Škoda Octavia 2.0 TDI po 500 000 km – videotest
50 fotografiíŠkoda Octavia
Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
50 fotografiíŠkoda Octavia
Jak funguje nejoblíbenější česká ojetina po deseti letech tvrdého provozu a půl milionu najetých kilometrů? Budete se divit, kolik nechal původní majitel za servis a palivo!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přeslechl jsem se nebo bylo řečeno že vzduchový filtr byl měněnej 4x??? Na 500 000km trošku málo ne? Nehledě na to že to teda jezdilo na stavbách
Na tomto odkazu je celý test…a ne jen pouhé plácání
http://www.autorevue.cz/octavia-20-tdi-najela-500-000-km-vime-kolik-to-majitele-stalo
Také máme jednu firemní, s aktuálním stavem 492.000km (1,9TDI PD 77kW) . Interiér je proti tomuto o něco lepší, třeba to poškrábání spínače světel neznám.
A co je nejlepší? Ta naše má stále původní spojku i turbo. :-)) Nikdo tomu nechce věřit, ale je to tak.
Jinak souhlas, má své mouchy ale klidně bych si ji koupil. A kdyby byla se stočeným tacho tak to vlastně ani nepoznám.
Teda nic moc, mám Fiat Ducato Maxi 2,3 MJET, r.v. 2009 jako plachtovou dodávku, která jezdí po Evropě, podotýkám plně naložená. Nyní má najeto 1 000 000 km a co se servisu týče, tak kromě pravidelné výměny oleje ( každých 25 000 km namísto servisního intervalu 40 000 km) jsem pouze vyměnil obě poloosy a párkrát kotouče (pouze přední) a destičky. Teprve nyní přijde na řadu spojka a zadní kotouče. Jinak NIC!!! A hlavně nikdy žádná porucha. A dle interiéru by po výměně hlavice řadící páky vypadalo auto na „poctivých“ 120 000 km…
To je to v Mladé Boleslavi tak špatné, že se podivujete výkonu svého vozu? Bratr má olítaný Citroen Xsara, 1.9TD z roku 2000, turbo i čerpadlo jsou původní i po 550 tisících, byť již na konci sil, a zvláštní to v servisu nikomu nepřišlo.
Takových Oktávek je v ESA polovina, akurát mají na tacho 125000…