Škoda nabízí služby jako Ferrari. Pochopíte, až si půjdete koupit nové auto

2 fotografieŠkoda

ŠKODA AUTO stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů ŠKODA, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé...

Diskuze

5 komentářů

    Dušan Lenkvík

    Rozhodně srovnání škodovky a ferrari není to spravné, nebo se snad pletu? Chápu, že si chce škodovka nějakým způsobem nalákat klienty, ale nebylo by lepší nám ukázat nové motorizace, nový směr designu, atd? Myslím, že ano. Tohle škodovku jen těžko zachrání před klesajícími prodeji, nebo si myslíte opak?

    Ráďa

    To je k smíchu. Přirovnávat služby škodovky zrovna k ferrari. Neskutečný! Jediné co škodovka umí je nadsazovat cenu aut. Díky, ale takový kus šrotu jako je škoda opravdu ne !

    Svoby

    A to si škodovka myslí, že ji tento krok zachrání? Myslím si, že klienty nenalákají na takové hlouposti, pokud se nezačnou víc zajímat o to co zákazníci chtějí, nebo ne? Přeci jenom eko vozy už to dávno měly být, bohužel nejsou. Ostatní automobilky jsou ve všech směrech o dost napřed, myslíte si, že škodovka tu ztrátu někdy dožene? Já si myslím, že ne.

    Alex

    škodovku si hraje na ferari? 😀 To si asi dělaj pr*el ne? Nešahaj ani po kotníky pomalu korejským automobilkám a hrajou si na guru automobilek jako ferrari a jiné

    Šimon Kalous

    To je vtip, jak může někdo srovnávat zrovna Ferrari se škodovkou? Škodovka by se měla spíš probrat a zamakat řádně na vozech šetrných k životnímu prostředí jinak se brzo ani neškrtne.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist