Škoda Fabia RS se vrátí – ale ne s dieselem!
Škoda Fabia
Malý hot hatch z Mladé Boleslavi dostane ve své nové generaci benzínový turbomotor.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Škoda Fabia
Malý hot hatch z Mladé Boleslavi dostane ve své nové generaci benzínový turbomotor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Krásnej výkon na tak malý auto.
to by s ní mohlo cvičit víc jak dvoulitr s RSem! (nebo jedna osmička se starým RSem)
Ať si toho benzínového žrouta strčí do prdele
Já osobně nechci vědět jak dopadne motor takové konstrukce po pořádné porci ostrých kilometrů se "sportovní" fábkou. Především mám na mysli spolehlivost a cenu náhradních dílů a případných oprav. Je tam na můj vkus až moc drahých věcí co se můžou pokazit.
Avšak dokud jsou auta jako Ford Fiesta ST, atd. nemám strach, že bych se pěkně nepovozil 🙂
A co se týče srovnání budoucí RSo vs. ostré Clio…Troufnu si tvrdit už teď, než RS vůbec vyjelo, že Renault ho překoná ve 4 z 5ti disciplín…
ani jsi v něm nejel a už děláš rozumy…typický pro čechy když hodnotí škodovku…
já mám třeba oktávku I RS a je to výborná kára!
Můžu si to dovolit z toho důvodu že vím jaká je nová Fábka a taky kde se teď nachází celý koncern.
Ale především, Octavia RS I. je trochu jiná liga. To je naopak auto, který se povedlo. Na rozdíl od Octavie RS II. a Fábky RS I.
Jasně že nikdo v tuhle chvíli nemůže vědět jak bude jezdit a tak. Ale pokud to vezmu rámcově, dovedu si udělat obrázek.
Osobně bych Škodovce přál, aby se Fábka RS II. povedla.
Konečně se trošičku pohne Škoda dál. Motor je zajímavý, sice pochybuji o tom, že bude vyladěn tak, aby se dalo říct, že poskytuje emotivní jízdu. Ovšem s tou automatickou převodovkou to hoši nedomysleli, výmysl, že se to tam nemůže najít můžou říct jen ve Škodovce. Fiat uměl už v roce 1994 dostat do menšího motorového prostoru Punta 1.4Turbo včetně klimatizace. Holt někdo umí a nekdo jen čumí.