsme zase u politiky.. Nikdo neni schopen udelat trestny cin s mega pokutou z techto prasaren..
    Koncim, jsem zase nasrany..
    Hugo

    mila

    Tak to je už vážně dlouho co se Octavia začala prodávat. Osobně mám zkušenost s 1.6. Dá se s ní jezdit kombinovaně za cca 5,5l. Koupena jako ojetá v áčkách, protože jinde jsem si nevybral. Je dobré volit vyšší výbavu protože v základu je to nudné auto.

    Meky

    Velmi povrchny clanmok.
    Napr motor 1,6 tdi je velmi usporny, znatelne tichsi ako 1,9 tdi.
    Mal problemy s egr, ale o problemoch so vstrekmi som nepocul.

    V kazdom pripade, je dobre zmienit, ze o,3 uz ma iny motor 1,6 tdi, kde su uz vstrekovace bosch.

    zdeneke

    Octavii mám1.6 TDI,bazarovou a nedám na ni dopustit!!

    Apu

    Gratuluji!

    Pineco

    Ach Oktávka, ty vzpomínky =). Strávili jsme spolu hezkých 6 let, na to že jsem ji kupoval v ackach a měla dost najeto solidní výdrž.

    Jirka

    Domnívám se, že octavia II se narozdíl od I a III v liftbacku s 4×4 nevyráběla. Což je sice škoda, ale nevyráběla. 🙂

    Petr

    Koupil jsem auto od podvodníka přes inzerát na Bazoši. Přišel jsem o peníze i auto a zřejmě už neuvidím ani korunu. Takže když někde uvidíte auto za výhodnou cenu, dejte si pozor – tady je několik zásad, abyste nepřišli o peníze i vůz a nenaletěli na triky prodejce. Vždy při koupi požadujte přítomnost majitele vozu a zajistěte si jeho notářsky ověřený podpis! Neposílejte zálohu na vůz, dokud nemáte klíčky a s vozem okamžitě odjeďte, aby „nezmizel“! Pozor na vysoce rizikový komisní prodej u fyzické osoby! Vždy vyžadujte zkušební jízdu a prohlédněte si vůz na zvedáku za asistence mechanika! Prověřte vůz v databázi odcizených aut Ověřte, zda na autě není nesplacený leasing, zástava či exekuce! Vždy si převezměte vůz i s veškerými dokumenty a zařiďte si převod osobně. Ujistěte se, že máte všechny klíče od vozu a ujistěte se, že nejde o čerstvě vyrobené duplikáty! Tyto rady platí pro nákup přes inzeráty.

    Přezulka

    Jo, Octavka je klasika, kdybych teď vybírala auto, byla by mezi kandidáty. K druhé generaci jsem našla taky toto: http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-ii-vse-o-motorech-1-dil-8189.html

    drimal

    mam octu 2005 tdi, kupoval jsem ji 3 roky jetou z bazaru a je to drzak jak chces, nebal bych se s ni jet opravdu nekam dal pres kontinent

    Hejkall

    No to je pruser, kamos taky nevedomky koupil kradenou audinu za 200 papouchu a kdyz byl na zelandu tak s pro ni k nim domu prisli fizli, nema ani auto ani prachy, dost nepekne. Takhle prichazi lide o nasporene penize…

    Prizdikoukal

    Ja stejne nedam dopustit na jednickovou, uvazuju, ze si koupim v bazaru nejaku hezku na nahradni dily a budu si ji udrzovat na zivu 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist