Škoda Fabia S2000
4 fotografieAutosalon Ženeva
České rodinné stříbro uvažuje o návratu do rallyového MS. Bude Fabia 2000 úspěšnější než Fabia WRC?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
4 fotografieAutosalon Ženeva
České rodinné stříbro uvažuje o návratu do rallyového MS. Bude Fabia 2000 úspěšnější než Fabia WRC?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ten chrom působí opravdu dost nepatřičně…Celé tohle auto se mi nelíbí, ani v silniční verzi, taková Fabia WRC byla podle mě nejhezčí auto MS…ale tohle je takový puňťa na steroidech
Tož..Nová Fabia se mi zdá jako velice nepovedené auto..mám k ní hooodně výhrad, nejvíc asi k tomu jak je vysoká..No prostě se mi vuubec nelíbí..Ale TOHLE, to je pecka..hluboce před naší milovanou automobilkou smekám…Doufám že se brzy do volného prodeje dostane něco podobně agresivního a našlapaného jako je toto..=o)
Souhlasím… asi je to spíš zbožné přání, ale pokud by Škodovka uvažovala o "RS" verzi Fabie, tak podobný look, jako má verze S2000, by byl zatraceně dobrý… jen nechápu, proč to má pět dveří…???
Tohle je karikatura a aprílovej žert dohromady ne?! 😀 Ach bože, málem jsem smíchy spadnul ze židle! 😀 Koukám, že se někdo snažil dohnat šířku, kterou to auto nemá BIG blatníkama, až to auto vypadá jako šipka. Supersporty se rozšiřují dozadu, kdežto Škoda to udělala simply clever vepředu, aneb ať žije Škoda kladivoun! 😀 Teď už do toho dát jenom čoudících 130 kobylek a můžem vyrazit na Tjůňink sraz.. Kdo se přídá?
No..musím se smát..Kdo tu říká, že to má být supersport?Navíc..Simply clever nebo ne..když z tak vysokého a úzkého auta chtějí udělat závoďák, nějak ho rozšířit musí..Je to podle mě spíše účelné než estetické..Nějak totiž tu šířku nahnat museli..a to ne quli tomu, ať vypadá jako kladivoun, ale ať se zvětší rozchod náprav voe..a se sportovním podvozkem, 130 čoudícíma koníkama pod kapotou, to závoďák bude..Možná ne nejhezčí a nejlepší, ale upoutá pozornost a o to tu jde taky..Na tuning srazy si jezdi se staryma šunkama co tuning potřebují, aby za něco stály..Tohle auto je kontroverzní, takže dobré. A design? Podívej se na sériový model, a pochopíš kam hlavně míří má chvála. Na rallye supersporty nepotřebuješ a jízdní vlastnosti budou podle mě s takovouto stavbou á la kladivoun výborné.. cotynato?
Vy jste taky kverulanti. Vždyť je to hezký auto. I v základní verzi je to hezký. Je sice pravda, že by mohlo být trochu širší, ale mě se líbí.
Na tjůnink srazu by se tahle Fabie neujala, protože na rozdíl od tamních exemplářů má opravdovej a účinnej spojler:o) Ale design je otázkou vkusu… takže pokud někdo řekne, že se mu to líbí, má to stejnou váhu, jako když někdo jiný řekne, že se mu to nelíbí… já každopádně patřím k těm prvním, i když definitivní "ortel" bych si nechal až poté, co tohle auto uvidím naživo, pokud se mi to teda poštěstí, že…
Já bych tu chudinku až takové kritice zatím nepodroboval,doufejme že to je jeden z prvních kroků správným směrem a počkejme si zda bude mít někdy povedenějšího nástupce.Jinak tomu vzhedu bych se zatím radši neposmíval,důležité je jak to bude jezdit,účel světí prostředky.
Lidi já sice momentálně vůbec netuším jak tato Fábka bude jezdit, ale co se týče vzhledu tak to musím přiznat, že je úplně LUXUSNÍ.Kdyby měla takovej vzhled i seriová Fabie, tak není co řešit a hned bych ji měl v garáži 😀 (jo, ale to bych první musel mít na to penízky 🙂 )Tak držím Škodovce palce, ať se toto autičko uchytí tam kde má 🙂
tak pánové přečetl jsem si vaši kritiku a tak pro zajimavost..to co vidite na fotkach je zatim "jenom" studie a tudiz finalni vysledek muze byt ale zcela jiny..pod kapotou to ma motor plnokrevni dvoulitr a pro ozajimavost je to ten samy motor ktery se montuje do nove octevie 2.0 FSI s posilenym vykonem na cca 130kW coz je priblizne 210koni..a to s tak malym a lehky vozem hezky zahejbe..tak se nechme prekvapit a pockejme s tou skepsi az se tenhle vuz dostane na trate.
130 Kw je 177 koní vole
prostě Škodovka je světový pojem a umí zrobit fakt pořádne auto.Jsou to machří klobouk dolů.Držím palce