Škoda Fabia Combi Monte Carlo a temný Roomster Noire

4 fotografieŠkoda

Škoda Fabia Combi Monte Carlo má připomenout sportovní historii značky. Bude k tomu stačit sada černě lakovaných doplňků?

Diskuze

16 komentářů

    nobody

    Těmto dvěma bizardním autům žádná pseudo sportovní, nebo luxusní úprava nepomůže. Jsou předurčeny k tomu,aby skončili v automobilovém propadlišti dějin. Roomster vlastně ne tak úplně, zahraničním tiskem byl nominován mezi asi 10 nejošklivějších aut v dějinách automobilismu.

    radys

    Ano, tiskem americkým, tedy zemí zaslíbenou těm nejošklivějším a nejhůře jezdícím autům ze všech podobných anket.:D

    johny walker

    \“Paleta motorů začíná s motory 1.2 TSI a 1.6 TDI s výkonem 75 koní a končí posílenými variantami s výkonem 85 k.\“
    Skoro se bojím aby mě ty škatule šeredné udýchané na dálnici nepředjely. 😀
    Tohle už je opravdu vtip a čekání, co utlučená česká důstojnost ještě snese.

    misak

    Typuji,že jezdíte v BMW5,nebo něčem takovém,když Vás uraží,že jste předjet Fabii na dálnici.Jinak 1.2TSI a 1.6TDI končí posílenýmy variantamy o výkonech 105koní oba a to už Fabii i Roomsteru stačí ke slušnému zrychlení i dynamice.Jinak chápu pro takové co si vozí p… v německé limuzíně je takové auto nepřípustné:D

    misak

    Design je věc každého,někomu se líbí jenému ne?Řadím se někam mezi,ikdyž Roomster je opravdu zvláštní,na boční linie si už stačilo plno lidí zvyknout,ale to že je auto v předu užší než vzadu je i docela nepraktické zejména při podelném parkování k vysokému obruvníku.Jinak bych vůbec netvrdil,že Fabie,nebo Roomster končí v automobilovém propadlišti.Docela úspěšně se prodávají a jsou to docela spolehlivá a bytelná auta.V automobilovém propadliští končí především ta auta,která za moc nestojí a hlavně jsou nespolehlivá,například taková Alfa 156 by tam sedla jak p…. na hrnec a mnoho dalších kabrňáků.

    Soudruhu náměstku, když už jste vyvinuli tak výkonné \“eMBéčko\“, věřím, že jste právem hrdi, ale nepodsouvejte mi, čím jezdím a nejezdím. Já jsem si vyzkoušel mnoho z portfolia Škody na vlastní kůži a též od jiných značek a mohu směle říci, že co tu předvádí Škodovka (ať už jakkoli \“přidušena\“ svým majitelem ze SRN) jednak neodpovídá trendům, neodpovídá ceně, kterou si Škoda diktuje a v neposlední řadě je to urážka slova \“sport\“.
    Pokud Vám jde o to Německo, tam po tomhle neštěkne pes.
    A abych ukojil Vaší zvědavost, jezdil jsem s minulou Fabii SDI a MPI, Octavii TDi, ale co nová řada, tím horší. Motory jsou nespolehlivé, navíc TDi nesnese v této konfiguraci delší zátěže. Je to auto pro důchodce, nic proti nim. Víte, jak ot myslím. Spotřeba také nebude co bývala. Jsem zastánce atmosféry, kvalitně udělané. V současné době jsem jezdil Octavii 2.0 benzin a vozy japonské provenience s taktéž benzínovými motory. Když jsem vzal 1,6 TDI Fabii na projížďku a neměl moc slitování, tak mě to opravdu nenadchlo. Je to ale lepší než stařičká 1,9 TDi 66kW. Alespoň něco, abych jen nehanil.
    Ale nekoupil bych si to.
    Jasně, občas skočím i do Audiny A6, pak by i ty řeči, které narážely na mou ironickou poznámku mohly být korektní, ale na nic si nehraju.
    Já se jen těším, až si to lidi začnou tunit a lítat s tím v domění, jaký mají superstroj. 😀

    TDi man

    Tohle by mě nepředjelo, kdybych měl svý auto tlačit nebo vyrvat motor ze silentbloku. 😀
    (mam Octavii 1,9 TDi 81 kW)

    Stryček Pepin

    Z hlediska kvality i bezpečnosti si myslím, že by takové křápy jako zde jsou popsané, dále Logany a Thalie a podobné vůbec na našich silnicích být neměly. Když už nic, tak pomalé auto = nebezpečné auto. pak se nedivte, že tu lidé jezdí v pevnostech typu Audi Q7. Já se jim nedivím.
    Lidé tu s těmihle prskavkami lítají a myslí si, že zboří svět.

    na nic si nehraju

    velice mě pobavili řeči zdejších odborníků. Co se designu týká, každý má jiný názor, tak nechápu, proč hanit druhého…trochu sebestředné. Že má sportovní prvky? Proč to řešíte v dnešní době, kdy se vyrábí tuna pseudotereňáků apod.. A u konkurence vám to nevadí, vždyť to dělají všichni! Malý výkon? Co je to malý výkon…všechno slabší, než máte Vy? Ale vždycky se najde někdo se silnějším vozem. Znamená to, že budeme všichni jezdit ve Veyronu? Dopadne to jako u motorek, kdy se dělají těžko ovladatelné nesmysly s megamotory? Zkuste se podívat sebekriticky na sebe. Kolik je vás co znáte sport jen z televize a oblečete se sportovně? Nebo jezdíte ve sporťáku? Kolik je lidí co jezdí max. ve dvou jen po městě a koupí si obrovské kombi? V životě nevjedou na polňačku a jezdí v teréňáku? A srovnávat Fabii s Loganem, nebo Thalii? Zkuste pane třeba diskusi o vaření, nebo navštivte očního lékaře. Nehaním ty auta, každé má svého kupce, protože každý má jiné priority, ale co do kvality, se Škodou nemůžou rovnat. Ani nechtějí.

    Vy chcete tedy tvrdit,že staré SDI nějvětší lenoch všech dob,potom další lenoch MPI či neoslnivý motor 2.0i jedou lépe než TSI či TDI o výkonech 77kw???To asi ne?!Jinak co se spolehlivostí motorů týče je to u všech ostatních značek evropské provenience podobné,motory už nejsou takový držáci jako dříve,šetří se na nesprávnýžch místech,to jest pravda.Obvzlášť VW motory šli s kvalitou rapidně dolu,především TSI,které není vychytané a už je vypuštěno do provozu.

    Křápy jsou obvykle auta starší 10let,koupená v bazaru se stočeným tachometrem a je jedno jestli je to Mercedes,nebo Škoda.Oni jsou hlavně nebezpeční,nebo netrpělivý řidiči ve výkoných autech,než \“strejc\“ co jede např. 100km/h a hned je považován za brzdu provozu,a předjížděn právě v nebezpečných a nepřehledných úsecích služebnímy Octaviemi a kravaťákami v SUV.Ti většinou bourají,akorát toho ve předu vemou většinou sebou.

    tak to jo octavie Tdi nejleší auto :D:D:D

    TDi man

    to není a nebude, ale koupil jsem ho za pár korun jako kraksnu na vození krámů na zahrádku 😀
    přece nebudu vozit pytel s hnojem Volvem 😀

    Řeknu to asi takto: MPI u nás odsloužilo od 0 do 330 000 km a to bez poruchy (8 let).
    SDI jsem měl na převoz materiálu a \“pro zábavu\“, dané auto bylo nenáročné a vydrželo skoro 300 000 se zacházením řekl bych velice hrubým (co vím, jezdí dodnes)
    TDI už jsem pár do servisu nebo na vrakoviště poslal, nic to nevydrží…nebaví mě čekat než se něco rozkýve, rozmyslí, auto je tu pro mě a ne já pro něho…servis to mělo, ale vůli ne…turba, setrvačníky, rozvody…mantra toho motoru…pořád to něco chtělo, rychle jsme se toho šlendriánu zbavil…nebaví mě jezdit \“klobouka\“, ale nikomu to neberu
    TSI jsem v rukou měl (Yeti, Fabia, Octavia)… tragedie…nespolehlivé, žravé, od TDI CR jsem čekal kultivovanost…nebyla
    neporovnávám jen výkon…to je jen jedna z věcí charakterizujících motor…nové motory jsou složité a choulostivé
    pravdu máte, to bezesporu, ona šla dolů i kvalita třeba plechů na autě, ač tedy dílenské zpracování to pořád tak nějak zachraňuje
    nezbyde než věřit, že ty motory budou vychytány
    osobně jsem fanda (i majitel) vozů Japonské provenience a mám klid, věřte mi … větší než se Škodou (ale znovu říkám, nikomu nic neberu ani nevnucuji)
    Mimochodem…doel jsem pochválil TDI CR na úkor TDi 66kW 😉

    Souhlasím s tím, že tu hromada idiotů lítá ve starých ojetinách, stejně jako služebních autech, ale stejně tak i těch \“nových\“ plechovkách, které byly zmíněny a pak se nikomu nedivím, když \“investuje do zdraví svých blízkých a sebe\“ nákupem podobného vozu, jako je třeba větší SUV, ať už je to s jejich bezpečností jakkoli, pokud to uchrání od toho \“odpadu\“ na silnicicíh, tak nic proti nemám. Své dítě vezmete na výlet radši v SUV nebo ve Fabii? Já v SUV. Proto jej také mám. A kdybych jej neměl, svůj názor nezměním. Znám lidi, kteří byly blbečky v plechovkách nabouráni (vina blbečků\“ a za to že jsou v pohodě vděčí svým kvalitním vozům!!

    Dobrý den,
    co se týče nového Loganu, ten věřím, že by i chtěl. Ano, máte v zásadě pravdu, ale proč si lidé taková auta kupují? Protože je chtějí a mají na ně, nebo jim je někdo koupí, třeba firma. Chtějí jezdit komfortně a v bezpečí, nebo obojí. je to otázka stylu.
    Každý má svůj názor a každý jej nějak prezentuje.
    Malé výkony. Výkon auta by měl odpovídat autu samotnému. Jde hlavně o bezpečnost (včasné předjetí, výkonová rezerva pro vytížený automobil).
    Výkon 77 kW a nějaký točivý moment do auta, které se pasuje do střední třídy? To je přece vtip. 70 kW mají dnes miniauta (např. Suzuki Swift).
    Škodovka je velkohubá, pokud pasuje octavii do střední třídy. O ceně toho auta ani kvalitě už se nešířím, ale je to průměr a to velice šedivý.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist