Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů

Tomu, že český tým postoupí ve čtvrtfinále přes Rusko věřil asi jen málokdo. Mladoboleslavská automobilka hokeji věří a po čtvrt století prodlužuje zásadní kontrakt.
skoda-i-nadale-veri-lednimu-hokeji-dostala-se-i-do-guinessovy-knihy-rekordu.jpg Zdroj: archiv redakce

Nejsme hokejoví odborníci a popravdě, že je mistrovství světa hlavně proto, že se na silici objeví auta s fuseklemi z trikolory na zpětných zrcátkách anebo s ještě bizarnější výzdobou ve stylu vlajek za okny. Nicméně hokej je stále velký trhák a ví to i Škoda Auto, která je už pětadvacet let oficiálním hlavním sponzorem každoročně pořádaného hokejového mistrovství, už od roku 1993.

Pětadvacetileté angažmá bylo oceněno i zápisem do Guinessovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa“. A jede se dál, Škoda prodloužila své angažmá hlavního sponzora IIHF (International Ice Hockey Federation) Mistrovství světa v ledním hokeji o další čtyři roky až do roku 2021, je jen mrzuté, že se tk stalo den poté, co český tým vypadl ze hry a pokud bychom se dívali na věc širším pohledem, radost z průběhu šampionátu nemohlo mít ani představenstvo firmy, protože v den porážky českého týmu poslala Kanada domů i Německo. Tedy pomyslně, protože se hrálo v Kolíně nad Rýnem takže Němci prostě zůstali doma, ale to už by bylo slovíčkaření…

Smlouvu o prodloužení partnerství představili předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier, prezident IIHF Dr. René Fasel a prezident a CEO společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter v pátek v Lanxess Aréně v Kolíně nad Rýnem – tam, kde se 21. května rozhodne o tom, který tým vyhraje IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2017. Na místě byl rovněž porotce agentury Guinness World Record, který potvrdí světový rekord za nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa – nyní již 25leté partnerství s IIHF.

Důležité je, že i v dalších letech uvidíme na stadionech česká auta za mantinely a na ledě okřídlený šíp, a nejenom tam – zásadní je opravdu výrazná viditelnost sponzora díky umístění loga na dresech, přilbách. Podle prognóz bude v roce 2017 bude mistrovství světa v televizi sledovat více než jedna miliarda fanoušků, v arénách se očekává návštěva více než 600 000 diváků.

19.5.2017 6:17

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist