Škoda Fabia RS oficiálně!

23 fotografiíAutosalon Ženeva

Rychlá Fabia konečně dorazila. Už neplive brikety a je to i kombík!

Diskuze

79 komentářů

    pes

    Nalepíme na krabici sportovní spoilery, sportovní barvu a sportovní kola a celý to obalíme sportovní tiskovou zprávou (jako onehdá tu sportovní fabii sportline).

    Nic proti kvalitám Fabie jako obyčejného konzumního auta, ale z tohohle sporťák prostě nikdy neuděláte. Chcete levnou sportovní předokolku? Kupte si ojetej Pežot 306 S16! Ten vám zaručeně v první zatáčce zamotá hlavu a pazoury…

    f4o

    ….ale teraz vazne:) vid moj prispevok dole:)

    bratia, v prvom rade sa treba odosobnit od toho, ze skodovka je ceske auto, zabudnut na kult, ktory ho v cr (aj sr) sprevadza a potom sa mozme bavit o fabii. bez jej velebenia alebo hanobenia.

    ja berem fabiu ako jedno z kopy aut v triede superminy a vobec neriesim myty, ktorymi je opradena. pri tomto uhle pohladu ju vidim ako slusne auto (ktore navyse konecne dostalo dobre motory – 1.2 tsi, 1.6tdi); pre skor konzervativnu klientelu, s nevyraznym dizajnom (rozhodne by som netvrdil, ze jej design je katastrofa, aj ked sa nejedna o ziadnu krasku, je to priemerne vyzerajuce male auto) a solidne spracovanym interierom.

    z toho logicky vyplyva, ze skoda (aj vzhladom na jej postavenie v ramci vw group) nebude robit priameho konkurenta pre clio rs, ale pravy opak. auto pre tych, ktory prave vozidlo typu clia rs nechcu a zaroven z nejakych dovodov uprednostnia fabiu rs pred vw polo gti aj seat ibiza cupra.

    podla mna nik s realnymi ocakavaniami nemoze cakat od fabie rs, ze to bude auto stvorene na okruh, lenze okruh ludi, ktory budu mat o fabiu rs zaujem (a peniaze…) nieco take zrejme vyzadovat ani nebudu… lebo to by sli napriklad prave do toho spominaneho clia rs…

    medzi vyhody fabie rs bude platit hlavne motor a jeho dynamicke parametre. 1.4tsi je v ramci svojej kategorie absolutna spicka (ci sa to niekomu paci alebo nie) a jeho 180 koni je velmi slusna porcia vykonu aj na vacsie auto… osobne nepoznam nikoho, kto by povazoval zrychlenie z 0-100 za 7,3sec a maximalku vyse 220 za nedostatocne porametre… z toho vyplyva ze fabria rs bude v ramci vasich a nasich ciest patrit medzi tie najrychlejsie auta v priamke…

    jazdne vlasnosti by som nevidel tiez nejak tragicky. aj normalna fabia v ramci svojej triedy v jazdnych vlastnotiach nema vyrazne nedostatky a upravena rs s elektrickou nahradou diferencialu rozhodne bude jazdit slusne… sice neposkytne taku zabavu ako clio rs, ale to od nej jej majitelia s velkou pravdepodobnostou nebudu ani ocakavat…

    pointa je v tom, ze vo fabii rs netreba vidiet cesky mini john cooper works, ale solidny maly hatchback, relativne nenapadny, s velmi dobrym motorom a dynamikou, a slusnymi jazdnymi vlastnostami a hned zacne davat vacsi zmysel…

    ps: design je vec individualna, ale myslim, ze fabia rs nevyzera az tak zle, skor ma vzhladom na zaklad z ktoreho vychadza pozitivne prekvapila.

    ps2: nie som fanusik ani vw group, ani skody… a oslovuju ma primarne ine auta ako je fabia rs, avsak pri hodnoteni sa snazim zbavit predsudkov…

    Honza

    Výborný názor, přesně takhle bych to řekl. Nač cítit zášť vůči autu? Auta se mají hodnotit objektivně a až po tom subjektivně jako designe a podobně. Píše někdy někdo o suzuki swift, že to je odporná krabice?Nikoliv, protože se nejedná o škodu.. Také se myslím, že fabia rs dává smysl a nadprůměrní řidiči se s ní pobaví.

    krosnic

    Nadprůměrný řidič se nikdy nebude bavit s průměrně, nebo podprůměrně zábavným autem. Tohle funguje přesně naopak! Bože bože…

    Honza

    Až nato, že to asi nebude průměrný auto..

    krosnic

    Průměrný auto v pravém slova smyslu ne, ale auto pro zábavu taky ne. Takže něco mezi – a to mě právě trápí 🙂 Nebo mě teda ne, ale lidi co si jí pořídí by mělo..:)

    Falta

    Že by konečne škodovka která by byla RS i trochu jinak než pár nálepkama? Jinak ta zelená je pěkná

    sansk8

    .. kdo chce, co chce tohle už vypadá velice dobře + výborná technika… no jestli to i bude hezky jezdit, tak Škoda bude mít důstojný malý hothatch…

    pes

    jo, vypadá a pojedete to. Ale jen rovně. V porovnání se skutečnými sportovními auty to bude zase jen vykálená hromádka zahnívajícího neštěstí…

    mecatz

    Prumernemu ceskemu ridici staci cihla na plynu na dalnici D1 takze proc ne… 😀

    Drtikol

    Chceš říct "malý, vysoký, úzký warmhatch?" To bych možná i souhlasil…

    Setcom

    Souhlasim, vypada z venku celkem zajimave,ale spis jsem zvedav na skutecne fotky a ne omalovanky z pocitace.

    No ale jednu vyhradu mam-ten desne nudny,obycejny,ubohy interier,,,mohli by vymyslet neco zazivnejsiho.

    jiri kuthan

    moc se tedy nepredvedli.Myslim,ze prvni Fabia RS vypadala lepe

    sargis

    Som dost sklamany…ked sa pozriem na tu zelenu Fabiu a najdem si fotku predoslej zltej RS…starsie auto vyzera lepsie…ovela…prva Rska mala osobnost…mala diesel:)…bol to ulet od Skodovky urobit nieco dieslove, sportove…vlastne nieco sportove po usadlych Favoritoch a Feliciach…toto je marketingova vec…dajme tomu znamy motor, trochu spoilerov, znizme to…toto auto ma neoslovilo..vobec..ked som videl povodne sportove Clia…ci Corsu OPC napriklad…malo to v sebe nieco zo skveleho Peugeotu 205, s ktorym som mal tu cest…maly a trosku surovy hot-hatch…toto mi nic nehovori…

    pes

    a hlavně byla ftédéíčku pyčo a jezdila stovosumdesát dokopce voekrávo za pět litrů. A taky se to muselo napičovat, aby to jelo jakože víc vocpoda a za tři litry

    f4o

    😀 😀 😀 vynikajuco som sa zasmial, si to zabil:)

    SkylineGT-R

    Dost trapne, dufal som, ze uz z toho blberho humoru vsetci pubertaci vyrastli 🙁

    pes

    vždyť se tak ti lidé pořad mezi sebou baví. Nebo tys snad někdy neslyšel „vesnickou hospodskou debatu na úrovni“??

    SkylineGT-R

    Nepocul som take debaty. Ale aj ked sa tam takto mozno bavia, co keby sme ten druh "humoru" nechali v hospode na vesnici a nedegradovali uroven na autowebe?

    pes

    jenže fóbie RS je právě to auto, co oslovuje tuhle sortu lidí, která se tak na vesnicích po hospodách baví

    hondzik

    vzhledem k tomu ze ziju jak ve velkem meste tak i na vesnici….tak vam mohu s klidnym srdcem rici – kecate

    Maťásek

    toto bolo kralovske 😀

    Yaroukh

    ano, tak před třemi roky

    p.s.: fabia se mi nelíbí

    Zag

    Rádoby vtipnej komentář. Zřejmě jeden z těch, co se i za tou fabií otočí a v duchu zanadává na majitele, že je to kancelářská, zazobaná krysa … 🙂

    karel66

    Proboha kdo je ve Škodawerke odpovědný za design ? Vzlášť ta zelená na fotce , to je teda bomba !

    f4o

    v kazdej automobilke na svete je za design zodpovedny top management…

    Mates71

    Člověk který stál u zrodu Bugati Veyron niní ku-ví jednu škodovku za druhou. Facelift Octavie , Škoda Superb , Škoda Fabia II + facelift , Škoda Roomster + facelift.

    Jen Superb Combi a Yeti se povedli , jinak je to jedna velká bída pane KABANE…

    CJ

    Trapne…

    Yaroukh

    fakt je, že jedinej Superb z toho považuju za hezký auto (v případě sedanu navíc i za osobitý)

    hondzik

    vzhledem k tomu, ze tam nasoupil teprve pred par lety a vzvoj probiha dele.,…tak se proste plete a curate na spatny pisecek

    Honza

    Kabanovo první auto bude až octavia 3…sam kaban rekl, ze na yetim vybiral jen laky auta…

    krosnic

    Jak už jsem psal dříve…Zábava s ní podle mě nebude, nebo aspoň ne nijak velká – rozhodně ne taková, aby se mohla nazývat "hothatchem". Bude rychlá, bude asi i v celku kvalitní, ale tím to podle mě zhasne. Nudný interiér tomu jen nahrává – prostě jen rychlá Fábia – stejně jako je Octavia RS jen rychlá octavka…Kdo chce nový hothatch v tomhle segmentu ať se poohlídne raději u Renaultu…

    Michal

    Tady bude lepší poměr výkon/váha než je u Octavie, takže by mohla být dobrá, ale že je nudná, to je pravda. Já bych si koupil Clio RS, nebo Fiat 500 Abarth, ve verzi SS, který má stejný výkon jako Fabia, ale je lehčí a navíc z obou aut prýští emoce, což se o Fabii bohužel říci nedá.

    SkylineGT-R

    Vyzera nudne, ale preco sa tvarite tak prekvapene? 🙂 S tymi nevyvazenymi proporciami obycajnej Fabie sa zazraky robit nedaju. A myslim, ze ani Skodovka nie je tak naivna, aby mierila na zakaznikov Clia RS a pod. Bude dost rychla, kultivovanejsia, pruznejsia a uspornejsia ako Clio – to su jej zbrane. Fabia RS si svojich zakaznikov najde, pretoze je to kult. A prave preto my, ktori milujeme ostre Clio, to urcite nebudeme 😉 Kto vlastne nazval Fabiu RS hothatchom?

    Michal

    To nevím, ale je to malé auto se silným motorem, (poměr výkon/váha), tak snad proto. Jinak mručivá 2.0 z Clia RS se snad ani nedá srovnávat s 1.4 turbo z Fabie RS. Jen výkonově jsou na tom podobně, ale motor v Cliu vydrží víc, protože tam žádné turbo není. Teď mně označíte za "kacíře", ale já bych uvítal, kdyby tu byla možnost mít Clio RS i v automatu, jsem totiž handicapovaný.

    bawos

    Boze co to tam je za archaickej mobil? Nokia 6220? To ja jak kdyby to daly na fotku s kazetakem.

    Shadowww

    Nechápu na jakou sortu lidí je tahle rádoby sportovní fábie zaměřená. Jako co se týká motoru tak absolutně nic ale vzhledem k designu, aerodynamice a podvozku to nepofrčí zrovna nějak extra okruhově. Kdo chce sportovní svezení a není to totální ignorant a neznalec rozhodně si nekoupí Fabii RS, na trhu jsou auta s daleko větším potenciálem a i nižší cenou, když chci něco prodávat musí to aspoň za něco stát, to že bych cpal lidem jedno ze dvou jakžtakž živejších vozidel značky a podíval se na konkurenci musel bych se propadnout hanbou

    Shadowww

    a ještě ke všemu půl mega…no ty jo já jdu fakt zvracet:D

    Shadowww

    Dobrý už jsem se trošku uklidnil, je tu někdo kdo by si něco takového za půl milionu koupil prosímvás?

    f4o

    myslis ze fabia rs je pre ludi co chcu jazdit na okruhoch? podla mna je to auto pre ludi co chcu jazdit na cestach. obcas sice rychlejsie a raz za cas prejdu rychlejsie nejaku zakrutu… a maximalne sa tak pojdu pozriet zo zabavy niekde na okruh… ale fabia rs je napriek magickej znacke RS auto na kazdy den, s velmi dobrym motorom a solidnymi jazdnymi vlastnostami… netreba v tom vidiet nejakeho utecenca z rychlostnej skusky, len preto, ze ma na predku znak rs, ale normalne rychle male auto a hned to dava ovela vacsi zmysel….

    Mramor

    a co ta cena? ta dává smysl? víš jaká auta pořídíš za půl milionu korun když hledáš něco co se má chovat jako auto které si zaslouží značku RS? BMW M3, BMW M5, Impreza STI, Lancer Evo, Golf GTI, Focus RS? také by mě zajímalo kdo si ji koupí za ty peníze, protože pokud koukám po RS čili po něčem sportovnějším nesáhnu snad po fabii, resp nesáhnu ani po škodovce teda. pokud chceš jezdit na cestách tak stačí HTPčko. Škodovka ve mě měla důvěru kterou zklamala, to by se do ni nevšel přeplňovaný dvoulitr? to nešlo s tou aerodynamikou něco udělat aby to nevypadalo jak krabice na sběrný papír? je moderní dělat rychlá auta ale dělat humbuk kvůli fabii RS to mi příjde komické. už i ta octavia RS byl lepší počin

    RK

    Nechceš snad říct, že tebou zmíněné vozy pořídíš jako nové za cenu Fabie RS?

    Člověk, který nedokáže pochopit, že Fabia RS v žádném případě nemá ani nechce být alternativou k M3, M5, STI, EVO atd., je buď retardovaný nebo nějakým způsobem frustrovaný.

    Vavris

    Tento příspěvek bych označil jako příspěvek nejvíc mimo :D:D

    f4o

    hmm no tak bmw m5 e60 za polmiliona s rozumnymi km, nehavarovane a v dobrom stave by som rad videl… takisto nova impreza wrx (sti), focus rs, lancer evo, golf gti stoja o dost viac ako bude stat fabia rs… odhliadnuc od toho, ze to nie je jej priama konkurencia a odhliadnuc toho, ze viem ake vyhody ma kupa auta s par km ze nemecka sa tu bavime o cene noveho auta… lebo aj ta fabia sa bude dat zanedlho kupit jazdena…

    ale kus k teme. zato ze fabia ma oznacenie rs este to nezanema ze to je rally auto. je to normalne rychle male auto pouzitelne na kazdy den, s vynikajucim motorom a solidnymi jazdnymi vlastnostami. a nie ziadny okruhovy hot hatch typu megane r26r… a ked sa na nu pozres z tohoto pohladu hned ti zacne davat vacsi zmysel ako ked mas v hlave vsugerovane ze vsetko co ma oznacenie rs musi byt ultimativne sportove auto…

    Luky

    Nemáte tu náhodou chybu? Protože na serveru Hovinky.cz píšou, že to má mít jednopalcová litá kola, nikoliv 17", jak se nám tu snažíte namluvit…

    http://www.novinky.cz/auto/193434-skoda-ukaze-fabii-rs-ve-sportovnim-kabate.html

    🙂

    RK

    Co ten kondicionál? Já bych si to nekoupil, já bych si koupil Clio RS, Fiat 500 Abarth atd.. Takhle to vypadá, kdybych měl peníze, tak bych. Takoví lidé, když už jim to situace umožní, zváží své realné možnosti a z 99% skončí právě u takové Fabie RS.

    Medik

    Tak např. já jsem své reálné možnosti před časem zvážil a můžu říct, že o Fabii RS ani Octavii RS jsem ani na zlomeček sekundy nepřemýšlel – o této nové by to platilo jakbysmet. Koupil jsem lehce ojeté Clio Sport 197. Srovnávají se tady jablka a hrušky, nemyslím si, že někdo, kdo uvažuje o škode rs by něco ve stylu hothatchu od Renaultu mohl chtít. Renault Sport se totiž snaží (s větším nebo menším úspěchem) postavit auto pro řidiče, naopak Škodovka staví verze rs pro "machrování" – řidičský zážitek je z nich absolutně nulový(vlastní zkušenost), jen se každý druhý otáčí(samozřejmě jen v čechách). Tudíž si nemyslím, že těch uvedených 99% je na místě, jsou to prostě auta pro jiné typy lidí. Což koneckonců škodovka přiznala verzí kombi.

    Vavris

    No, auto na machrování z něj nedělá automobilka, ale majitelé 😉 Octa RS mi náhodou přijde jako zdařilá varianta rychlého sedanu. I když jako daleko vhodnější alternativu vidím v Laguně GT 🙂

    RK

    Myslel jsem to tak, že např. Clio RS je svým charakterem zacílené pouze na velmi úzkou skupinu lidí, z nichž jen málokterý si jej koupí jako jediné (hlavní) auto. Naproti tomu Fabia RS osloví mnohem širší klientelu, pro kterou bude moci plnit úlohu univerzálního vozidla.

    SiGi

    Přesně s tebou souhlasím a myslim si že nová fabia není nejlepší auto ohledně vzhledu ale to RS se moc povedlo.

    Zag

    Až na to, že namachrovanost čiší jen z vašeho komentáře … všichni nechtějí jenom dvoulitr, co vám udělá vír v nádrži a jste rádi, že se do něj vleze alespoň spolujezdec. Opět jeden z velkohubých čecháčků, co by nejraději všechno poplivali :/

    F40

    žádná divočina,ale zapůl mega bych si rozhodně raději koupil tuhle Fabii než předraženou krabici Yetiho.

    Vavris

    Design je odporný, je mi líto, jinak to hodnotit nejde. V interiéru se zastavil čas nebo ho navrhoval nostalgický důchodce. Papírové parametry vypadají zajímavě. Stovka lehce nad 7 je boží, DSG a XDS frikulínové také ocení.

    Já osobně však tak nějak nechápu smysl "hot hatche" na bázi supermini, který není ostrý. U auta velikosti Octavie již dokáži pochopit, že exituje klientela, která vyhledává nadbytek výkonu při zachování komfortu ke svižným delším cestám. Ale u Fabie? Není to hot-hatch, není to lifestyle kabelka. Co to teda je? Už Ibiza Cupra, která by měla být z koncernového tria nejostřejší se rozhodně nedá považovat za sportovní hatch a co teprv Fabie..

    RK

    A proč by všechno, co má trochu výkonější motor mělo být automaticky považovano za hot-hatch? Hot-hatch z toho dělájí internetoví přispěvovatelé a někteří novináři, a to hlavně kvůli samotnému označení RS. Rozhodně ne Škoda. Osobně si Fabii RS umím představit jako alternativu k Octavii RS posazenou o třídu níž za cenu o cca. 250tis. nižší.

    Michal

    Přesně tak, Fabia RS, je alternativou pro ty, kdo chtějí relativně rychle a komfortně cestovat, ne vymetat apexy, na to je tu zmiňované Clio RS, Civic Type R minulé generace, Focus RS atd. Tomu, že si Fabii RS koupí i pár frajírků, prostě zabránit nelze.

    Nejsem velkým fandou Škody, ale v tomto autě tak trochu smysl vidím, co mi smysl moc nedává je verze combi. To už bych si raději koupil Octavii 1.8 v liftbacku, která má "jen" 160 bhp a cenově na tom bude podobně cca. 530.000,- Kč. Jediné v čem podle mně Škoda udělala chybu, je, že zmíněné modely, Fabia a Octavia, označila RS.

    Já bych je označil R, aby prostě bylo jasné, že jsou to rychlé varianty svých pomalejších předchůdců. Takhle to u některých jedinců může vyvolávat pocit, že verze RS, jsou ultimativní sportovní náčiní, které se může měřit s Imprezou WRX, tak to ale není a nikdy nebude.

    Vavris

    No, já teda nevím, ale na rychlé a komfortní cestování tady máme jiné auta než ty ze segmentu A, jejichž rozvor a celková zástavba už z principu nemůže nabídnout komfort adekvátní vyšším třídám 😉

    Proto si stojím za svým a Fabia RS mi přijde taková nijaká. Jak jsem psal, není to ani hot-hatch ani life-style vozítko (to by možná rádoby bylo) a žádný jiný důvod proč cpát do supermini 180k motor mě nenapadá..

    Michal

    Já mohu říci jen tolik, že u mně Škoda získala pár bezvýznamných bodíků tím, že tam nenacpala diesel, jako v minulé generaci. Nicméně smysl RS estate, nechápu.

    Kotouč

    Podle mě proto, že Octavia RS combi se prodává v republice velice dobře a chtějí na to navázat podobným receptem v nižší třídě.

    A s tím dieselem souhlasim. Diesel v malém autě? Kvůli spotřebě? Těžký motor do malého auta? Abych zrušil největší výhodu malých aut (agilitu)? Malého auta, které z čistě obecného hlediska není tak dobře odhlučněné jako větší auta, takže to rachtání dieselu uslyším v uších ještě při večeři doma? Ne díky.

    R1S0

    co na tom nechapes?

    rychlejsi mensi kombik,ja by som ho bral.

    dat dole znacky RS a mas prijemne,nenapadne ale rychle auto.

    Richie

    jsi trouba, který nemá šajnu o čem kecá…to auto s tím TDI 130koní jezdí zadarmo a dooost rychle!!! A navíc pokud to….ááále škoda slov…jen ještě maličkost, čtyři roky,co ho mám jsem utrácel jen za naftu a nápně !!!Renault se v těchto letech rozpadá….majitel Fabie RS !!!

    ladis

    tak nejak s tebou souhlasim, kdyby tam bylo jen "R" vsichni by to chapali, pac takhle z toho dela kazdej zavodacka, ale je to proste jen nejvykonejsi motorizace, nic vic, zadny sportovni nacini, proste jen nejrychlejsi motorizace pro dany auto. bohuzel ze si z toho nekdo bude delat sportak je ceskej udel, blbcu bude vzdycky dost. a to ze je v 90% potkas ve skodovce je tak nejak asi nas udel

    Kotouč

    Konečně někdo s kým se stotožním. Nechápu, proč tady všichni brečí, že fabka není sportovní. Všechno nemůže být sportovní. V dnešní době existují tuny podobně zaměřených modelů jako Fabia RS od všemožných výrobců a je to úplně normální už x let. Ať se vám to líbí nebo ne.

    A někdo tam nahoře psal, že nedokáže pochopit, pro koho je typ auta jako Fabia RS určena. Vy jste byl posledních 15 let na marsu? Je to kultivovaný rychlík, agresivnější, rychlejší a lépe vybavený než obyčejné fabie, ale zase žádné velké nářadí. Tak pro koho asi? Pro lidí, kteří chtějí vyvážený kompromis. Nebo cokoliv jiného, co v tom zákazník uvidí, důvody pro koupi jsou těžce subjektivní záležitost.

    A ještě jeden můj názor. Myslím si, že Fabia RS vůbec nevypadá špatně. Vzhledem k tomu, z jak idiotsky hnusného základu vychází, tak vypadá zatraceně příjemně.

    Vojta

    Můj názor : 90% výše uvedených příspěvků je úplně mimo.

    Fábia je tak vysoká a úzká proto, protože vychází z obyčejné fábie a přestavba by stála tolik že by nebyla ani za 800 tisíc. To samé jako rozložení pedálu u Focusu Rs. Design je věc každého a mi to příjde docela fajn. Interier je takový jako každý koncernový, bude asi dobře zpracovaný, ale žádná revoluce se nekoná. Vaše teoretické žvásty o budoucí cílové skupině mně opravdu pobavily, protože to otázka, kterou je opravdu těžké zodpovědět. Soudit jízdní vlastnosti auta podle číšel mi příjde jako když se baví kluci ve škole,technicky jde vidět velký pokrok a má to dokonce elektronický diferák. Když funguje v GTI, tak proč né tady ? Já osobně si počkám na první testy, které teprve ukážou jak na tom fabka je.

    PS: Vaše názory na to jak se baví lidé v hospodách na vesnici mi příjdou nejmíň idiotské, protože je to sprosté povyšování se nad někoho, přitom v městských pajzlech se tak chlapi baví taky.

    Vavris

    Když zmiňujete tu simulaci diferenciálu. Na suché cestě při agresivní jízdě funguje fajn. Bohužel na mokru, ne-li na sněhu, se krásně projeví, že jde jen o ESP s prodlouženými prsty. Elektronika dusí motor, auto zkřečovatí a chová se dosti nepřirozeně. Pro mě diskutabilní přínos.

    Vojta

    Pořád lepší než drátem do oka a pokrok to je bez diskuzí.

    Kotouč

    Vojta: Vaše teoretické žvásty o budoucí cílové skupině mně opravdu pobavily, protože to otázka, kterou je opravdu těžké zodpovědět.

    Proč? V dnešní době je podobně zaměřených modelů spousta (stačí se podívat k mainstreamovým automobilkám), takže si nemyslím, že je na to těžké zodpovědět, když podobně zaměřené auto vyrábí každý druhý trotl. A tyhle typy aut nejsou na trhu vůbec žádná novinka.

    A btw, já nediskutoval o jízdních vlastnostech nové RS (jak asi, když ji ještě prakticky nikdo neřídil), ale o staré RS, takže než žačnete do nás střílet ty Vaše prudce chytré komentáře o dětech ze školky, tak si laskavě zkontrolujte na co odpovídáte.

    Warle

    Teda ten interiér vypadá…vrcholem všeho je řadící páka, co vypadá jak kdyby jí ožvejkal kůň…fuj

    beca

    Podle mě si tyhle rádoby sportovní auta ze škodovky nezaslouží označení RS. K tomuhle by se spíš hodilo decentní Sport. RS má být opravdu vrchol sportovní verze a ne upravená sériovka. Nechci hanit tuhle koncernovou platformu ale znám lepší RSka..třeba Ford!!

    Vojta

    Taky že u škodovky to je vrchol sportovní verze a těch aut které nosí přídavek RS a nejsou to focusy je hodně. Je to jakési označení pro sportovní verzi a to že ty to chápeš jako nějaký vrchol něčeho, to jsou jenom tvoje pocity.

    beca

    Stejně už to prostě neni ono. Žádná zábava a tak, jen rychlá krabice na čtyřech kolech. Málokterá automobilka dneska udělá zábavné Auto..!!

    Zag

    Čemu se divíš, když to není tak prodejný. Chceš zábavu, kup si EVO …

    Pan Peťan

    Fabia RS, stejně jako už jsem říkal o octavii RS…není špatné auto. pojede slušně tomu věřím, ale tohle auto můžu hodnotit kladně jenom tehdy, pokud si ty dvě písmenka RS odmyslím. Pak se můžeme bavit o dobrém autě. Pokud se chcete o fabii bavit s přívlastkem RS asi bych se toho neúčastnil. Je to poměrně rychlý hatchback na nákupy a semtam i na svižnější jízdu. Co se motoru týče…no rozhodně bych ho nezvolil motorem roku ale bude to nejspíš tím že jsem zhýčkaný svou BMW M3. Pokud chce nějaký dědula co má rád škodovku jet rychleji koupí si fabii RS, ale jinak si myslím, že je to auto mimo mísu, na to aby si zasloužila nést znaky Rally Sportu potřebuje víc než krabicovou karoserii, nedotáčivost, špatné rozložení hmotnosti, uturbeno kompresorový motor ze sekačky, antisportovní podvozek a ne že by to bylo hlavní…sterilní interiér. Takhle nějak to vypadá když si chce davit hrát na goliáše. pokud by ovšem automobilka na tuhle Fabii nenapsala RS hodnotil bych ji jako nejzábavnější Fabii, která z rodinného nákupu udělá o něco nevšednější zážitek. někoho může lákat spotřeba…no těm 6 litrům teda rozhodně nevěřím.

    Vojta

    Ty už jsi tou fabkou jel že víš jak pojede ?

    PS: Gratuluju k M3.

    Pan Peťan

    přímo touto ne ale předchozí generací jsem jel. jel jsem i v golfu s tímto motorem a ani ten mě nijak neuchvátil. Pokud se na auto podívám, vidím že aerodynamika prakticky nula a co se té nedotáčivosti týče…klasický problém předokolek a tato nebude vyjímkou. dám si A a B dohromady a mám jistou představu, budu to vědět s jistotou až se v ní projedu, ale pochybuju, že mě něčím překvapí. možná jsem stará škola a tvrdím že objem ničím nenahradíš a 1,4 je 1,4 i když má kompresor a turbo. RS auto si představuju trochu jinak, ale tenhle znak vám dovolí na auto dát o něco větší cenu samozřejmě, z marketingového hlediska se jim nedivím.

    Vojta

    Nesouhlasím s tvým názorem na předčasné hodnocení tohodle auta, protože tvoje argumenty tady s ním nemají moc společného. Minulá generace byl diesel. K tomu golfu nemůžu nic podotknout, ale myslím si že fabka bude trošku jinač naladěná. Snad nás mile překvapí ! Nejsem ortodoxní zastánce této značky i když jich máme pár doma, ale rozhodně nesnáším ukvapené závěry a ukřivďování jenom proto, protože to je škodovka.

    Pan Peťan

    Já jsem skeptický, ty až příliš optimistický, do měsíce bych si měl zkusit zkušební jízdu, potom můžu napsat více, ale jak říkám…nevěřím že mě překvapí.

    Vojta

    ja jsem spíš neutrální

    rookie

    Teda v kombíku to auto vypadá vyloženě pateticky…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist