Lesník si vyšel na medvěda: Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG vs. Subaru Forester 2.0i Lineartronic

33 fotografiíSekce Subaru

Dělají prakticky to samé, ale každý jiným způsobem. Může se první SUV od Škoda Auto postavit zavedené klasice segmentu SUV od Subaru? Podobní a přeci tak rozdílní, mazák proti nováčkovi – tohle bude zajímavé srovnání.

Diskuze

10 komentářů

    Thud

    Aha. Takze se srovnava full time ctyrkolka s predokolkou (ale ve stejne cene, skodovka ve 4×4 by byla odhadem o 100tis drazsi). Nicmene vyslwdek je ten, ze Subaru je dobre auto, kdezto Skodovka bezva tablet na koleckach 😉

    Jan

    Moje reakcie:
    1. cakacia doba Kodiag min. 0,5 roka. Subaru 2 mesiace. Resp. Subaru mate hned, ci predvadacie alebo uplne nove. Skodu neziskate ani keby ste sa posrali. Proste na skodu musite cakat.
    2. Ten kto chce SUV ci do mesta, ci do prirody, ci na dialnicu zasnezenu a ide v lavom pruhu s xdrivom 130kmh voli jednoznacne Subaru.
    3. servis 🙂 Jednoznacne Subaru, nema turbo, ani vam to auto neukradnu.
    4. Vo velkosti urcite vyhraje Skoda.
    Verdikt: 4×4, velkost podobna, zadne, prizvukujem zadne vyrovnanie vysky podvozku. Permanentny pohon. Dokonale svetla. Zakrite prahy. v novsich Subaru Eyesight system.
    Vsetky pre a proti a vyjde ti Subaru urcite lepsie.

    jan

    Ak chces porovnat fullky, 2,0TDI 4×4 Kodiaka a Forestra XT tak to hadam nemyslis vazne 🙂 Tam asi uz nemas o com. Zrovnavat legendu terenu a ciest s novym autom, komercnou krabicou. to sa ani neda. jednoznacne mal vyhrat Forester. Nezabudiac hodnotit realnu hodnotu vozidla po 10 rokoch. Subaru radsej nechas ocovi aby na nom chodil na hriby. Kodiaka predas lebo sa ti bude kazit 🙂

    petr

    Je to jednoduché. Kdo se chce předvádět a pronášet dlouhé moudré příspěvky volí Kodiag, kdo si chce zajezdit, uspokojit svůj zadek, volí Forester.

    Thud

    Chci srovnávat srovnatelné. Takže benzínové motory podobného výkonu s podobně vyřešeným pohonem (4×4 awd a 4×4 Haldex) a podobnou převodovkou. Když vezmu v základu Kodiaqa v 1,4T s 4×4 s mauálem a Forestera 2,0, 4×4 (samozřejmě) s manuálem, dostanu skoro stejnou cenu (710 vs 699 tis. Kč) a můžu dělat srovnávací test, který je o něčem. Srovnávat vysoké a prostorné předohrabové auto s kompatnějším řidičsky příjemným 4×4. Aha já zapomněl, ono o ježdění už vlastně vůbec nejde. Hlavně, že to má konektivitu na iPhone 🙁

    gumidos

    Jakmile se v rámci srovnání objeví „pořadač na mince“ či dokonce „deštníky ve dveřích“ – pak nemá cenu číst dále, neboť se nejedná o recenzi.

    polda

    japonci jsou sračky……sežere je rez voslové

    Venda

    Porovnávejme porovnatelné. Je třeba srovnávat Kodiaq 4×4 (2.0 TSI případně 2.0 TDI) s avizovaným SUV od Subaru.

    Rostous

    Jsem ze staré školy a nepotřebuji v autě zbytečnosti a nepotřebnosti co jen rozptylují od řízení nebo jsou později jen příčinou závad. Proto jsem si loni koupil nového Forestra s benzínovým dvoulitrovým atmosférickým motorem v manuálu a v základní výbavě. Auto je krásné, praktické a radost s ním jezdit.

    Kolemjdoucí

    Srovnávat kvalitní Jap. auta této značky s vynikajícím ,trvanlivým (atm. boxerem) nejlépe vymyšleným a vyrobeným pohonem všech kol ,skvělým řízením ,převodovkou atd…
    se škodovkou „JAKOUKOLIV“ to už musí být čecháčská umanutost křížená s  totálním ignorantstvím a  značným nášupem drzosti.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist