Škoda Fabia S2000

4 fotografieAutosalon Ženeva

České rodinné stříbro uvažuje o návratu do rallyového MS. Bude Fabia 2000 úspěšnější než Fabia WRC?

Diskuze

12 komentářů

    elpsycho

    Ten chrom působí opravdu dost nepatřičně…Celé tohle auto se mi nelíbí, ani v silniční verzi, taková Fabia WRC byla podle mě nejhezčí auto MS…ale tohle je takový puňťa na steroidech

    ACE

    Tož..Nová Fabia se mi zdá jako velice nepovedené auto..mám k ní hooodně výhrad, nejvíc asi k tomu jak je vysoká..No prostě se mi vuubec nelíbí..Ale TOHLE, to je pecka..hluboce před naší milovanou automobilkou smekám…Doufám že se brzy do volného prodeje dostane něco podobně agresivního a našlapaného jako je toto..=o)

    Lukáš

    Souhlasím… asi je to spíš zbožné přání, ale pokud by Škodovka uvažovala o "RS" verzi Fabie, tak podobný look, jako má verze S2000, by byl zatraceně dobrý… jen nechápu, proč to má pět dveří…???

    Mikes

    Tohle je karikatura a aprílovej žert dohromady ne?! 😀 Ach bože, málem jsem smíchy spadnul ze židle! 😀 Koukám, že se někdo snažil dohnat šířku, kterou to auto nemá BIG blatníkama, až to auto vypadá jako šipka. Supersporty se rozšiřují dozadu, kdežto Škoda to udělala simply clever vepředu, aneb ať žije Škoda kladivoun! 😀 Teď už do toho dát jenom čoudících 130 kobylek a můžem vyrazit na Tjůňink sraz.. Kdo se přídá?

    ACE

    No..musím se smát..Kdo tu říká, že to má být supersport?Navíc..Simply clever nebo ne..když z tak vysokého a úzkého auta chtějí udělat závoďák, nějak ho rozšířit musí..Je to podle mě spíše účelné než estetické..Nějak totiž tu šířku nahnat museli..a to ne quli tomu, ať vypadá jako kladivoun, ale ať se zvětší rozchod náprav voe..a se sportovním podvozkem, 130 čoudícíma koníkama pod kapotou, to závoďák bude..Možná ne nejhezčí a nejlepší, ale upoutá pozornost a o to tu jde taky..Na tuning srazy si jezdi se staryma šunkama co tuning potřebují, aby za něco stály..Tohle auto je kontroverzní, takže dobré. A design? Podívej se na sériový model, a pochopíš kam hlavně míří má chvála. Na rallye supersporty nepotřebuješ a jízdní vlastnosti budou podle mě s takovouto stavbou á la kladivoun výborné.. cotynato?

    roseti

    Vy jste taky kverulanti. Vždyť je to hezký auto. I v základní verzi je to hezký. Je sice pravda, že by mohlo být trochu širší, ale mě se líbí.

    Lukáš

    Na tjůnink srazu by se tahle Fabie neujala, protože na rozdíl od tamních exemplářů má opravdovej a účinnej spojler:o) Ale design je otázkou vkusu… takže pokud někdo řekne, že se mu to líbí, má to stejnou váhu, jako když někdo jiný řekne, že se mu to nelíbí… já každopádně patřím k těm prvním, i když definitivní "ortel" bych si nechal až poté, co tohle auto uvidím naživo, pokud se mi to teda poštěstí, že…

    Zephyr

    Já bych tu chudinku až takové kritice zatím nepodroboval,doufejme že to je jeden z prvních kroků správným směrem a počkejme si zda bude mít někdy povedenějšího nástupce.Jinak tomu vzhedu bych se zatím radši neposmíval,důležité je jak to bude jezdit,účel světí prostředky.

    Jindra

    Lidi já sice momentálně vůbec netuším jak tato Fábka bude jezdit, ale co se týče vzhledu tak to musím přiznat, že je úplně LUXUSNÍ.Kdyby měla takovej vzhled i seriová Fabie, tak není co řešit a hned bych ji měl v garáži 😀 (jo, ale to bych první musel mít na to penízky 🙂 )Tak držím Škodovce palce, ať se toto autičko uchytí tam kde má 🙂

    Gr]![nCh

    tak pánové přečetl jsem si vaši kritiku a tak pro zajimavost..to co vidite na fotkach je zatim "jenom" studie a tudiz finalni vysledek muze byt ale zcela jiny..pod kapotou to ma motor plnokrevni dvoulitr a pro ozajimavost je to ten samy motor ktery se montuje do nove octevie 2.0 FSI s posilenym vykonem na cca 130kW coz je priblizne 210koni..a to s tak malym a lehky vozem hezky zahejbe..tak se nechme prekvapit a pockejme s tou skepsi az se tenhle vuz dostane na trate.

    Hitman

    130 Kw je 177 koní vole

    Petr

    prostě Škodovka je světový pojem a umí zrobit fakt pořádne auto.Jsou to machří klobouk dolů.Držím palce

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist