Škoda MissionL – je tohle novodobá Felicia?

2 fotografieAutosalon Frankfurt

Nový škodovácký koncept napovídá další model, který se postaví mezi Fabii a Octavii. Je tohle návrat Felicie, o kterém se před časem spekulovalo?

Diskuze

13 komentářů

    Zdeněk H.

    Tak jestli tohle má být nová škodovka, tak jsem všema deseti pro. Hezčí auto zatím v MB nevymysleli a v době současnýho ulítlýho designu alá \“čumák vycuclej krávou\“ je tohle naprostej skvost!!! Začínám šetřit…

    cze2k

    Na to,že se jedná stále ještě o koncept, byť prý blízký sériové podobě, je to docela nuda. Osobně vyznávám minimalistické pojetí designu, ale tady nevidím žádný zajímavý prvek. Snad s výjimkou masky chladiče, která v této hranaté verzi vypadá moderně a čistě, ale stálé zachovává odkaz na designový jazyk značky.

    Zdeněk H.

    Určitě souhlasím s tímto názorem, ale to, že se mi líbí vychází z mý povahy konzervativce. Nelíbí se mi dnešní šílenej design, kdy světla končí pod čelním sklem. Jak jsem psal, je to jako když ten čumák vycucne kráva.
    Jsem vysazenej spíš na tuhle \“nudu\“. 🙂
    Váš názor samozřejmě respektuji.
    Že to je škodovka, je samozřejmě vidět, určitě asi nebude chtít zlikvidovat svoje rozpoznávací znaky. To bych zas docela pochopil.

    Gallardo

    Z profilu vypadá jako Passat, jen o trošku menší. Ale to rozhodně není na škodu. Mně se líbí.

    xx

    Neurazi, nenadchne. Je to takovy \“nemecky konzervativni design s durazem na preciznost provedeni\“ – takze prodavat by se to mohlo vic nez dobre.

    Zdeněk H.

    Určitě souhlasím s tímto názorem, ale to, že se mi líbí vychází z mý povahy konzervativce. Nelíbí se mi dnešní šílenej design, kdy světla končí pod čelním sklem. Jak jsem psal, je to jako když ten čumák vycucne kráva.
    Jsem vysazenej spíš na tuhle \“nudu\“. 🙂
    Váš názor samozřejmě respektuji.
    Že to je škodovka, je samozřejmě vidět, určitě asi nebude chtít zlikvidovat svoje rozpoznávací znaky. To bych zas docela pochopil.

    tak za prvé asi bych spíš volil směr hatchbacku a ne liftbacku. více místa v kufru, lepší užitečnost takhle bude mít blíže k octavii, která nemá zas tak slavný kufr vzhledem ke své velikosti. vzhled pominu, klasika VW a škoda, konzervativnost, bezduchost, jednoduchost. ale třeba příjdou s nějakou GT verzí, nakolik octavie RS mě zklamala tak v lehčím autě by dynamický dvoulitr nebo i více mohl fungovat lépe. pohon všech kol za příplatek a nebude co řešit.

    huh

    Podle mě to auto špatně chápete. Bude především zaměřeno na rozvíjející se trhy, kde o hatchbacky, jak jistě víte, moc zájem není.

    Jako auto pro nenáročného našince by také nemuselo být špatné. Osobně se trochu obávám příliš jednoduchého a měkce naladěného podvozku, ale to by asi korespondovalo se zaměřením vozu.

    Martin

    ve Škodovce umějí jen vytvořit jeden koncept, a pak jen kazdý měsíc měnit jméno a lehce design. A nakonec to auto stejne nevyrábět. Třeba se to bude jmenovat octavia + další název.. at to chce každý tupý čech

    Tomek

    každý kdo má jiný vkus je u vás tupý ?
    V levné kategorii škodovky vedou co do kvality ať si říká co chce kdo chce … korejci nejsou špatní, ale stále jim ještě nevěřím … stačilo mi testnout je na autosalonu a mám jasno. Jediné co na škodovkách vadí je slabší výbava a nudný interiér…

    cml11

    Jestli to nebude tím, že to auto už v automobilce nějaký čas jezdí a už se jen vychytávají mouchy, že? Tahle studie je poslední test na veřejnosti a podle ohlasů úspěšný. Takže se už můžeme těšit na jaro kdy vyjede oficiálně…

    Martin

    ale, porad z toho jednoho auta delaji jak kdyby jich meli 10.. jen s jinym nazvem…

    Milan

    Nudnější, tupější a obyčejnější design jsem snad ještě neviděl.. Vím, že design je subjektivní věc, ale pod kvalitním designem si tohle tedy nepředstavuji..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist