Škoda nadále věří hokeji, dostala se i do Guinessovy knihy rekordů

Tomu, že český tým postoupí ve čtvrtfinále přes Rusko věřil asi jen málokdo. Mladoboleslavská automobilka hokeji věří a po čtvrt století prodlužuje zásadní kontrakt.
skoda-i-nadale-veri-lednimu-hokeji-dostala-se-i-do-guinessovy-knihy-rekordu.jpg

Nejsme hokejoví odborníci a popravdě, že je mistrovství světa hlavně proto, že se na silici objeví auta s fuseklemi z trikolory na zpětných zrcátkách anebo s ještě bizarnější výzdobou ve stylu vlajek za okny. Nicméně hokej je stále velký trhák a ví to i Škoda Auto, která je už pětadvacet let oficiálním hlavním sponzorem každoročně pořádaného hokejového mistrovství, už od roku 1993.

Pětadvacetileté angažmá bylo oceněno i zápisem do Guinessovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa“. A jede se dál, Škoda prodloužila své angažmá hlavního sponzora IIHF (International Ice Hockey Federation) Mistrovství světa v ledním hokeji o další čtyři roky až do roku 2021, je jen mrzuté, že se tk stalo den poté, co český tým vypadl ze hry a pokud bychom se dívali na věc širším pohledem, radost z průběhu šampionátu nemohlo mít ani představenstvo firmy, protože v den porážky českého týmu poslala Kanada domů i Německo. Tedy pomyslně, protože se hrálo v Kolíně nad Rýnem takže Němci prostě zůstali doma, ale to už by bylo slovíčkaření…

Smlouvu o prodloužení partnerství představili předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier, prezident IIHF Dr. René Fasel a prezident a CEO společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter v pátek v Lanxess Aréně v Kolíně nad Rýnem – tam, kde se 21. května rozhodne o tom, který tým vyhraje IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2017. Na místě byl rovněž porotce agentury Guinness World Record, který potvrdí světový rekord za nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa – nyní již 25leté partnerství s IIHF.

Důležité je, že i v dalších letech uvidíme na stadionech česká auta za mantinely a na ledě okřídlený šíp, a nejenom tam – zásadní je opravdu výrazná viditelnost sponzora díky umístění loga na dresech, přilbách. Podle prognóz bude v roce 2017 bude mistrovství světa v televizi sledovat více než jedna miliarda fanoušků, v arénách se očekává návštěva více než 600 000 diváků.

19.5.2017 6:17

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist