Škoda Fabia RS 1.4 TSI DSG
27 fotografiíbrzdná dráha
Prozatím nejdivočejší Fabia zahodila naftový motor a manuální převodovku. Přijdou jí konečně na chuť i zatvrzelí odpůrci rychlých škodovek?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
27 fotografiíbrzdná dráha
Prozatím nejdivočejší Fabia zahodila naftový motor a manuální převodovku. Přijdou jí konečně na chuť i zatvrzelí odpůrci rychlých škodovek?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vzhledem k tomu ze ma zakaznik na vyber nekolik dalsich koncernovych vozu na novejsim podvozku a kolikrat i za lepsi penize, nevahal byh skodovku zaradit az na konec meho seznamu, nemoznost volby manualu do stare platformy, je to auto za kazdou cenu co chce vzdy nabidnout nejvetsi kufr, nejvetsi srdce a nejlepsi spotrebu, proste tipicky RS I. jako TDI a i ta se mi zdala vyvazenejsi, me RS II. nic nerika a neoslovila me.
Jasne vysoká ťažká krabica za cenu VW polo GTI, Ibizi ve uplny nezmysel. Každy radsej kupi Polo GTI lahsie krajsie modernejsie lepsie za podobnu cenu!
A nepochopím kde sa nazbieralo 200Kg hmotnosti naviac oproti 1,4 bez turba ? To turbo vazi 200Kg ???
chtělo by to tabulku naměřených hodnot, kde budou ostatní testovaná auta, čas na kolo je teď nicneříkající – jelo rychle nebo pomalu…
Bereš mi to přímo z pusy! 🙂 Srovnání časů by bylo ideální k tomu, udělat si obrázek.
nejlepší je ten hlod na konci – kdyby mi dal …
za svý asi ani náhode, že ?
… pořádně naleštit, dolepit chromovanými proužky a čech je spokojený a tváři se jako starosta Budějovic. By mě zajímalo, kolik se toho prodá třeba v Itálii 🙂
Jak mužete srovnavat v članku Fabiu a Cayenne..to je trošku rozdíl nemyslíte? Ta váha je kapánek jinde. V případě Cayenne turbo muže tahle mrdka akorat tak se jit zahrabat. Stejně má koncepci motoru okopírovanou od italů.:) ale co už
Jak mužete srovnavat v članku Fabiu a Cayenne..to je trošku rozdíl nemyslíte? Ta váha je kapánek jinde. V případě Cayenne turbo muže tahle mrdka akorat tak se jit zahrabat. Stejně má koncepci motoru okopírovanou od italů.:) ale co už
myslíš jako twincharger? 😀 A který italský motor je tedy v tomhle ohledu průkopník? To by mě tedy opravdu zajímalo 😀
Ze by lancia delta s4?
aha, já měl dojem, že se bavíme o autech co můžou bežně jezdit po silnicích…
ja jsem zvedavej jak tenhle motor bude mit tu jejich opevovanou zivotnost holt ve skodovce se rozhodli ze nepotrebuji aby ti jezdila 1.4 10 let a jen sis menil olej,ted ti po 3-4 odporouci turbo a jine drahe libustky a sel si pro novou fabku a pokud mozno nahradni dily je treba pekne natahnout a nacenit aby te nenapadlo nahodu to davat dohromady,
Tak choď pěšky ty kluku… 😉 Hodně kilometrů najezdí jen služebáky a kdo by si tohle koupil jako služebák je blázen. Pokud mám na takovéto malinkaté autíčko 1/2 milionu tak věř, že nějaké nové turbo po 10 letech za \“pár tisíc\“ mám úplně na háku.
Podle mě toto nebude mít prodejní úspěch, protože:
1.Čech sice chce sporťák, ale vždy ho zajímá přece jen ta spotřeba – ideální volba českého závodníka spořílka byla starší RS TDI.
2.Mnoho lidí odradí absence manuálu.
3.Fabia ani po faceliftu není nic hezkýho a za stejnou cenu se dá pořídit polo, nebo ibiza (nebo něco od konkurence)s lepší technologií.
Konec, tečka, domluvil jsem.
mne sa paci a urcite si ju zaobstaram. hovorte si co chcete 🙂
mne sa paci a urcite si ju zaobstaram. hovorte si co chcete..a ano, moj vkus je uplne v poriadku 🙂
Mě se líbí, až budu kupovat druhé auto do rodiny vedle octávky, budu o ní uvažovat. Opět se zde omýlá stará písnička – Škoda = všechno špatně. Je to samozřejmě nesmysl. Já už měl něco aut a škodovky jsou jednoduše jedny z nejkvalitnějších aut. HOWGH, domluvil jsem.
…až teraz o nej čítam,s tými talianskymi motormi-nepozrovnavaj,co sa neda-talian,je talian uplne o inom a nieto ešte koncepcia,uplne ina koncepcia,proste druh motora.skodovka je fantasticka a cena neporovnatelna!porovnavat s polom,kup ho za pol miliona ceskych alebo 18tis eur!!!ved nevedia co zan pytat.mam 1,4 74kW fantasticka spotreba,obdivuhodne vlastnolsti!v novejfabii mi chyba len manual,ako 6-ka v mojom!
Ono to nie je o tom ze Skoda vsetko zle. Lenze jedine nova Fabia zostala na rovnakej platforme ako stara Fabia, Polo, Ibiza. Nova Ibiza, Polo dostali novu polatformu – lepsie jazdne vlastnosti, vacsiu(zmesti sa do nej aj manual) a hlavne pohodlnejsiu. Mame firmene Nove aj stare Fabie s 1,4TDI a stara fabia ma omnoho lepsie nastaveny podvozok. Je sportovejsi a pohodlnejsi, hlavne pri pomalej jazde na nekvalinom povrchu je nova Fabia kostitras. Preto VW koncern nastavil cenu novej Fabie tak nizko, lebo keby bola priblizne rovnaka ako Polo GTI Alebo Ibiza Cupra tak Fabiu RS nikto kto sa o techniku trochu zaujima nekupi.
vy blbci prvni se vtom aute projedte apak o necem mluvte chytraci
No, mě osobně se tahle škodovka líbí vzhledově, ale kvuli čemu bych si ji nekoupil, to je automatická převodovka, jinak bych po ni hned skocil 🙂